تغییر واجد شرایط بودن AAIP در پاسخ به آتش سوزی های جنگلی آلبرتا

آلبرتا برای برخی از متقاضیان در برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا (AAIP) به طور موقت از الزامات تجربه کاری چشم پوشی کرده است. چشم پوشی موقت از نیاز به تجربه کاری خاص در فرصت‌های آلبرتا و جریان‌های گردشگری و مهمان‌نوازی AAIP با هدف این است که به کارگرانی که شغل فعلی آنها تحت تأثیر آتش‌سوزی‌های جنگلی

کد خبر : 487746
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
تغییر واجد شرایط بودن AAIP در پاسخ به آتش سوزی های جنگلی آلبرتا


آلبرتا برای برخی از متقاضیان در برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا (AAIP) به طور موقت از الزامات تجربه کاری چشم پوشی کرده است.

چشم پوشی موقت از نیاز به تجربه کاری خاص در فرصت‌های آلبرتا و جریان‌های گردشگری و مهمان‌نوازی AAIP با هدف این است که به کارگرانی که شغل فعلی آنها تحت تأثیر آتش‌سوزی‌های جنگلی قرار گرفته است، اجازه دهد تا در اسرع وقت کار جدیدی پیدا کنند.

طبق گفته دولت آلبرتا، AAIP مجوزهای کار آزاد صادر شده توسط مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) را برای کارگرانی که در این جریان ها تحت تأثیر آتش سوزی های جنگلی قرار گرفته اند و به دنبال کار هستند، می پذیرد.

کشف کنید که آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید یا خیر

پیش‌بینی می‌شود که تغییرات واجد شرایط بودن از 19 ژوئیه 2024 تا 30 نوامبر 2024 ادامه یابد. این یک اقدام موقت با هدف حمایت از افرادی است که در معرض خطر از دست دادن شغل به دلیل آتش‌سوزی‌هایی هستند که در جایی رخ داده است که بسیاری از هتل‌ها و استراحتگاه‌های آلبرتا در آن واقع شده‌اند. .

شرایط سابقه کار

خارج از این معیار، داوطلبان در جریان گردشگری و هتلداری باید شش ماه تجربه کاری متوالی (780 ساعت) با کارفرمای فعلی خود داشته باشند.

نامزدهای جریان فرصت آلبرتا نیاز دارند:

  • حداقل 12 ماه سابقه کار تمام وقت در شغل فعلی خود در آلبرتا در 18 ماه گذشته، یا
  • حداقل 24 ماه تجربه کار تمام وقت در شغل فعلی آنها در کانادا یا خارج از کشور در 30 ماه گذشته یا هر دو – این تجربه کاری می تواند ترکیبی از تجربیات به دست آمده در آلبرتا، کانادا (خارج از آلبرتا) یا خارج از کشور باشد.
  • دارندگان اجازه کار پس از فارغ التحصیلی به حداقل 6 ماه تجربه کار تمام وقت در شغل فعلی خود در آلبرتا در 18 ماه گذشته نیاز دارند.

متقاضیانی که به دنبال استفاده از مسیرهای Rural Renewal و Express Entry هستند، به دلیل نداشتن شرایط خاص تجربه کاری این طرح ها تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت.

حمایت بیشتر از افراد آسیب دیده از آتش سوزی های جنگلی

این تغییرات به مجموعه اقدامات ویژه ای می پیوندد که توسط IRCC برای حمایت از افرادی که مستقیماً تحت تأثیر آتش سوزی قرار گرفته اند، اجرا می شود. در 26 ژوئیه، دولت آلبرتا اعلام کرد که افراد آسیب دیده می توانند:

  • برای جایگزینی اسناد شهروندی، مهاجرت یا سفر (از جمله پاسپورت) مفقود، آسیب دیده یا از بین رفته رایگان درخواست دهید.
  • تمدید یا بازگرداندن وضعیت اقامت موقت خود؛ در صورتی که قادر به کار برای کارفرمای فعلی خود نباشید، از یک مجوز کار خاص کارفرما به یک مجوز کار آزاد تبدیل شوید.

متقاضیان یک سال فرصت خواهند داشت تا ثابت کنند که معیارهای مشخص شده توسط AAIP از جمله یافتن یک موقعیت جدید و واجد شرایط در صورت بیکار شدن در اثر آتش سوزی را دارند.

دولت آلبرتا خاطرنشان می کند که همه معیارهای دیگر برای هر جریان همچنان اعمال خواهد شد و برای به روز رسانی های بیشتر وضعیت را زیر نظر خواهد داشت.

تاثیر آتش سوزی بر اقتصاد آلبرتا

در تابستان امسال بیش از 100 آتش سوزی در سراسر آلبرتا در ماه گذشته شعله ور شده است. در حال حاضر، آتش سوزی 358 مورد از 1113 سازه در جاسپر را گرفته است، در حالی که اخطار تخلیه تنها در 17 اوت 2024 لغو شده است.

آتش‌سوزی‌ها قبلاً اقتصاد محلی را مختل کرده است، به‌ویژه صنعت مهمان‌نوازی در جاسپر، که هر ساله هزاران گردشگر و کارگر موقت را به خود جذب می‌کند. با برنامه‌ریزی برای بیش از دو برابر کردن اندازه اقتصاد گردشگری تا سال 2025، پاسخ دولت آلبرتا به آتش‌سوزی‌های جنگلی، حمایت از مشاغل و کارگران در قلب بخش مهمان‌نوازی است.

کشف کنید که آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید یا خیر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.