تنظیم کننده آفریقای جنوبی توضیح می دهد که چرا مبادلات رمزنگاری جهانی را هدف قرار داده است – مقررات بیت کوین نیوز

براندون تاپهام، رئیس اجرایی در تنظیم‌کننده بخش مالی آفریقای جنوبی، اصرار دارد که سازمان او به برخی صرافی‌های جهانی هشداری صادر نکرده است، زیرا آنها با ارزهای دیجیتال سروکار دارند. بلکه اخطارها به دلیل عدم ثبت صرافی ها برای عرضه مشتقه در کشور بوده است. مبادلاتی که برای ارائه محصولات مشتقه ثبت نشده اند یکی

کد خبر : 175803
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
تنظیم کننده آفریقای جنوبی توضیح می دهد که چرا مبادلات رمزنگاری جهانی را هدف قرار داده است – مقررات بیت کوین نیوز


براندون تاپهام، رئیس اجرایی در تنظیم‌کننده بخش مالی آفریقای جنوبی، اصرار دارد که سازمان او به برخی صرافی‌های جهانی هشداری صادر نکرده است، زیرا آنها با ارزهای دیجیتال سروکار دارند. بلکه اخطارها به دلیل عدم ثبت صرافی ها برای عرضه مشتقه در کشور بوده است.

مبادلاتی که برای ارائه محصولات مشتقه ثبت نشده اند

یکی از مقامات تنظیم کننده بخش مالی آفریقای جنوبی، اداره رفتار بخش مالی (FSCA)، گفته است که سازمان او صرافی های ارزهای دیجیتال جهانی را که در این کشور فعال هستند هدف قرار داده است، زیرا آنها “محصول مشتقه ای را با ارز دیجیتال به عنوان دارایی اساسی یا مرجع ارائه می دهند.”

همانطور که قبلاً توسط Bitcoin.com News گزارش شده بود، تنظیم کننده آفریقای جنوبی در گذشته هشدارهای عمومی را علیه پلتفرم های تبادل ارزهای جهانی مانند FTX، Binance و Bybit صادر کرده است. در برخی موارد، هشدارهای تنظیم کننده، برخی از صرافی های رمزنگاری فعال در این کشور را مجبور به پایان دادن به برخی خدمات کرده است.

در حالی که FSCA اصرار دارد که هشدارهایش برای محافظت از مردم طراحی شده است، برخی حدس می‌زنند که پلتفرم‌های صرافی جهانی به دلیل سر و کار داشتن با ارزهای دیجیتال مورد هدف قرار گرفته‌اند.

با این حال، براندون توپهام، رئیس اجرایی FSCA، در گزارشی با مخالفت با این روایت، نقل می‌کند که نشان می‌دهد اقداماتی در حال انجام است زیرا صرافی‌ها برای ارائه مشتقات ثبت نشده‌اند. او توضیح داد:

ما به دنبال صحبت با تعدادی از محصولات مشتق خارج از نسخه هستیم [ODP] ارائه دهندگانی که در ما ثبت نام نکرده اند.

رژیم نظارتی آینده

این مقام مجدداً تاکید کرد که FSCA در حال کار برای ایجاد یک رژیم نظارتی است که از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال محافظت می کند.

ما به دنبال ایجاد یک محیط نظارتی برای ثبت نام آنها هستیم [order] برای محافظت از مشتریان و بازیکنان قانونی در برابر استثمار. این در حال حاضر در حال انجام است،” این مقام FSCA توضیح داد.

این مقام اصرار داشت که به محض ایجاد محیط نظارتی پیش بینی شده، آفریقای جنوبی “یکی از مترقی ترین کشورهای جهان در این مرحله خواهد بود.”

از سوی دیگر، Topham ادعا کرد که تنظیم کننده تلاشی برای متوقف کردن توسعه صنعت کریپتو ندارد. در عوض، FSCA گفت که می خواهد توسعه صنعت را فعال کند اما “در این مورد عجله نخواهد کرد.”

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.