توافقات اصولی در مورد جبران خسارت و اصلاح بلندمدت خدمات کودک و خانواده ملل اول و اصل اردن حاصل شد.

[ad_1] 4 ژانویه 2022 – اتاوا، منطقه سنتی آلگونکوین، انتاریو – خدمات بومی کانادا دولت کانادا با خوشحالی اعلام می کند که توافق نامه های اصولی در مورد قطعنامه ای جهانی در رابطه با غرامت برای کسانی که به دلیل عدم تمویل تبعیض آمیز خدمات کودکان و خانواده ملل متضرر شده اند و برای دستیابی

کد خبر : 151408
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
توافقات اصولی در مورد جبران خسارت و اصلاح بلندمدت خدمات کودک و خانواده ملل اول و اصل اردن حاصل شد.

[ad_1]

4 ژانویه 2022 – اتاوا، منطقه سنتی آلگونکوین، انتاریو – خدمات بومی کانادا

دولت کانادا با خوشحالی اعلام می کند که توافق نامه های اصولی در مورد قطعنامه ای جهانی در رابطه با غرامت برای کسانی که به دلیل عدم تمویل تبعیض آمیز خدمات کودکان و خانواده ملل متضرر شده اند و برای دستیابی به اصلاحات بلندمدت در اولین سازمان ملل متحد و کودک و خانواده، به دست آمده است. برنامه خدمات خانواده و اصل جردن، برای اطمینان از اینکه هیچ کودکی دوباره با تبعیض مواجه نمی شود.

این نتیجه بحث بین کانادا، مجمع ملل اول، انجمن مراقبت از کودکان و خانواده اولین ملل، روسای انتاریو، ملت نیشنابه اسکی، و مشاور اقدامات کلاسی موشوم و قزل آلا است.

ما با قدردانی از نسل‌های ملل اول شروع می‌کنیم که به شدت از فرزندانشان حمایت کرده‌اند، از جمله بازماندگان مدرسه‌های مسکونی، بازماندگان دهه شصت و کودکان، جوانان و خانواده‌هایی که زندگی‌شان تحت تأثیر این پرونده قرار گرفته است. قدرت آنها و حمایت رهبران و ارائه دهندگان خدمات ملل اول این گام را به سوی تغییر ممکن ساخته است. هیچ پولی نمی‌تواند کودکان و جوانان ملل اول را با فرهنگ‌هایشان پیوند دهد یا رنجی که کودکان، جوانان، خانواده‌ها و جوامع ملل اول تجربه کرده‌اند را معکوس کند. ما آسیب‌هایی را که کودکان، جوانان و خانواده‌هایی که به دلیل تبعیض کانادا در رابطه با برنامه خدمات کودکان و خانواده اولین ملل و قانون اردن که توسط دادگاه حقوق بشر کانادا (CHRT) یافت شده است، رنج می‌برند، می‌شناسیم.

ما همچنین می‌خواهیم از موری سینکلر و تیمش که همه طرف‌ها را در رسیدن به این نقطه عطف مهم با ریاست بحث‌ها یاری کردند، تشکر و قدردانی کنیم. ما از او برای وقت، انرژی و فداکاری اش در هفته های گذشته تشکر می کنیم.

این یک زمان چالش برانگیز بوده است. قبرهای بدون علامت کودکانی که در مدارس مسکونی تحصیل کرده‌اند، شرایط اضطراری تغییرات آب و هوا و همه‌گیری، آسیب‌هایی را که بسیاری از خانواده‌ها و جوامع ملل اول با آن مواجه هستند، عمیق‌تر کرده است.

با توجه به این فشارهای اضافی که بر خانواده ها وارد می شود، اصلاح برنامه خدمات کودک و خانواده اولین ملل برای ارائه حمایت های خانوادگی مبتنی بر فرهنگ و اساساً برابر ضروری است. ضروری است که رهبری ملل اول، بزرگان، و ارائه دهندگان خدمات از حمایت هایی که برای کار حیاتی خود نیاز دارند برخوردار باشند.

این موافقت‌نامه‌های اصولی مبنایی را برای توافق‌نامه‌های حل و فصل نهایی که در ماه‌های آینده مورد مذاکره قرار می‌گیرد، فراهم می‌کند. پس از حصول توافقات حل و فصل نهایی و صدور احکام لازم CHRT و دادگاه فدرال، کودکان و خانواده های آسیب دیده از کمبود بودجه تبعیض آمیز جبران می شود و اقداماتی برای رفع بهتر نیازهای کودکان، جوانان و خانواده ها و جلوگیری از این نوع تبعیض از تکرار این مسیری را برای اصلاح درازمدت برنامه خدمات کودکان و خانواده ملل اول و اصل اردن ترسیم می کند، تعداد کودکان ملل اول تحت مراقبت را کاهش می دهد، کودکان را با خانواده ها، جوامع و فرهنگ های خود در ارتباط نگه می دارد و تضمین می کند که فرزندان ملل اول از آنها برخوردار هستند. دسترسی به خدمات مورد نیاز، زمانی که به آنها نیاز دارند.

موافقت نامه های اصولی عبارتند از:

  • 20 میلیارد دلار غرامت برای کودکان ملل متحد در رزرو و در یوکان که بین 1 آوریل 1991 تا 31 مارس 2022 از خانه های خود خارج شدند و برای والدین و مراقبان آنها. این همچنین شامل غرامت برای کسانی است که تحت تأثیر تعریف محدود دولت از اصل اردن بین 12 دسامبر 2007 تا 2 نوامبر 2017، و همچنین برای کودکانی که بین 1 آوریل 1991 خدمات عمومی یا محصول ضروری را دریافت نکرده اند یا با تأخیر دریافت کرده اند. و 11 دسامبر 2007. هدف مشترک ما دستیابی به توافقی است که بتوان در اسرع وقت به خانواده ها تحویل داد.
  • تقریباً 20 میلیارد دلار، طی پنج سال، برای اصلاح بلندمدت برنامه خدمات کودکان و خانواده ملل اول تا اطمینان حاصل شود که تبعیض‌های CHRT هرگز تکرار نخواهد شد. این شامل بودجه برای حمایت از بزرگسالان جوان کشورهای اولی است که از سیستم رفاه کودکان پیر می‌شوند و خدمات پیشگیری برای تقویت قوت‌های فرهنگی چند نسلی برای کمک به کودکان و خانواده‌ها در کنار هم ماندن که از آوریل 2022 اجرا می‌شود. همچنین موارد جدیدی وجود دارد. بودجه برای مسکن های ذخیره شده برای حمایت از این طرح های پیشگیری.

این اثر مهم به تنوع ملل اول احترام می گذارد و واقعیت های منطقه ای مانند دورافتادگی را در نظر می گیرد. همچنین مهم است که به نقش اساسی استان ها و مناطق در بهبود خدمات کودکان و خانواده ملل اول از طریق میزهای سه جانبه، گروه های کاری فنی و کمیته های مشورتی منطقه ای توجه کنیم.

طرفین برای دستیابی به توافقات حل و فصل نهایی هم در مورد غرامت و هم اصلاحات بلندمدت برنامه خدمات کودکان و خانواده ملل اول به کار خود ادامه خواهند داد. این موافقتنامه ها از کار آینده در زمینه اصلاحات اصل اردن و سایر ابتکارات خدمات بومی کانادا حمایت می کند. این روند در طول سال 2022 آشکار خواهد شد و اطلاعات بیشتری در آینده ارائه خواهد شد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.