تصویر پشت صحنه The Suicide Squad بازیگران اصلی را در کنار هم را نشان می‌دهد

[ad_1] جیمز گان فیلمنامه‌نویس و کارگردان آمریکایی چندی پیش تصویر پشت صحنه The Suicide Squad را در صفحه اینستاگرام خود قرار داد که بازیگران اصلی را نشان می‌دهد. پس از اینکه جیمز گان (James Gunn) به خاطر چند جوک قدیمی از قسمت سوم Guardians of the Galaxy اخراج شد، وارنر به سراغش رفت و به

کد خبر : 73863
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
تصویر پشت صحنه The Suicide Squad بازیگران اصلی را در کنار هم را نشان می‌دهد

[ad_1]

جیمز گان فیلمنامه‌نویس و کارگردان آمریکایی چندی پیش تصویر پشت صحنه The Suicide Squad را در صفحه اینستاگرام خود قرار داد که بازیگران اصلی را نشان می‌دهد.

پس از اینکه جیمز گان (James Gunn) به خاطر چند جوک قدیمی از قسمت سوم Guardians of the Galaxy اخراج شد، وارنر به سراغش رفت و به او پیشنهاد کرد به فیلمسازان DC Extended Universe بپیوندد. پس از توافق اولیه، گزینه‌های مختلف پیش روی گان قرار گرفت تا یکی از آن‌ها را به عنوان پروژه بعدی‌اش انتخاب کند. او پس از بررسی‌های مختلف تصمیم گرفت روی دومین اقتباس سینمایی جوخه انتحار کار کند که حالا تحت عنوان The Suicide Squad شناخته شده و قرار است به صورت همزمان به سینماها و سرویس استریم HBO Max بیاید.

ایده کلی داستان The Suicide Squad به دیگر آثاری شباهت دارد که بر اساس کمیک بوک‌های جوخه انتحار ساخته شده‌اند. تعدادی از ابرشرورها باید یک ماموریت بسیار خطرناک و محرمانه را به سرانجام برسانند تا بدین ترتیب از میزان محکومیتشان کاسته شود. محصول جدید وارنر همچنین چهره‌های شاخصی را در تیم بازیگری خود جای داده که برای مثال می‌توان مارگو رابی (Margot Robbie)، یوئل کینامان (Joel Kinnaman)، ادریس البا (Idris Elba)، جان سینا (John Cena) و جی کورتنی (Jai Courtney) را نام برد. سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) هم صداپیشگی یکی از شخصیت‌ها را بر عهده گرفته است.

جیمز گان اخیرا تصویر پشت صحنه The Suicide Squad را در صفحه اینستاگرام خود قرار داد. این عکس در شرایطی ثبت شده که شخص گان در کنار تمامی بازیگران اصلی ایستاده است. در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.