تنظیمات قیمت دلار آمریکا: EUR/USD ، GBP/USD ، USD/CAD ، USD/JPY

دلار آمریکا ، EUR/USD ، GBP/USD ، USD/JPY ، USD/CAD نقاط بحث: این هفته برای دلار آمریکا یک هفته هضم کننده بود و در حالی که این ارز از لحاظ فنی به بالاترین سطح خود در سال رسیده بود ، گاوها نتوانستند سطح بالای 94.50 را حفظ کنند و قیمت ها همواره به سمت حمایت

کد خبر : 117394
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
تنظیمات قیمت دلار آمریکا: EUR/USD ، GBP/USD ، USD/CAD ، USD/JPY


دلار آمریکا ، EUR/USD ، GBP/USD ، USD/JPY ، USD/CAD نقاط بحث:

این هفته برای دلار آمریکا یک هفته هضم کننده بود و در حالی که این ارز از لحاظ فنی به بالاترین سطح خود در سال رسیده بود ، گاوها نتوانستند سطح بالای 94.50 را حفظ کنند و قیمت ها همواره به سمت حمایت بازگشتند. اما ، در این مرحله ، سطوح نسبتاً تمیز هستند و پشتیبانی و مقاومت هر دو کاملاً مشخص است. مقاومت در سطح فیبوناچی حفظ می شود و حمایت در منطقه مقاومت قبلی ، برگرفته از شکل مثلث صعودی که قبل از باز شدن Q4 شکل گرفته بود ، باقی می ماند.

برای هفته آینده ، تمرکز کلان با تنالیته تورمی سنگین از آمریکا دور می شود. به ویژه روز چهارشنبه باید شلوغ باشد چراکه نرخ تورم از انگلستان ، اروپا و کانادا خارج می شود. پس از آن ژاپن با انتشار تورم دیگری در روز پنجشنبه دنبال می شود. در ایالات متحده ، فصل درآمد اکنون در جریان است و این احتمالاً دارای برخی از رنگهای کلان خواهد بود. هفته آینده اسامی بزرگی مانند IBM ، Netflix ، AT&T و American Express ارائه می شود. تمرکز اصلی در اینجا فناوری است که حدود یک چهارم S&P 500 را شامل می شود و انتظارات زیادی برای رشد درآمد قوی در آنجا وجود دارد.

همچنین برای هفته آینده جالب است و احتمالاً چیزی است که توجه را جلب می کند: ETF بالقوه بیت کوین، که SEC اخیراً به آن اشاره کرده است و به نظر می رسد ممکن است یک اعلام رسمی در افق باشد. اگر و چه زمانی این اتفاق بیفتد ، احتمالاً بر رسانه های مالی مسلط خواهد شد.

در قسمت کلان – نرخ ها همچنان محرک هستندبه این موضوع این هفته در ین ژاپن که در بسیاری از بازارها به سقوط ادامه داد ، به خوبی نشان داده شد. ین کوتاه ، معاملات تجاری برتر Q4 من بود که با پوند انگلیس همراه شد، عمدتا به همین دلیل در مورد پویایی نرخ.

در دلار آمریکا ، احتمالاً موضوع نرخ ها همچنان محرک اصلی خواهد بود. در این هفته بازدهی در اوایل هفته کاهش یافت و در روز جمعه پس از انتشار قوی خرده فروشی دوباره جهش کرد. بر این اساس ، قیمت دلار برای حفظ حمایت در مقاومت قبلی ، که از مثلث صعودی که قبلاً ایجاد شده بود ، عقب نشینی کرد.

در این مرحله ، معامله گران باید احتمال حرکت عمیق تری را در مورد این حمایت در نظر بگیرند: ما تنها 14.4 درصد از حرکت صعودی اخیر را پس گرفته ایم و سفر به قسمت پایینی منطقه (با رنگ سبز ، زیر) به این معناست. 23.6 pull عقب نشینی در حالی که این روند صعودی را زنده نگه داشته است. بنابراین ممکن است برخی از زمینه ها برای اصلاح وجود داشته باشد ، حتی اگر روند صعودی دلار همچنان زنده و خوب باقی بماند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فیبوناچی، وارسی DailyFX Education

نمودار قیمت دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی؛ دلار ، DXY در Tradingview

بازگشت EUR/USD از Oversold

تقویت این شکست در دلار آمریکا فروش عمده ای در بزرگترین جزء DXY یورو بود. یورو/دلار آمریکا با شکستن دلار آمریکا به زیر 1.1600 رسید و فروشندگان همچنان به حرکت خود ادامه می دهند زیرا قیمت ها به سمت سطح روانشناسی کلیدی 1.1500 حرکت می کنند. اما فروشندگان شروع به ناسزاگویی نسبت به این چهره بزرگ کردند و این منجر به ایجاد یک گوه سقوط کننده شد ، که اغلب با هدف شکستن صعودی به آن نزدیک می شود.

منطق منطقی است و اغلب در سطح حمایتی بزرگ به کار می رود: همانطور که این حمایت در حال ظهور است ، به ویژه اگر بازار به هر نحوی بیش از حد فروخته شود ، بازار کمی پایین می آید ، در حالی که فروشندگان در بالاترین سطح یا حول آزمایش مقاومت هوشیار هستند. به

شکست گوه در حال سقوط تا کنون نسبتاً ملایم بوده است و قیمت ها فقط به صعود خود ادامه می دهند همان منطقه 1.1600 که من به دنبال آن بودم rمقاومت در این هفتهبه و در حالی که درگیری وجود داشته است ، هیچ یک از دو طرف قاطعانه اقدام نکرده اند. در صورت ادامه روند نزولی دلار آمریکا در هفته آینده ، به دنبال قیمت های EUR/USD باشید تا به سطح 1.1664 برسید ، پس از آن منطقه وسیعی از حمایت های اولیه به عنوان مقاومت احتمالی ظاهر می شود و از حدود 1.1709-1.1736 ترسیم می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد افتادن گوه، وارسی DailyFX Education

نمودار قیمت چهار ساعته EUR/USD

نمودار قیمت EURUSD چهار ساعته

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی؛ EURUSD در Tradingview

GBP/USD فراتر از یک نقطه بزرگ

روز دوشنبه من تنظیم مثلث صعودی را در GBP/USD برجسته کردم. همانطور که در بالا در مورد شکل گیری مشابه دلار آمریکا در سه ماهه چهارم ذکر شد ، این شکل اغلب با هدف شکست صعودی مورد بررسی قرار می گیرد و این دقیقاً همان چیزی است که در هفته جاری در GBP/USD اتفاق افتاده است.

در این مرحله ، این جفت ارز در حال حاضر در سطح مقاومت بعدی ، در حدود قیمت روانی 1.3750 است ، و درست فراتر از آن روند نزولی است که تا اوایل هفته آینده به حدود 1.3800 می رسد.

این ممکن است وضعیتی باشد که مشابه دلار آمریکا ، عقب نشینی به حمایت ، که از مقاومت مثلث صعودی قبلی گرفته شده است ، می تواند در را برای سناریوهای ادامه صعودی در این جفت باز نگه دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مثلث صعودی، وارسی DailyFX Education

نمودار قیمت چهار ساعته GBP/USD

نمودار قیمت GBPUSD چهار ساعته

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی؛ GBPUSD در Tradingview

USD/CAD برای سناریوهای ضعف USD

من در وبینار هفته گذشته در اواسط هفته گذشته به USD/CAD نگاه کرده بودم و نشان دادم که اگر دلار آمریکا شروع به کاهش کند ، چگونه ممکن است احتمال نزولی وجود داشته باشد.

USD/CAD واقعاً حتی به این همه نرمش نیاز نداشت زیرا جهش قیمت نفت به حفظ یک پیشنهاد قوی در پشت CAD کمک کرد و USD/CAD در طول مسیر تعدادی از پشتیبانی را کاهش داده است. من دیروز این موضوع را بررسی کرده بودم و چند ناحیه را که برای پتانسیل مقاومت پایین و بالا باید دنبال شود ، برجسته کرده بودمبه

برای کسانی که می خواهند موضوع CAD را بررسی کنند اما در برابر دلار آمریکا خودداری می کنند ، مراتع مناسب تر ممکن است در جاهای دیگر وجود داشته باشد و یک CAD قوی با ارز بالقوه ضعیفی مانند ین یا یورو در هم آمیخته باشد.

نمودار قیمت چهار ساعته USD/CAD

نمودار قیمت USDCAD چهار ساعته

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی؛ USDCAD در Tradingview

USD/JPY انجام حرکتهای بزرگ

همانطور که قبلاً ذکر شد ، نرخ ها محرک اصلی هستند و این امر هم به دلار آمریکا و هم به ین ژاپن مربوط می شود. من چند سوال در توییتر داشتم که چرا ین تا این حد تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته است:

با بازگشت مجدد نرخ ها ، احتمال معاملات حمل نیز افزایش می یابد. با توجه به نرخ های بالاتر در ایالات متحده ، زیرا بازارها منتظر حرکت از سوی فدرال رزرو هستند ، اکنون انگیزه بیشتری برای نگهداری دلار طولانی مدت برای جذب این نرخ جدید و بالاتر وجود دارد. از سوی دیگر ، ین توسط بانک ژاپن حمایت می شود که از سال 2016 با نرخ منفی روبرو بوده است و انتظار چندانی برای تغییر آن در آینده نزدیک وجود ندارد.

بنابراین ، به سادگی ، این یک نرخ پویا است و با بازگشت نرخ ها به نقاط دیگر ، مانند ایالات متحده یا شاید انگلستان ، این می تواند جذابیت بیشتری را برای طرف طولانی این ارزها ایجاد کند ، در حالی که با ارز ضعیف تری مانند ین مخلوط می شود. این پیدایش پشت ایده Q4 Top Trade بود ، یک بازی ساده با نرخ.

این نرخ در USD/JPY به طور کامل باقی مانده است و این جفت ارز امروز صبح به بالاترین سطح خود در سه سال گذشته رسیده و از سطح عمده مقاومت در اطراف دسته 114.00 عبور کرده است.

برخی مقاومت ها در پیش است و این محدوده از محدوده 114.74-115.00 باز می شود ، در حالی که قیمتهای قبلی به عنوان بالاترین سطح چهار سال اخیر عمل می کند ، در حالی که دومی یک سطح روانشناختی کلیدی است.

نمودار قیمت USD/JPY هفتگی

نمودار قیمت USDJPY هفتگی

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی؛ USDJPY در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: JStanleyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.