تغییر عجیب و غریب تام کروز؛ انقدر عوض شده که دیگه نمی‌شناسیش!

تام کروز، چهره ای آشنا در هالیوود، سال‌هاست که ستاره ای مطرح بوده است. با این حال، در طول سال ها، ظاهر او دستخوش دگرگونی های قابل توجهی شده است، تغییری که به ویژه در بینی و چشم های او کاملا قابل توجه است. علیرغم گمانه زنی ها و شواهد عکاسی، کروز به شدت انجام

کد خبر : 483987
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
تغییر عجیب و غریب تام کروز؛ انقدر عوض شده که دیگه نمی‌شناسیش!


تام کروز، چهره ای آشنا در هالیوود، سال‌هاست که ستاره ای مطرح بوده است. با این حال، در طول سال ها، ظاهر او دستخوش دگرگونی های قابل توجهی شده است، تغییری که به ویژه در بینی و چشم های او کاملا قابل توجه است. علیرغم گمانه زنی ها و شواهد عکاسی، کروز به شدت انجام عمل های زیبایی را رد می کند. در مصاحبه ای در سال 2012، کروز به طور قاطعانه ادعاهای مربوط به جراحی پلاستیک را رد کرد و به صراحت گفت: “من جراحی انجام نداده ام و هرگز چنین چیزی واقعیت ندارد.” با این حال، شکاکان متقاعد نشده‌اند و به تفاوت‌های ظریف ویژگی‌های او در طول سال‌ها اشاره می‌کنند.

جالب است که کروز این روزها کمی طبیعی تر به نظر می رسد. شاید او به اندازه کافی درمان های زیبایی انجام نمی دهد، یا درخواست تغییرات ظریف تری را از پزشکان دارد. از آنجایی که او هرگز در مورد کاری که انجام داده صحبت نمی کند، ما فقط می توانیم حدس بزنیم. با این حال، متخصصان و جراحان زیبایی و جراحی پلاستیک می توانند بر اساس تجربه خود نتیجه گیری کنند.

افراد شکاک اصرار دارند که بوتاکس می‌کند

جالب توجه است، مشاهدات اخیر نشان می دهد که بازگشت به زیبایی شناسی طبیعی تر برای کروز در جریان است. این امر باعث گمانه زنی در مورد توقف یا کاهش بالقوه مداخلات زیبایی شد. از طرف دیگر، امکان تغییر به سوی پیشرفت‌های ظریف‌تر را که از نظارت عمومی پنهان شده است، افزایش می‌دهد.

دکتر ریچارد وسترایچ پیشنهاد می کند که تام کروز ممکن است سرمایه گذاری قابل توجهی در درمان های زیبایی از جمله دوزهای قابل توجهی از بوتاکس داشته باشد. علاوه بر این، گمانه‌زنی‌ها در مورد جراحی‌های خاص، مانند لیپوساکشن چانه و لایه‌برداری مجدد با لیزر جریان دارد.

شاید پف صورت او در سال ۲۰۲۱ دلیل ساده ای دارد

پف صورت تام کروز

با این حال، همه متخصصان پزشکی دیدگاه یکسانی ندارند. دکتر پام آگولو با تاکید بر تاثیر دست‌های بی‌تجربه در عمل‌های زیبایی، اظهار می‌دارد که تغییرات صورت کروز نشان‌دهنده زیاده‌روی در استفاده از پرکننده‌ها یا همان فیلرها است. همسرش، دکتر فرانک آگولو، ایده او را تکرار می کند.

همانطور که ناظران ظاهر کروز را در طول زمان تجزیه و تحلیل می کنند، اختلافات ظاهر و سوالات بیشتری برانگیخته می شود. ظاهر او در سال 2021 که با تورم و پف‌کردگی مشخص می‌شود، با ظاهری جوان‌شده در سال 2022 همراه با خطوط ظریف قابل مشاهده است. کارشناسان در مورد حل و فصل مداخلات جراحی ادعا شده یا امکان درمان‌های زیبایی متنوع نظریه‌پردازی می‌کنند.

موهای او در مقایسه با سال 2021 متفاوت به نظر می‌رسد

فراتر از تغییرات صورت، توجه به تغییر مدل موی کروز هم جلب شده است. این امر باعث گمانه زنی در مورد پیوند مو شد. این مشاهدات بر ماهیت چندوجهی دگرگونی‌های سلبریتی‌ها تأکید می‌کند و جنبه‌های مختلف زیبایی را در خود جای می‌دهد. در نهایت، رمز و راز پیرامون ظاهر در حال تکامل تام کروز همچنان پابرجاست و هم کارشناسان و هم علاقه مندان را به گمانه زنی و تحلیل وامی‌دارد.

پیری بخشی طبیعی و زیبا از سفر زندگی است که منعکس کننده تجربیات و خرد ما در طول زمان است. هر خط و موهای خاکستری داستانی از انعطاف پذیری و رشد را بیان می کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.