تصویر پشت صحنه سریال The Last of Us پدرو پاسکال را در نقش جول نشان می‌دهد

اکانت The Last of Us Updates که در شبکه اجتماعی توییتر فعالیت دارد، چندی پیش تصویر پشت صحنه سریال The Last of Us را منتشر کرد. پس از عرضه The Last of Us در سال ۲۰۱۳ میلادی و ثبت موفقیت‌های بزرگ برای استودیو سازنده و ناشر، دو اقتباس از آن در دست ساخت قرار گرفت

کد خبر : 116901
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۱۱
تصویر پشت صحنه سریال The Last of Us پدرو پاسکال را در نقش جول نشان می‌دهد


اکانت The Last of Us Updates که در شبکه اجتماعی توییتر فعالیت دارد، چندی پیش تصویر پشت صحنه سریال The Last of Us را منتشر کرد.

پس از عرضه The Last of Us در سال ۲۰۱۳ میلادی و ثبت موفقیت‌های بزرگ برای استودیو سازنده و ناشر، دو اقتباس از آن در دست ساخت قرار گرفت که هیچ کدام سرانجامی نداشتند: اقتباس اول، یک فیلم سینمایی به کارگردانی نیل دراکمن (Neil Druckmann) و تهیه‌کنندگی سم ریمی (Sam Raimi) بود. در صورتی که نام‌ها برایتان آشنا نیستند، باید بگوییم دراکمن خالق آخرین ما بوده و ریمی هم سه‌گانه مرد عنکبوتی (۲۰۰۲ الی ۲۰۰۷ میلادی) را در پرونده هنری خود دارد؛ دومین اقتباس، یک انیمیشن کوتاه بود که سونی ترجیح داد آن را لغو کند. در حالی که به نظر می‌رسید TLOU هرگز به مدیوم فیلم یا تلویزیون نمی‌آید، ساخت سریال لایو اکشنش تایید.

The Last of Us یک بازی اکشن و ماجراجویی بوده و داستانش پس از شیوع ویروسی مرگبار روایت می‌شود که بخش عمده جمعیت انسان‌ها را به زامبی تبدیل کرده است. بازماندگان هم بنا به دلایلی به گروه‌های متفاوتی تقسیم شده و برای بقا با یکدیگر رقابت می‌کنند. شخصیت‌های اصلی جول و الی نام دارند. جول فردی میانسال بوده که سرگذشت تلخی داشته و الی هم دختری نوجوان است که در برابر ویروس مصونیت دارد. آن‌ها طی اتفاقاتی همسفر شده و باید با پشت سر گذاشتن چالش‌ها به یک مرکز درمانی برسند تا شاید پزشکان بتوانند به واسطه الی درمان ویروس را بیابند.

اکانت توییتری The Last of Us Updates اخیرا تصویر پشت صحنه سریال The Last of Us را به اشتراک گذاشته است. این تصویر پدرو پاسکال (Pedro Pascal) را نشان می‌دهد که لباس جول را به تن کرده و سر صحنه فیلمبرداری حضور دارد. از آنجایی که به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا ماسک به صورت زده، نمی‌توان نگاهی به گریم چهره‌اش انداخت. در ادامه می‌توانید تصویر مزبور را مشاهده کنید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.