تقاضا برای UST همچنان در حال افزایش است، گارد بنیاد لونا 4.2 میلیون لونا از خزانه داری می سوزاند – بیت کوین نیوز

[ad_1] بنیاد لونا گارد (LFG)، یک سازمان غیرانتفاعی، اقدامات جدیدی را برای حفظ عرضه UST، پرچم‌دار پایدار اکوسیستم Terra، در بازارهای ثانویه اعلام کرده است. پروتکل در حال حاضر به حداکثر صدور UST در روز رسیده است، اما تقاضا به اندازه کافی قوی است که بنیاد مجبور است LUNA بیشتری را برای تضمین عرضه UST

کد خبر : 177519
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
تقاضا برای UST همچنان در حال افزایش است، گارد بنیاد لونا 4.2 میلیون لونا از خزانه داری می سوزاند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

بنیاد لونا گارد (LFG)، یک سازمان غیرانتفاعی، اقدامات جدیدی را برای حفظ عرضه UST، پرچم‌دار پایدار اکوسیستم Terra، در بازارهای ثانویه اعلام کرده است. پروتکل در حال حاضر به حداکثر صدور UST در روز رسیده است، اما تقاضا به اندازه کافی قوی است که بنیاد مجبور است LUNA بیشتری را برای تضمین عرضه UST در این بازارها بسوزاند.

گارد بنیاد Luna برای سوزاندن 4.2 میلیون LUNA برای UST

گارد بنیاد لونا، سازمانی که به حمایت از پروژه‌های اکوسیستم Terra اختصاص دارد، تصمیم گرفته است تا عرضه UST را در بازارهای ثانویه افزایش دهد. رایج ترین راه برای به دست آوردن UST، استیبل کوین دلاری اکوسیستم Terra، سوزاندن LUNA در خزانه پروتکل است. با این حال، به دلیل افزایش تقاضا برای UST، حداکثر مقدار استیبل کوین هر روز صادر می شود و بسیاری از سرمایه گذاران را بدون دسترسی به این ارز می گذارد.

سپس این سرمایه گذاران باید به بازارهای ثانویه مانند صرافی ها و برنامه های مالی غیرمتمرکز بروند تا تقاضا را برآورده کنند. به این ترتیب، شورای نگهبان بنیاد لونا رای داد به نفع سوزاندن 4.2 میلیون LUNA به UST و فروش آن به بازارهایی مانند Curve، که استخرهای استیبل کوین آن به دلیل تقاضای بالا تعادل خود را از دست داده است.


جاذبه لنگر

این دومین باری است که سازمان تصمیم می گیرد برای بازگرداندن تعادل در استخرهای Curve در این ماه وارد عمل شود. اخیراً، بنیاد تصمیم گرفت به همین ترتیب عمل کند و اعلام کرد که تصمیم گرفته است 5 میلیون LUNA را برای انتشار UST که برای رفع این عدم تعادل استفاده می‌شد، بسوزاند.

اقدامات انجام شده در آن عملیات برای خرید بیت کوین برای خزانه داری مورد استفاده قرار گرفت، و گارد بنیاد لونا نیز تصمیم گرفت از وجوه حاصل از این عملیات اخیر برای خرید بیت کوین بیشتر برای ذخیره ارزی که برای حمایت از قیمت UST در لحظات استرس بازار استفاده می شود، استفاده کند.

به نظر می‌رسد بخش بزرگی از جذابیت Terra برای سرمایه‌گذاران Anchor باشد، پروتکلی که به کاربرانش اجازه می‌دهد تقریباً 20 درصد از UST واریز شده سود کسب کنند. در زمان نگارش این مقاله، انکر تقریباً 10 میلیون دلار آمریکا سپرده جمع آوری کرده است. LUNA، نماد شریک تثبیت کننده پروتکل Terra نیز از این اقدام بهره مند شده است. طبق داده‌های Coingecko، LUNA اکنون تقریباً 100 دلار است و ارزش آن در 30 روز گذشته بیش از 50 درصد افزایش یافته است.

نظر شما در مورد حرکات LFG برای متعادل کردن بازارهای ثانویه UST چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.