تقویت امنیت حساب مشتریان خود با حفاظت از رمز عبور پیشرفته | توسط Coinbase | آگوست 2022

[ad_1] Tl;dr: ما مشتاقیم که گسترش حفاظت های رمز عبور پیشرفته خود را اعلام کنیم. با محافظت از اولین لایه حفاظت از حساب کاربری خود، رمزهای عبور آنها، ما همچنان به تعهد خود برای ارائه بهترین ابزار امنیتی به مشتریان خود برای محافظت از وجوه و حساب های آنها ادامه می دهیم. توسط آبیشک آگاروال،

کد خبر : 243044
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲:۰۲
تقویت امنیت حساب مشتریان خود با حفاظت از رمز عبور پیشرفته |  توسط Coinbase |  آگوست 2022

[ad_1]

Tl;dr: ما مشتاقیم که گسترش حفاظت های رمز عبور پیشرفته خود را اعلام کنیم. با محافظت از اولین لایه حفاظت از حساب کاربری خود، رمزهای عبور آنها، ما همچنان به تعهد خود برای ارائه بهترین ابزار امنیتی به مشتریان خود برای محافظت از وجوه و حساب های آنها ادامه می دهیم.

توسط آبیشک آگاروال، مدیر محصول گروه

در Coinbase، یکی از ارکان اصلی ما همیشه ایمنی و امنیت آنلاین مشتریانمان بوده است. ما معتقدیم که مشتریان ما باید به ویژگی‌های امنیتی پیشرو در صنعت دسترسی داشته باشند، بدون اینکه سهولت و راحتی را به خطر بیندازند. بنابراین، ارائه یک تجربه مشتری ایمن، ایمن و آسان برای استفاده، تعهد مستمر ما به همه مشتریان فعلی و آینده است.

با وجود چندین حساب آنلاین برای پیگیری، اجتناب ناپذیر است که مشتریان ما برای مدیریت رمزهای عبور خود مشکل پیدا کنند و گاهی اوقات در نهایت از رمزهای عبور مورد علاقه خود در چندین محصول و حساب آنلاین استفاده مجدد کنند. بر اساس داده‌های نظرسنجی Google/Harris، از هر سه نفر، دو نفر از رمز عبور یکسان در چندین حساب استفاده می‌کنند. از بین تمام شرکت کنندگان در نظرسنجی (سن 16 تا 50 سال به بالا)، 51٪ اعتراف کردند که از یک رمز عبور “مورد علاقه” خاص برای اکثر حساب های خود استفاده می کنند. متأسفانه، این بهترین راه حل برای امنیت آنلاین آنها نیست: با استفاده از یک کلید برای چندین حساب، اگر یک رمز عبور نقض شود، همه حساب های دیگر آنها نیز در معرض خطر قرار می گیرند.

از سال 2019، کوین‌بیس نقض‌های اعتبار شخص ثالث و بازارهای تاریک‌نت را برای نشانه‌هایی که استفاده مجدد از رمز عبور ممکن است حساب‌های کوین‌بیس را در معرض خطر قرار دهد، زیر نظر دارد. این ویژگی (که به‌طور خودکار حساب‌های موجود کوین‌بیس را بدون هزینه اضافی کنترل می‌کند) از زمان راه‌اندازی خود به محافظت از ده‌ها هزار کاربر کمک کرده است. امروز، خوشحالیم که اعلام کنیم که حفاظت از رمزهای عبور پیشرفته خود را گسترش می‌دهیم تا به طور مداوم کاربران را تحت پوشش قرار دهیم، از لحظه ثبت نام تا بقیه سفر خود با ما، و از آنها در برابر استفاده از گذرواژه‌های به خطر افتاده در حساب‌های Coinbase خود محافظت می‌کنیم.

با استفاده از این اقدام امنیتی پیشرفته، هر بار که مشتری رمز عبور خود را ایجاد یا تغییر می‌دهد، ما به‌طور خودکار بررسی می‌کنیم که آیا گذرواژه انتخابی وی در معرض هرگونه نقض داده‌های شخص ثالث قرار گرفته است و استفاده از رمز عبور متفاوت و ایمن‌تری را پیشنهاد می‌کنیم. با این محافظت اضافی، ما به کاربران خود کمک می کنیم تا با یک سپر امن تر برای اولین لایه امنیت حساب خود، ایمن تر باشند.

تعهد ما به ایمنی و امنیت مشتریانمان همیشه در سرلوحه کار است، و این به روز رسانی گام دیگری است تا مشتریانمان تجربه ایمن تر و استفاده آسان تر داشته باشند. در Coinbase، ما مفتخریم که در ارائه بهترین محافظت های امنیتی برای همه بیش از 98 میلیون کاربر خود پیشگام هستیم.

اگر می‌خواهید درباره اقدامات امنیتی رمز عبور ما بیشتر بدانید، به این مقاله مرکز راهنمایی دسترسی داشته باشید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.