تنظیمات قیمت دلار آمریکا: EUR/USD ، GBP/USD ، AUD/USD

[ad_1] دلار آمریکا ، EUR/USD ، GBP/USD ، AUD/USD نقاط بحث: دلار آمریکا امروز صبح در پی گزارش خرده فروشی بسیار قوی ، حرکت سریع خود را تقویت کرد. این امر به دلار آمریکا کمک کرد تا در حین رسیدن به بالاترین سطح ماه سپتامبر ، از محدوده بزرگی از مقاومت عبور کند و در

کد خبر : 105305
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱:۰۰
تنظیمات قیمت دلار آمریکا: EUR/USD ، GBP/USD ، AUD/USD

[ad_1]

دلار آمریکا ، EUR/USD ، GBP/USD ، AUD/USD نقاط بحث:

دلار آمریکا امروز صبح در پی گزارش خرده فروشی بسیار قوی ، حرکت سریع خود را تقویت کرد. این امر به دلار آمریکا کمک کرد تا در حین رسیدن به بالاترین سطح ماه سپتامبر ، از محدوده بزرگی از مقاومت عبور کند و در این مرحله ، از نقطه نظر کوتاه مدت ، می توانیم خریداران را مشاهده کنیم که سعی می کنند با نشان دادن حمایت در بالای سطح مقاومت قبلی ، حرکت خود را حفظ کنند. منطقه ، ترسیم شده در حدود 92.89 ، همان سطحی که من روز دوشنبه به عنوان مقاومت در DXY نگاه کرده بودمبه

نمودار قیمت دلار آمریکا ساعت

نمودار قیمت دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی؛ دلار ، DXY در Tradingview

آیا گاو نرها می توانند فاصله خود را با فدرال رزرو در گوشه گوشه حفظ کنند؟

س bigال بزرگ در اینجا این است که آیا خریداران می توانند این حرکت را ادامه دهند؟ محدوده دلار آمریکا تا ماه سپتامبر تقریباً خوب حفظ شده بود و با یک جلسه واقعاً بزرگ FOMC در تقویم اقتصادی هفته آینده ، این امر منطقی بود.

اما ، با توجه به گزارش خرده فروشی واقعاً قوی صبح امروز که گرین بک را در برابر محدوده بالاتر از حد قرار می دهد ، می تواند زمینه را برای تقویت بیشتر فراهم کند زیرا سرمایه گذاران و معامله گران پیش از این تصمیم نرخ چهارشنبه آینده قرار می گیرند.

برداشتن یک گام به عقب ماهیت اولیه این موضوع را برجسته می کند ، زیرا USD تازه شروع به آزمایش بالاتر از این مقاومت کرده است. اما همچنان حرکتی را نشان می دهد که ممکن است توسط معامله گران محو شود که به دنبال بازی فشرده سازی قبل از FOMC هستند.

نمودار قیمت چهار ساعته دلار آمریکا

نمودار قیمت دلار چهار ساعته دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی؛ دلار ، DXY در Tradingview

EUR/USD در ماه سپتامبر پایین است

وقتی روز دوشنبه به دلار آمریکا و جفت های مربوطه نگاه کردم ، EUR/USD همچنان در حرکت صعودی بود. همانطور که من به اشتراک گذاشتم ، منطقه مقاومت در حدود 1.1850 می تواند برای استراتژی های ادامه نزولی مورد استفاده قرار گیرد و پس از آزمایش در آن منطقه در روز سه شنبه ، خرس ها مورد حمله قرار گرفتند.

صبح امروز حرکتی قاطع را در پایین ترین سطح نوسان قبلی 1.1768 انجام داد و در نمودار ساعتی حتی یک مقاومت کوتاه مدت در آن سطح ایجاد شد و رابطه آن را با سطح 92.89 در DXY برجسته کرد.

عارضه ادامه نزولی در اینجا منطقه بزرگ پشتیبانی است که درست در زیر آن قرار دارد و از 1.1709-1.1736 دامنه دارد. این منطقه در ماه های مارس و آگوست امسال در حال بازی بود و پایین ترین سطح فعلی 2021 کمی کمی پایین تر از 1.1664 بود.

مشابه USD فوق ، س bigال بزرگ این است که آیا خرس های EUR/USD به اندازه کافی اعتماد به نفس دارند که پیش از تصمیم FOMC در هفته آینده ، استراحت کنند.

نمودار قیمت چهار ساعته EUR/USD

نمودار قیمت چهار ساعته یورو

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی؛ EURUSD در Tradingview

GBP/USD بازگشت به پشتیبانی

من روز دوشنبه به GBP/USD برای تنظیمات جانبی کوتاه مدت در USD نگاه می کردم و چشم انداز سطح 1.3879 فیبوناچی را برای پتانسیل شکست نشان می دادم. این سطح در روز سه شنبه آزمایش شد ، اما قیمت بسیار سریع تغییر کرد و به منطقه حمایتی که هفته گذشته در جریان بود ، فرود آمد. این از سطح روانی 1.3750 تا 1.3768 متغیر است ، و این می تواند گزینه احتمالی را برای کسانی که به دنبال مبادله این حرکت اخیر با دلار هستند حفظ کند.

نمودار قیمت چهار ساعته GBP/USD

نمودار قیمت gbpusd چهار ساعته

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی؛ GBPUSD در Tradingview

AUD/USD Falling Wedge با یک تست پشتیبانی

AUD/USD دیگر بازار است که پس از این افزایش قیمت دلار تا حدی حمایت را آزمایش می کند. این جفت ارز از پایین ترین سطح ماه آگوست وارونه شد و بیش از 375 پیپ به بالاترین رقم در ماه سپتامبر رسید.

با این حال ، در ماه سپتامبر ، این حرکت عقب نشینی کرده است و حدود 50 درصد از آن در حال حاضر بازگردانده شده است. این اصلاح 50 با سطح دیگری از فیبوناچی ، که از اصلاح 23.6٪ حرکت اصلی مه و آگوست گرفته شده است ، متصل است.

یک مورد دیگر در اینجا وجود دارد که می تواند درب را در سمت طولانی باز نگه دارد ، به شرطی که این پشتیبانی بتواند در طول روز نگه داشته شود ، و این یک گوه سقوط کننده است که در معاملات سپتامبر ایجاد شده است. سقوط اغلب با هدف معکوس شدن روند صعودی صورت می گیرد و باز هم ، اگر این حمایت بتواند ادامه پیدا کند ، ممکن است درها به روی آن موضوع باز بماند و مشابه GBP/USD در موارد بالا ، می تواند گزینه ای برای کسانی باشد که به دنبال محو شدن هستند. این حرکت اخیر در دلار آمریکا

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد افتادن گوه، وارسی DailyFX Education

نمودار قیمت چهار ساعته AUD/USD

نمودار قیمت چهار ساعته AUDUSD

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی؛ AUDUSD در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.