تصمیم بانک مرکزی نیوزلند در مورد نرخ روز چهارشنبه. چه سطوحی برای NZDUSD وجود دارد

[ad_1] RBNZ در روز چهارشنبه در نیوزلند (8 بعد از ظهر ET/0100 GMT) جلسه خواهد داشت و تصمیم خود را برای نرخ اعلام خواهد کرد. انتظارات متفاوت است (از 0bps تا 50bps) زیرا RBNZ در فکر به تعویق انداختن افزایش مورد انتظار پس از طوفان ویرانگر هفته گذشته است. Eamonn پست کرد که KiwiBank در

کد خبر : 322743
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸
تصمیم بانک مرکزی نیوزلند در مورد نرخ روز چهارشنبه.  چه سطوحی برای NZDUSD وجود دارد

[ad_1]

RBNZ در روز چهارشنبه در نیوزلند (8 بعد از ظهر ET/0100 GMT) جلسه خواهد داشت و تصمیم خود را برای نرخ اعلام خواهد کرد. انتظارات متفاوت است (از 0bps تا 50bps) زیرا RBNZ در فکر به تعویق انداختن افزایش مورد انتظار پس از طوفان ویرانگر هفته گذشته است.

Eamonn پست کرد که KiwiBank در نظر گرفته است که افزایش مورد انتظار 50 bps ممکن است با توجه به وضعیت اضطراری متوقف شود.

KiwiBank نظر داد:

  • RBNZ باید هفته آینده متوقف شود، زیرا ما با تأثیر ویرانگر طوفان گابریل روبرو هستیم. RBNZ می تواند در ماه آوریل بازگردد و در صورت لزوم سفت شدن را از سر بگیرد.
  • صحبت از افزایش 50 جفت یا حتی 75 جفت باز باید کنار گذاشته شود. تلاش برای توضیح چنین حرکتی در بحبوحه بحران، دست کم دشوار خواهد بود. و تضمینی نیست
  • نیاز به سفت کردن شدید از اینجا تبخیر شده است. تورم در سطوح پایین تر به اوج خود می رسد. و فشارهای تورمی جهانی در حال کاهش است. در حال حاضر در 7.2 درصد، تورم کمتر از پیش بینی RBNZ 7.5 درصد است. تعادل ریسک ها به سمت نزول متمایل شده است. ما فکر می کنیم RBNZ باید هفته آینده متوقف شود. شرایط فعلی احتیاط را ایجاب می کند. اما آنچه که ما فکر می کنیم آنها باید انجام دهند کاری نیست که احتمالاً انجام دهند. ما انتظار داریم که شاهد افزایش باشیم، اما بحث باید در حدود 0 یا 25bps باشد، نه 50 یا 75bps.

ANZ در همین حال گفت:

  • “از آنجایی که مقیاس ویرانی به تدریج آشکار شده است، بازار شانس پیشرفت RBNZ را با افزایش 75 واحدی که در نوامبر گذشته نشان داد، قیمت گذاری کرده است.”
  • “در واقع، اکنون یک فرصت کوچک برای توقف یا فقط 25 واحد افزایش در هفته آینده قیمت گذاری می کند، که منصفانه است.”

NZDUSD بین سطوح فنی روزانه

با نگاهی به نمودار روزانه NZDUSD

این اصطلاح را بخوانید، این جفت در هفته گذشته کاهش یافت و در این روند به سمت پایین حرکت کرد تا MA 200 روزه را در 0.61859 آزمایش کند. قیمت پایین به 0.61933 رسید. این نیز نزدیک به پایین ترین سطح ژانویه در 0.6190 بود. زیر MA 200 روزه MA 100 روزه در 0.61645 است.

برای افزایش سوگیری نزولی برای جفت در نمودار روزانه، حرکت به زیر هر یک از آن MA ها لازم است.

در سمت بالا، مقاومت بسته در نمودار روزانه به 0.62719 می رسد. این 50 درصد کاهش از بالاترین سطح آوریل 2022 به پایین ترین سطح سپتامبر است. در اوایل این ماه، NZDUSD در برابر آن سطح متوقف شد، اما هفته گذشته به زیر آن رسید.

حفاری به نمودار ساعتی زیر، حرکت اصلاحی به سمت پایین، به 100 ساعت MA اجازه داده تا به قیمت برسد. این MA در حال حاضر در 0.6265 قرار می گیرد و با گذشت زمان حتی پایین تر ردیابی می شود. معامله گران مجبور خواهند شد تصمیم بگیرند، از طریق تصمیم پایین بمانند یا بالاتر حرکت کنند؟

حرکت بالاتر از 100 ساعت MA، و کاهش 200 ساعت MA در 0.6297 (و حرکت پایین تر) هدف بعدی خواهد بود. MA 200 ساعته در حال ردیابی به سمت نقطه میانی 50% از نمودار روزانه در 0.62719 است. تا زمانی که تصمیم نرخ اعلام شود، احتمالاً به 0.6280 نزدیک می شود و اهمیت ناحیه را از 0.6271 به 0.6280 به عنوان یک ناحیه مقاومت کلیدی بالا برای رسیدن و عبور از آن افزایش می دهد تا سوگیری صعودی را افزایش دهد.

NZDUSD دارای 100 و 200 ساعت MA در رسیدن به قیمت است

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.