تضعیف بازار کار ایالات متحده برای وزن دهی به USD/CAD

[ad_1] USD/CAD هفته پیش بینی: خرس آرام USD/CAD در دو هفته گذشته بیش از 400 پیپ کاهش یافته و سقوط کرده است ضعف در بازار کار ایالات متحده و پیامدهای آن بر سیاست های پولی فدرال رزرو از موارد بعدی حمایت می کند آمریکا ضعف دلار در کوتاه مدتبه چشم انداز فنی نیز تا حدودی

کد خبر : 100363
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۰۰
تضعیف بازار کار ایالات متحده برای وزن دهی به USD/CAD

[ad_1]

نمودار USD/CAD

USD/CAD هفته پیش بینی: خرس آرام

  • USD/CAD در دو هفته گذشته بیش از 400 پیپ کاهش یافته و سقوط کرده است
  • ضعف در بازار کار ایالات متحده و پیامدهای آن بر سیاست های پولی فدرال رزرو از موارد بعدی حمایت می کند آمریکا ضعف دلار در کوتاه مدتبه چشم انداز فنی نیز تا حدودی منفی است
  • با این حال ، در صورتی که احساسات بازار در مورد بدتر شدن داده های اقتصادی تیره شود یا بانک کانادا موضع فوق العاده ای را اتخاذ کند ، روایت نزولی USD/CAD می تواند تغییر کند.

این بازار کار آمریکا در ماه اوت به شدت سرد شد، از ضعف در بخش اوقات فراغت و مهمان نوازی در بحبوحه شیوع ویروس کرونا بزرگ دیگر آسیب دیده است. بر اساس گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) ، اقتصاد تنها 235،000 شغل ایجاد کرد که بسیار کمتر از 733،000 استخدام جدید و کمترین میزان از ژانویه است ، زمانی که واکسیناسیون COVID-19 تازه شروع شده بود.

تغییر شغل به احتمال زیاد باعث می شود که فدرال رزرو قبل از کاهش خرید دارایی صبورتر باشد و تقریباً از الف جلوگیری کند اطلاعیه مخروطی سپتامبربه سازگار-برای مدت طولانی حالت توسط بانک مرکزی می تواند به طور بالقوه سرعت را کند کند بهبود در بازده خزانه داری آمریکا و بر شاخص گسترده دلار آمریکا تأثیر می گذارد. از لحاظ نظری ، این می تواند از دلار کانادا (CAD) پشتیبانی کند و فشار دادن نرخ ارز USD/CAD پایین تر در روزهای پیش رو، سرعت بخشیدن به 400+ تصحیح پیپ که آغاز شد دو هفته پیش.

در حالی که به نظر می رسد ستارگان برای هم تراز هستند استهلاک بیشتر دلار آمریکا، برای آن حیاتی است به طرز نزدیک مانیتور احساسات بازار، زیرا نگرانی در مورد جیب های هوا در اقتصاد ایالات متحده و چین می تواند در هر زمان واکنش ایمنی به پرواز را ایجاد کند. نیازی به گفتن نیست که یک قسمت خطرناک می تواند باعث ایجاد نوسانات بیشتر شود ، کالاهای مرتبط با رشد (به عنوان مثال ، نفت) را تحت تاثیر قرار دهد و ارزهای بتا بالا مانند دلار کانادا را تحت تاثیر قرار دهد.

باد مخالف دیگری برای CAD به تماشای در هفته پیش رو است تصمیم نرخ بانک مرکزی کانادا اگرچه آتش بازی مورد انتظار نیست ، اما این موسسه می تواند با توجه به وضعیت اقتصادی احتیاط بیشتری در مورد بهبود اقتصادی داشته باشد سه ماهه دوم کاهش ناگهانی تولید ناخالص داخلی2 تولید ناخالص داخلی سالانه 1.1 درصد کاهش یافت در مقابل انتظار افزایش 2.5 درصدی)

با افزایش خطرات نزولی برای سه ماهه جاری ، می توانیم برخی تغییرات را در بیانیه سیاست ها مشاهده کنیم و شاید تصدیق کنیم که شکاف تولید مدت بیشتری طول می کشد. با این حال ، بانک می خواهد از تغییر چشمگیر چشم انداز خودداری کنید در تلاش برای ماندن در بالا نزاع پیش از انتخابات زودهنگام 20 سپتامبر به این معنا ، نشست اکتبر ، که با پیش بینی های جدید اقتصاد کلان همراه است ، می تواند مرتبط تر باشد و بازار را متغیر کند.

نگاه فنی USD/CAD

USD/CAD در روزهای اخیر فروخته شد و از بالاترین سطح هشت ماهه 1.2949 به 1.2518 رسید، افت بیش از 400 پیپ در کمتر از دو هفته این کاهش قیمت این جفت ارز را به زیر خط روند صعودی کوتاه مدت و میانگین متحرک 200 روزه فشار داده است ، که سیگنال نزولی برای حرکت قیمت است. اگر فروشندگان کنترل بازار را در هفته آینده حفظ کنند ، ما یک پشتیبانی فنی عمده در منطقه 1.2480، که مربوط به این 50 درصد اصلاح فیبوناچی از تجمع 2021 اگر این طبقه با قاطعیت برداشته شود ، می توانیم حرکت را به سمت 1.2422 و به دنبال آن 1.2369 را مشاهده کنیم.

متناوبا ، اگر برگشتی غیرمنتظره رخ دهد ، اولین مقاومت خوشه ای در منطقه 1.2650 ظاهر می شود. اگر گاوها بتوانند قیمت ها را به بالای این سد برسانند ، خرید حرکت می تواند سرعت را افزایش داده و نرخ ارز را به بالاترین سطح جولای در 1.2807 برساند.

نمودار فنی USD/CAD

نمودار USD/CAD

منبع: TradingView

ابزارهای آموزشی برای معامله گران

— نوشته دیه گو کلمن ، استراتژیست بازار DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.