تورم در ایالات متحده به شدت افزایش یافت زیرا قیمت مصرف کننده در ماه مارس به 8.5٪ افزایش یافت – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] تورم در ایالات متحده همچنان داغ باقی می ماند زیرا قیمت های مصرف کننده در ماه گذشته به شدت نسبت به ماه مشابه سال گذشته به 8.5 درصد در ماه مارس افزایش یافت. معیارها نشان می دهد که شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) اداره آمار کار (BLS) ماه گذشته با سریع ترین سرعت از

کد خبر : 192444
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۰۰
تورم در ایالات متحده به شدت افزایش یافت زیرا قیمت مصرف کننده در ماه مارس به 8.5٪ افزایش یافت – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

تورم در ایالات متحده همچنان داغ باقی می ماند زیرا قیمت های مصرف کننده در ماه گذشته به شدت نسبت به ماه مشابه سال گذشته به 8.5 درصد در ماه مارس افزایش یافت. معیارها نشان می دهد که شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) اداره آمار کار (BLS) ماه گذشته با سریع ترین سرعت از دسامبر 1981 افزایش یافت.

تورم همچنان به اقتصاد ایالات متحده ضربه می زند – کاخ سفید پوتین را سرزنش می کند

آخرین داده های اداره آمار کار ایالات متحده نشان می دهد که تورم ماهانه در ایالات متحده به افزایش ماهانه ادامه داده است. BLS آخرین اعداد CPI سازمان را منتشر کرد و تورم از سال گذشته به شدت افزایش یافته است. طبق آخرین اعداد CPI، قیمت مصرف کننده در ماه مارس به 8.5 درصد افزایش یافت.

این داده ها از اعداد CPI فوریه پیروی می کنند که در ماه فوریه سالانه 7.9 درصد افزایش نشان می دهد. رشد سالانه ماه گذشته 0.8 درصد بیشتر از سال قبل بود، در حالی که مارس 1.2 درصد جهش داشت. بر اساس گزارش داده های بلومبرگ، “اقتصاددانان اجماع” انتظار رشد 8.4 درصدی را برای ماه مارس داشتند.

درست قبل از انتشار داده های CPI، کاخ سفید اعلام کرد که انتظار دارد تورم “فوق العاده بالا” باشد. جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید، ولادیمیر پوتین و روسیه را مقصر این تورم دانست و گفت: “ما انتظار داریم تورم سرفصل ماه مارس به دلیل افزایش قیمت پوتین به طور فوق العاده ای افزایش یابد.”

روز سه شنبه، پیتر شیف، اقتصاددان و حشره طلا گفت 686700 دنبال کننده او در توییتر معتقد است که تورم گذرا نخواهد بود. شیف در توییتی نوشت: «افزایش 8.5 درصدی سالانه در ماه مارس، بالاترین میزان از سال 1981 است، زمانی که نرخ بهره 20 درصد و CPI 13.5 درصد بود. نرخ بهره فعلی 0.25 درصد است و با استفاده از CPI 1981، سود سالانه احتمالاً 17 درصد است. با نرخ های واقعی منفی 16.75 درصد در حال حاضر، در مقابل مثبت 6.5 درصد در آن زمان، تورم اینجا باقی می ماند.

در 8 آوریل 2022، Sven Henrich از Northmantrader.com نوشت:

ما اکنون وارد بخشی از آزمایش پولی می شویم که حتی میلیونرها نیز احساس فقر می کنند.

تعداد کمی از اقتصاددانان انتظار دارند که تورم به زودی به اوج برسد

اندرو هانتر، اقتصاددان ارشد آمریکایی در کپیتال اکونومیکس، معتقد است که افزایش ماه مارس، اوج تورم را رقم خواهد زد. هانتر در یادداشتی که برای CNBC ارسال شد، گفت: «خبر مهم در گزارش مارس این بود که فشارهای اصلی قیمت‌ها در نهایت تعدیل می‌شوند.

ایان شپردسون، اقتصاددان ارشد Pantheon Macroeconomics در همان گزارش به CNBC گفت که آخرین داده‌های BLS CPI «دلگرم‌کننده» است. «به طور کلی، این گزارش در حاشیه، دلگرم‌کننده است، اگرچه خیلی زود است که مطمئن شویم چند چاپ اصلی بعدی به همین اندازه کم خواهند بود. شپردسون خاطرنشان کرد: خیلی به مسیر قیمت خودروهای دست دوم بستگی دارد، که پیش بینی آن با اطمینان بسیار دشوار است. ما مطمئن هستیم که آنها سقوط خواهند کرد، اما سرعت کاهش آن چیزی است که اهمیت دارد.

جو بروسلاس، اقتصاددان ارشد RSM US به CNN گفت که اعداد مارس ممکن است به اوج خود نزدیکتر باشند. بله، تورم ممکن است به زودی به اوج خود برسد. با این حال، این بدان معنا نیست که در کوتاه مدت تسکین قابل توجهی در راه است.

برچسب ها در این داستان

اندرو هانتر، بایدن، دفتر آمار کار، اقتصاد سرمایه، اقتصاددانان اجماع، قیمت های مصرف کننده، CPI، داده های CPI، گزارش CPI، اقتصاد، اقتصاددانان، فوق العاده بالا، ایان شپردسون، تورم، اوج تورم، افزایش تورم، Joe Brusuelas, Pantheme اوج، پیتر شیف، دبیر مطبوعاتی جن ساکی، پوتین، افزایش تورم، RSM ایالات متحده، روسیه، ولادیمیر پوتین، کاخ سفید

نظر شما در مورد افزایش نرخ تورم در ایالات متحده با سریع ترین سرعت از سال 1981 تا کنون چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.