تصمیم غنا در مورد کمک مالی صندوق بین المللی پول چند روز پس از برگزاری تظاهرات ساکنان علیه بدتر شدن وضعیت اقتصادی – بیت کوین نیوز

[ad_1] بنا بر گزارش ها، دولت غنا نظر خود را تغییر داده است و اکنون به دنبال بسته نجات مالی از صندوق بین المللی پول (IMF) است. این تصمیم تنها چند روز پس از آن گرفته شد که ساکنان در اعتراض به تورم مارپیچ و مشکلات اقتصادی فزاینده به خیابان ها آمدند. کسری رو به

کد خبر : 225225
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
تصمیم غنا در مورد کمک مالی صندوق بین المللی پول چند روز پس از برگزاری تظاهرات ساکنان علیه بدتر شدن وضعیت اقتصادی – بیت کوین نیوز

[ad_1]

بنا بر گزارش ها، دولت غنا نظر خود را تغییر داده است و اکنون به دنبال بسته نجات مالی از صندوق بین المللی پول (IMF) است. این تصمیم تنها چند روز پس از آن گرفته شد که ساکنان در اعتراض به تورم مارپیچ و مشکلات اقتصادی فزاینده به خیابان ها آمدند.

کسری رو به رشد تراز پرداخت غنا

بر اساس گزارشی، دولت غنا پس از اینکه در ابتدا از درخواست حمایت صندوق بین‌المللی پول (IMF) خودداری کرد، گفت که اکنون مذاکرات رسمی با این موسسه مالی خواهد داشت. بر اساس این گزارش، تصمیم دولت پس از گفتگو بین رئیس جمهور نانا آکوفو آدو و مدیر عامل صندوق بین المللی پول، کریستالینا جورجیوا، صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، وضعیت دولت غنا پس از آن صورت می گیرد که نرخ تورم غنا که در ماه می به 27.6 درصد رسید، و همچنین وخامت اوضاع اقتصادی، به جرقه زدن اعتراضات خیابانی در سراسر کشور در اواخر ژوئن کمک کرد. واژگونی آشکار غنا نیز کمتر از دو ماه پس از آن رخ داد که بانک مرکزی نرخ بهره اصلی را با 200 واحد افزایش به 19 درصد رساند.

علاوه بر نرخ تورم مارپیچ، غنا باید با وضعیت منفی تراز پرداخت ها که در سه ماهه اول سال 2022 به 934.5 میلیون دلار افزایش یافت، مقابله کند. در سه ماهه اول سال 2021، کسری تراز پرداخت های کشور 429.9 میلیون دلار بود.

تصمیم تقریبا اجتناب ناپذیر

در همین حال، تحلیلگر به نقل از این گزارش، تصمیم غنا را که به اعتقاد آنها به اقتصاد این کشور کمک خواهد کرد، ستایش کرد. راضیه خان از استاندارد چارترد، در مورد تصمیم دولت برای درخواست بسته کمک مالی از صندوق بین المللی پول گفت که این “خبر مثبت” است. تحلیلگر دیگری به نام لزلی دوایت منسا از موسسه مطالعات مالی مستقر در آکرا گفت:

با توجه به وخامت اوضاع اقتصادی و تهدید بحران تراز پرداخت ها به دلیل بدتر شدن محیط خارجی، این تصمیم تقریباً اجتناب ناپذیر بود.

منسا همچنین اشاره کرد که گفت‌وگو با صندوق بین‌المللی پول به طور بالقوه می‌تواند اعتماد سرمایه‌گذاران را نسبت به توانایی کشور برای انجام تعهداتش افزایش دهد. در همین حال، گزارش دیگری به نقل از سخنگوی صندوق بین‌المللی پول می‌گوید که آمادگی این نهاد برای کمک به غنا برای بازگرداندن ثبات اقتصاد کلان را دارد. حفاظت از پایداری بدهی، ترویج رشد فراگیر و پایدار و رسیدگی به تأثیر جنگ در اوکراین و پاندمی طولانی مدت.»

غنا که دومین اقتصاد بزرگ آفریقای غربی و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان طلا در این قاره است، از تاثیرات همه گیری جهانی در حال فروپاشی بوده و بنا به گزارش ها به بحران بدهی نزدیک شده است.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.