تعداد کاربران رمزارز آفریقایی نزدیک به 2500٪ افزایش یافته است – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] بر اساس گزارش جدید کوکوین، تعداد کاربران ارزهای دیجیتال در آفریقا بین ژانویه 2021 تا ژانویه 2022 تقریباً 2500 درصد افزایش یافته است، در حالی که میانگین تعداد تراکنش های ماهانه 1400 درصد افزایش یافته است. پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال بر اساس گزارش جدید صرافی رمزارز Kucoin، تعداد کاربران ارزهای دیجیتال در آفریقا بین

کد خبر : 182086
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
تعداد کاربران رمزارز آفریقایی نزدیک به 2500٪ افزایش یافته است – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

بر اساس گزارش جدید کوکوین، تعداد کاربران ارزهای دیجیتال در آفریقا بین ژانویه 2021 تا ژانویه 2022 تقریباً 2500 درصد افزایش یافته است، در حالی که میانگین تعداد تراکنش های ماهانه 1400 درصد افزایش یافته است.

پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال

بر اساس گزارش جدید صرافی رمزارز Kucoin، تعداد کاربران ارزهای دیجیتال در آفریقا بین ژانویه 2021 تا ژانویه 2022 نزدیک به 2500 درصد افزایش یافته است. در همین دوره، میانگین تعداد تراکنش های ماهانه نیز تقریباً 1400 درصد افزایش یافته است. اضافه.

اگرچه گفته می‌شود تراکنش‌های ارزهای دیجیتال قاره آفریقا 2.8 درصد از حجم جهانی را تشکیل می‌دهند، کاهش مشاهده شده در میانگین مبلغ هر تراکنش – طبق گزارش کوکوین – نشان می‌دهد که اکنون پرداخت‌ها یا نقل و انتقالات جزئی بیشتر از دوره مشابه در سال گذشته است.

همانطور که در گزارشی که با Bitcoin.com News به اشتراک گذاشته شد، توضیح داده شد، رشد مشاهده شده در استفاده از ارزهای دیجیتال توسط کاربران آفریقایی ممکن است به دلیل استعداد رو به رشد این قاره برای پذیرش فناوری های جدید باشد. این گزارش به قاهره، کیپ تاون و لاگوس به عنوان شهرهای اصلی که فرآیند دیجیتالی شدن در این قاره را تقویت می کنند اشاره می کند. در این گزارش آمده است که در نایروبی، پایتخت کنیا، تعداد تراکنش‌های ارزهای دیجیتال 64 درصد بیشتر از بقیه مناطق است.

گزارش کوکوین همچنین نشان می‌دهد که رشد تعداد کاربران کریپتو در این قاره به عواملی مانند تورم یا نوسانات نرخ ارز مرتبط است. با این حال، همچنین بیان می‌کند که حتی در کشورهایی که نرخ تورم پایین‌تر است، آفریقایی‌های آگاه همچنان ترجیح می‌دهند از پس‌انداز خود با ارزهای دیجیتال محافظت کنند.

آموزش توده ها

عامل دیگری که به افزایش تعداد کاربران ارزهای دیجیتال در آفریقا کمک می کند، کمپین مداوم برای آموزش توده ها در مورد فناوری های نوظهور مالی است. چنین کمپین های آموزشی توسط مدافعان مستقل انجام می شود. صرافی‌های ارزهای دیجیتال مانند Kucoin به طور فزاینده‌ای در تلاش برای آموزش توده‌ها درگیر می‌شوند.

در این گزارش توضیح داد که کوکوین چگونه کار می کند تا اطمینان حاصل کند که افراد بیشتری از این قاره در مورد ارزهای رمزپایه و بلاک چین آگاه هستند، گفت:

نه تنها آن را دارد [Kucoin] در اوایل سال 2022 یک تبلیغ آموزشی از نوع تور دانشگاهی را از نیجریه آغاز کرد، اما همچنین به شدت نفوذ خود را در آفریقا در اینترنت گسترش داد تا به مردم آفریقا کمک کند اطلاعات و آموزش بیشتری با مزایای متعدد کسب کنند.

در همین حال، این گزارش تاکید می‌کند که 88.5 درصد از تراکنش‌های ارزهای دیجیتال که توسط کاربران آفریقایی انجام می‌شود، در واقع نقل و انتقالات برون مرزی است. گفته می شود کارمزدهای کم پرداخت شده توسط کاربران – اغلب حدود 0.01٪ از کل مبلغ تراکنش منتقل شده – باعث می شود ارزهای دیجیتال به وسیله ای بسیار راحت تر برای انتقال وجوه در سراسر مرزها تبدیل شوند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.