تلاش کنیم نخبگان برای خدمت به مردم در کشور بمانند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تکریم و توجه به نیازها از جمله مسائل اقتصادی و معیشتی کادر سلامت و جامعه پزشکی را ضروری برشمرد و گفت: باید تلاش کنیم نخبگان در کشور برای خدمت به مردم بمانند و انگیزه‌های لازم را برای ماندگاری آنها فراهم کنیم. به گزارش هوشمند نیوز، دکتر محمدرضا ظفرقندی در

کد خبر : 493999
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
تلاش کنیم نخبگان برای خدمت به مردم در کشور بمانند



وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تکریم و توجه به نیازها از جمله مسائل اقتصادی و معیشتی کادر سلامت و جامعه پزشکی را ضروری برشمرد و گفت: باید تلاش کنیم نخبگان در کشور برای خدمت به مردم بمانند و انگیزه‌های لازم را برای ماندگاری آنها فراهم کنیم.

به گزارش هوشمند نیوز، دکتر محمدرضا ظفرقندی در آیین تجلیل از پزشکان و داروسازان که با حضور رییس جمهور در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: جامعه پزشکی در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران افتخارآفرینی های بزرگی را نشان داده و به مردم خدمات ارزنده ارائه کرده است.

وی جامعه و انسان سالم را پیشران توسعه کشور دانست و گفت: جامعه سالم جامعه‌ای است که به لحاظ جسمی، روانی و اجتماعی باید از شرایط سالمی برخوردار باشد و ما امروز این نعمت را قدر می‌نهیم.

وی افزود: همچنان که مرحوم دکتر شریعتی می‌گفت هیچ کس نمی‌تواند به جای دماوند بگوید بلندترین و سرافرازترین کوه ایران، قله الوند است چرا که دماوند، خودش سرافراز و سر بلند است؛ بنابراین افتخارآفرینی و سرافرازی جامعه پزشکی ایران نیز برای همه محرز است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به جانفشانی ها و رشادت های داوطلبانه جامعه پزشکی و کادر سلامت در ۸ سال دفاع مقدس و ایام همه گیری کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی در دفاع مقدس شهدایی را تقدیم ملت قهرمان ایران کرد و با روحیه فداکارانه و ایثارگرانه در سخت ترین شرایط به عشق مردم و کشور، ایستاده و مانده اند.

ظفرقندی به مبارزه جهادگونه کادر سلامت و جامعه پزشکی در زمان شیوع و گسترش اپیدمی کرونا در کشور اشاره و تاکید کرد: در زمان کرونا نیز جامعه پزشکی تا پای جان برای تامین سلامت مردم ایستاد؛ اعتقاد داریم شرف و افتخار در وجود جامعه پزشکی است و مردم ایران همواره قدردان آنان بوده و هستند.

وی با اشاره به رتبه بالای اعتماد مردم به جامعه پزشکی گفت: جامعه پزشکی سرمایه عظیم اجتماعی خود را قدر می نهد و در جهت حفظ و رضایتمندی هر چه بیشتر آن تلاش خواهد کرد.

ظفرقندی تکریم و توجه به نیازها از جمله مسائل اقتصادی و معیشتی کادر سلامت و جامعه پزشکی را ضروری برشمرد و گفت: باید تلاش کنیم نخبگان ما در کشور برای خدمت به مردم بمانند و انگیزه‌های لازم را برای ماندگاری آنها فراهم کنیم. باید از نیروهایی که در مناطق محروم، دور افتاده و مرزی خدمات ارائه می‌دهند، حمایت کرده و به آنها انگیزه بیشتری بدهیم.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، ظفرقندی در پایان با تاکید بر اینکه باید برای تامین سلامت در مناطق محروم، آنگونه که شایسته است هزینه کنیم، افزود: باید هزینه تمام شده خدمات را محاسبه کنیم تا اقتصاد سلامت دچار اختلال نشود. با همدلی و وفاق بی بدیلی که در دولت چهاردهم شکل گرفته می توانیم مشکلات حوزه سلامت را تا حد زیادی برطرف کنیم.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.