تلاش برای افزایش قیمت سهام فیس بوک قبل از درآمد سه ماهه سوم

فیس بوک چه زمانی درآمد را گزارش می کند؟ فیس بوک قرار است نتایج مالی سه ماهه سوم خود را در 25 اکتبر ، پس از بسته شدن بازار منتشر کند. در زمان نگارش این مقاله، انتظارات حاکی از افزایش 32.1 درصدی سود هر سهم به 3.17 دلار آمریکا است که از 2.40 دلار آمریکا

کد خبر : 120469
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲:۳۰
تلاش برای افزایش قیمت سهام فیس بوک قبل از درآمد سه ماهه سوم


فیس بوک چه زمانی درآمد را گزارش می کند؟

فیس بوک قرار است نتایج مالی سه ماهه سوم خود را در 25 اکتبر ، پس از بسته شدن بازار منتشر کند. در زمان نگارش این مقاله، انتظارات حاکی از افزایش 32.1 درصدی سود هر سهم به 3.17 دلار آمریکا است که از 2.40 دلار آمریکا در سال گذشته افزایش یافته است.

درآمد فیس بوک – انتظار چه چیزی

برای در انتشار درآمدهای آتی، تأثیر ابتکار عمل ضد ردیابی اپل بر مشاغل فیس بوک از نزدیک ارزیابی خواهد شد، زیرا مدیریت قبلاً نسبت به تأثیر بیشتر به روز رسانی iOS در سه ماهه سوم نسبت به سه ماهه قبل هشدار داده است. به یاد بیاورید ، اپل قبلاً کنترل های جدید حریم خصوصی را اجرا کرده است که تبلیغات دیجیتالی را از ردیابی محدود می کند کاربران آیفون برای اهداف تبلیغاتی بدون رضایت آنها.

در حالی که میزان انصراف برای جمع‌آوری داده‌ها هنوز مشخص نیست، نتایج سه ماهه سوم آینده ممکن است تا حدودی شفافیت را در مورد تأثیر اثربخشی تبلیغات فیس‌بوک و جابجایی از تبلیغ‌کنندگان ارائه دهد. برخی انعطاف‌پذیری‌ها در ارقام مربوط به میانگین قیمت هر تبلیغ و تعداد آگهی‌های ارائه‌شده ممکن است به کاهش برخی نگرانی‌ها در این زمینه کمک کند.

درآمدهای آتی در 2H 2021 همچنین ممکن است تأثیر پایه کمتری را در مقایسه با یک سال قبل نشان دهد ، جایی که فیس بوک شاهد افزایش چشمگیر فروش در 3Q و 4Q 2020 از بهبود شدید هزینه های تبلیغات تجاری بود. رشد فروش و درآمد ممکن است در سه ماهه آینده به حالت عادی ادامه دهد و چشم انداز مدیریت برای راهنمایی مورد توجه قرار گیرد.

منبع: فیس بوک

فیس‌بوک نیز با جریان اخبار منفی اخیر که از سوی یک افشاگر درباره اثرات مضر اینستاگرام برای کاربران جوان منتشر شده است، سنجیده شده است. ممکن است مدیریت به رفع این نگرانی ها بپردازد و در حالی که بحث ها پیرامون این موضوع تا پایان سال پیش می رود ، تنظیمات بعدی پلتفرم و مشاغل توسط فیس بوک ممکن است در آینده این نگرانی ها را برطرف کند. این ممکن است در موارد قبلی نقض داده ها منعکس شود، جایی که بازارها به این “صداهای” کوتاه مدت نگاه می کنند و کاربران فعال روزانه برای “خانواده” محصولات فیس بوک همچنان در حال رشد هستند.

با این حال، یک ریسک برای قیمت سهام فیس بوک ممکن است حرکت در بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده باشد. از آنجایی که بازدهی 10 ساله از اواخر سپتامبر از دوره تثبیت خود خارج شده است، ممکن است سناریویی محتمل برای افزایش بیشتر باشد که می تواند چندین برابر ارزش شرکت های با رشد بالا را کنترل کند.

اشتراک گذاری فیس بوک – تجزیه و تحلیل فنی

از زمانی که میانگین متحرک 50 روزه آن (MA) نتوانست قیمت ها را در اواسط سپتامبر نگه دارد، قیمت سهام فیس بوک در یک کانال نزولی کوتاه مدت معامله می شود. گفته می‌شود، در حالی که قیمت‌ها به روند نزولی خود ادامه می‌دهند، شاخص قدرت نسبی اخیراً پایین‌تر را نشان نداده است، و نشان می‌دهد که حرکت نزولی ممکن است به طور بالقوه شاهد کاهش باشد. آزمایش مجدد MA 200 روزه با یک شمعدان چکشی صعودی روبرو شد که همچنان یک خط MA پشتیبانی کلیدی برای تماشا باقی خواهد ماند. این ممکن است به طور بالقوه قیمت ها را برای آزمایش مجدد مقاومت کوتاه مدت در 337.00 دلار افزایش دهد، جایی که این سطح در سه نوبت قبلی قیمت ها را پایین نگه داشته است.

نمودار قیمت سهم فیس بوک (FB) - روزانه

منبع: IG Charts





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.