تقریبا نیمی از صاحبان کریپتو برای اولین بار دارایی های دیجیتال را در سال 2021 خریداری کردند

[ad_1] بر اساس این گزارش، نظرسنجی از نزدیک به 30000 نفر در 20 کشور جهان که بین نوامبر 2021 و فوریه 2022 انجام شد، نشان می‌دهد که سال 2021 یک سال پرفروش برای ارزهای دیجیتال بود، به‌ویژه تورم باعث پذیرش در کشورهایی شد که کاهش ارزش پول را تجربه کردند. جمینی دریافت که برزیل و

کد خبر : 187772
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
تقریبا نیمی از صاحبان کریپتو برای اولین بار دارایی های دیجیتال را در سال 2021 خریداری کردند

[ad_1]

بر اساس این گزارش، نظرسنجی از نزدیک به 30000 نفر در 20 کشور جهان که بین نوامبر 2021 و فوریه 2022 انجام شد، نشان می‌دهد که سال 2021 یک سال پرفروش برای ارزهای دیجیتال بود، به‌ویژه تورم باعث پذیرش در کشورهایی شد که کاهش ارزش پول را تجربه کردند.

جمینی دریافت که برزیل و اندونزی در پذیرش کریپتو در جهان پیشتاز هستند، به طوری که 41 درصد از افراد مورد بررسی در این کشورها مالکیت رمزنگاری را گزارش کرده اند، در حالی که این رقم در ایالات متحده 20 درصد و در بریتانیا 18 درصد است.

جمینی دریافت که 79 درصد از افرادی که سال گذشته گزارش دادند که دارای رمزنگاری هستند، گفتند که خرید دارایی های دیجیتال را برای پتانسیل سرمایه گذاری بلندمدت خود انتخاب کرده اند.

افرادی که در حال حاضر صاحب کریپتو نیستند و در کشورهایی زندگی می‌کنند که کاهش ارزش پول در برابر دلار آمریکا را تجربه کرده‌اند، بیش از پنج برابر بیشتر احتمال دارد که بگویند قصد خرید کریپتو به عنوان پوششی در برابر تورم دارند.

تنها 16 درصد از پاسخ دهندگان در ایالات متحده و 15 درصد در اروپا موافق بودند که ارزهای دیجیتال در برابر تورم محافظت می کنند، در حالی که برای مثال در اندونزی و هند این رقم 64 درصد است.

روپیه هند در پنج سال گذشته 17.5 درصد در برابر دلار کاهش یافته است، در حالی که روپیه اندونزی بین سال های 2011 تا 2020 50 درصد در برابر دلار کاهش یافته است.

تنها 17 درصد از اروپایی‌ها در سال 2021 گزارش دادند که دارایی‌های دیجیتالی دارند و تنها 7 درصد از آن‌هایی که در حال حاضر صاحب ارزهای دیجیتال نیستند، گفته‌اند که قصد خرید دارایی‌های دیجیتال را دارند.

باید دید که آیا شتاب پذیرش می تواند در سال جاری به سرعت ادامه یابد یا خیر.

در حالی که محبوب ترین ارز رمزنگاری شده، بیت کوین، در ماه نوامبر به بالاترین قیمت خود یعنی بیش از 68000 دلار رسید و به افزایش ارزش بازار ارزهای دیجیتال به 3 تریلیون دلار کمک کرد، طبق گفته CoinGecko، این ارز در محدوده محدود 34000 تا 44000 دلار معامله شده است. بیشتر سال 2022 تاکنون

(گزارش توسط هانا لانگ در واشنگتن؛ ویرایش توسط لزلی آدلر)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.