تنظیمات اکشن قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، AUD/USD

دلار آمریکا، EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، AUD/USD نقاط صحبت: این یک هفته دیگر برای دلار قدرتمند بود، که باعث کاهش بیشتر ضررهای ناشی از فروش روز جمعه گذشته توسط Omicron شد. EUR/USD، GBP/USD و AUD/USD به نقاط عطف کلیدی نمودار نزدیک می شوند. این مانع از تداوم قدرت دلار نمی شود، اما گاوهای دلاری باید هفته

کد خبر : 137899
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
تنظیمات اکشن قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، AUD/USD


دلار آمریکا، EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، AUD/USD نقاط صحبت:

  • این یک هفته دیگر برای دلار قدرتمند بود، که باعث کاهش بیشتر ضررهای ناشی از فروش روز جمعه گذشته توسط Omicron شد.
  • EUR/USD، GBP/USD و AUD/USD به نقاط عطف کلیدی نمودار نزدیک می شوند. این مانع از تداوم قدرت دلار نمی شود، اما گاوهای دلاری باید هفته آینده نمایش بزرگی داشته باشند تا بدون عقب نشینی به روند ادامه دهند. و با توجه به تمام عواملی که در سرفصل ها وجود دارد، این پتانسیل قطعا وجود دارد.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

امروز صبح یکی دیگر را آورد چاپ ناامید کننده NFP در ترکیب، با شماره تیتر برای چاپ نوامبر 210k v/s 550k مورد انتظار. میانگین درآمد ساعتی نیز ناامید شد و در مقابل انتظار 5 درصد، 4.8 درصد بود.

از جنبه مثبت، نرخ بیکاری به 4.2 درصد کاهش یافت که کمتر از شاخص 4.5 درصدی فدرال رزرو برای حداکثر اشتغال است. این همان چیزی است که بانک در تابستان در مورد تغییر سیاست ها صحبت کرده است، به طوری که FOMC می گوید آنها می خواهند قبل از تشدید سیاست، حداکثر اشتغال را ببینند، حتی با وجود تورم شدید در شش ماه گذشته.

خب الان حداکثر اشتغال اینجاست. فدرال رزرو قبلاً گفته بود که می‌خواهد با این موضوع سازگاری داشته باشد، بنابراین حرکت آن‌ها به سمت یک موضع شاهین‌تر احتمالاً مانند یک کلید چراغ عمل نمی‌کند، اگرچه این در را برای هزینه‌های جنگ‌طلب در تصمیم‌گیری نرخ FOMC در دسامبر باز می‌کند. البته با این فرض که Omicron نگرانی بزرگتری پیش از آن جلسه ایجاد نکرده است.

در دلار آمریکا، انتشار صبح امروز مقداری نوسان در ترکیب ایجاد کرد. واکنش اولیه قابل توجه و نزولی بود، اما پشتیبانی از یک خوشه حفظ شد فیبوناچی قبل از شروع بهبود، در اطراف هندل 96 قرار گرفت و در این مرحله، گرین بک در بالاترین سطح سه روزه معامله می شود.

من همچنان در USD صعودی باقی می‌مانم من روز سه شنبه در وبینار به اشتراک گذاشتم. در این مرحله، آن موضوع به یک آزمون سفت و سخت نزدیک می‌شود، زیرا هر یک از EUR/USD، GBP/USD، AUD/USD و USD/CAD به نقاط عطف اصلی نمودار نزدیک می‌شوند. برای تداوم موضوع قدرت دلار، ما به برخی وقفه های پشتیبانی در EUR/USD، GBP/USD و/یا AUD/USD نیاز داریم در حالی که هر یک از این بازارها در سطوح قابل توجهی قرار دارند که در زیر مورد بحث قرار گرفته است.

نمودار 30 دقیقه ای دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

با برداشتن یک قدم به نمودار روزانه، و می‌توانیم ببینیم که این هفته تا حد زیادی یک نقطه حمایتی در نمودار بوده است، و پس از حرکت نزولی در جمعه گذشته، این موضوع برای گاوها کلیدی است. در این مرحله، سطح 96.47 به عنوان مقاومت کوتاه مدت باقی می ماند. این هدف نهایی از پیش‌بینی فنی سه‌ماهه چهارم دلار آمریکا بود و از اصلاح بلندمدت فیبوناچی ناشی می‌شود.

نمودار قیمت روزانه دلار آمریکا

نمودار روزانه دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

یورو/دلار آمریکا

EUR/USD بالاتر از یک نقطه حمایتی بزرگ باقی می ماند. این هفته شاهد انتشار تورم قوی‌تر از حد انتظار در اروپا بودیم که در روز سه‌شنبه یک تکان سریع قدرت ایجاد کرد. از آن زمان تا به حال سوختن آهسته بوده است.

در زیر اقدام قیمت یک منطقه پشتیبانی قابل توجه است که از 1.1187-1.1212 ترسیم شده است.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD

نمودار قیمت روزانه EURUSD

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; یورو دلار در Tradingview

GBP/USD

من دیروز به کابل نگاه کرده بودم، برجسته کردن یک سری فیتیله های نشسته در بالای شمع ها در نمودار روزانه، برجسته نگه داشتن مقاومت کوتاه مدت. از آن زمان این جفت برگشته است، از سطح روانی 3250 عبور کرده است، و به سرعت به سمت یک نقطه حمایت قابل توجه نیز حرکت می کند. پایین ترین سطح 2021 دقیقاً در انتهای شکل گیری پرچم خرس قرار می گیرد که همچنین بسیار نزدیک به سطح بلندمدت فیبوناچی در 1.3167 است.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD

نمودار قیمت gbpusd

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

USD/CAD

من دیروز در مورد عقب نشینی اینجا هشدار داده بودم، به طور مشابه از مجموعه ای از فیتیله های نشسته در بالای عملکرد قیمت گرفته شده است زیرا قیمت ها در نزدیکی منطقه کلیدی مقاومت کوتاه مدت باقی مانده اند.

واکنش امروز صبح به USD/CAD اجازه داد تا به سطح 1.2750 پایین بیاید، در این مرحله گاوها پاسخ دادند. پتانسیل شکست برای هفته آینده در اینجا باقی می ماند و به سطح 1.2850 نگاه می کند.

نمودار قیمت چهار ساعته USD/CAD

نمودار قیمت USDCAD

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDCAD در Tradingview

AUD/USD پرچم خرس پر می شود

مدتی است و در ماه نوامبر نسبت به AUD/USD نزولی بوده ام، یک را برجسته کردم تشکیل پرچم خرس که ساخته بود این روند به کاهش خود ادامه داده است، و در این مرحله، دلار استرالیا/دلار آمریکا بیش از حد فروش رفته به نقطه کلیدی نمودار در 0.7000 نزدیک شده است. سطح روانی. این قیمتی است که در گذشته دارای انحرافات زیادی بوده است، آخرین بار در نوامبر سال گذشته، که منجر به شیب 1000 پیپ شد.

نمودار قیمت روزانه AUD/USD

نمودار قیمت روزانه AUDUSD

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; AUDUSD در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.