تقویت حفاظت از کانادایی ها و محیط زیست در برابر مواد شیمیایی مضر و آلاینده ها

[ad_1] 9 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو کانادایی ها از دولت خود انتظار دارند که از سلامت و محیط زیست آنها در برابر مواد شیمیایی مضر و سایر آلاینده های سمی محافظت کند. امروز، دولت کانادا گام مهمی برای انجام این کار برداشت. دولت این لایحه را به مجلس سنا ارائه کرد تقویت حفاظت از

کد خبر : 168528
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
تقویت حفاظت از کانادایی ها و محیط زیست در برابر مواد شیمیایی مضر و آلاینده ها

[ad_1]

9 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو

کانادایی ها از دولت خود انتظار دارند که از سلامت و محیط زیست آنها در برابر مواد شیمیایی مضر و سایر آلاینده های سمی محافظت کند. امروز، دولت کانادا گام مهمی برای انجام این کار برداشت.

دولت این لایحه را به مجلس سنا ارائه کرد تقویت حفاظت از محیط زیست برای قانون کانادا سالمتر، که می تواند مدرن شود قانون حفاظت از محیط زیست کانادا، 1999 (CEPA) برای اولین بار در بیست سال گذشته و اصلاحات مربوط به قانون غذا و دارو را انجام دهد.

CEPA سنگ بنای قانون فدرال حفاظت از محیط زیست کانادا است که از کانادایی ها و محیط زیست محافظت می کند. در طول سال‌ها، CEPA برای جلوگیری از ورود میکروب‌های پلاستیکی به آب، ممنوعیت آزبست و ممنوعیت استفاده از BPA (بیسفنول A) در بطری‌های کودک استفاده شده است. با معرفی مجدد این لایحه، دولت CEPA را تقویت و به روز می کند تا با علم در حال تکامل پیرامون خطرات مرتبط با مواد شیمیایی و آلاینده های مضر همگام شود.

اول، این لایحه حق داشتن محیط زیست سالم را برای اولین بار در قانون فدرال در کانادا معرفی می کند. چارچوب اجرای این حق با مشارکت کانادایی ها ایجاد خواهد شد. این حق منجر به حمایت های قوی برای کانادایی ها صرف نظر از اینکه چه کسی هستند یا در کجا زندگی می کنند، می شود و بر حمایت از کانادایی های آسیب پذیر که ممکن است بیشتر در معرض مواد شیمیایی مضر باشند، تأکید می کند. همه سزاوار یک مکان سالم برای زندگی هستند.

این لایحه همچنین مشاغل را تشویق می کند تا به سمت تولید و استفاده از مواد شیمیایی که برای محیط زیست و سلامت انسان ایمن تر هستند، روی آورند. این لایحه مستلزم توسعه یک طرح جدید از اولویت های مدیریت مواد شیمیایی است و رژیم جدیدی را برای مدیریت مواد سمی با بالاترین خطر پیشنهاد می کند. با اصلاحات پیشنهادی، CEPA ایجاب می‌کند که ارزیابی‌های ریسک، قرار گرفتن در معرض زندگی واقعی در معرض اثرات تجمعی مواد بر کانادایی‌ها یا محیط‌زیست را در نظر بگیرند. اصلاحات پیشنهادی همچنین منجر به ایجاد یک فهرست دیده‌بانی جدید در دسترس عموم می‌شود تا کانادایی‌ها و کسب‌وکارها بتوانند ببینند از چه موادی می‌خواهند اجتناب کنند.

این نوسازی CEPA گام مهمی برای دولت کانادا در جهت حفاظت مداوم از سلامت مردم و محیط زیست خواهد بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.