تصمیم آینده برای یک مکث قاطع – TDS

برای نرخ بانکی BoE، تصمیم آینده یک مکث تعیین کننده خواهد بود، با رای 7-2 مورد انتظار و با عدم قطعیت کلیدی در مورد اندازه کاهش ترازنامه در سال آینده. انتظار می رود که BoE در حالت تعلیق باقی بماند، بنابراین پوند استرلینگ (GBP) تحت تاثیر احساسات بازار پس از فدرال رزرو باقی خواهد ماند.

کد خبر : 497792
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
تصمیم آینده برای یک مکث قاطع – TDS


برای نرخ بانکی BoE، تصمیم آینده یک مکث تعیین کننده خواهد بود، با رای 7-2 مورد انتظار و با عدم قطعیت کلیدی در مورد اندازه کاهش ترازنامه در سال آینده. انتظار می رود که BoE در حالت تعلیق باقی بماند، بنابراین پوند استرلینگ (GBP) تحت تاثیر احساسات بازار پس از فدرال رزرو باقی خواهد ماند. تحلیلگران TDS FX سناریوهایی را در مورد چگونگی ادامه BoE ارائه می دهند.

BoE احتمالا در حالت تعلیق باقی خواهد ماند

Hawkish (20% Hold, Faster QT): همانطور که در مورد پایه، MPC قاطعانه به حفظ نرخ‌ها رأی می‌دهد، بدون رد کردن کاهش بیشتر. QT تهاجمی تر است و 50 میلیارد پوند دیگر از فروش فعال طلا را در سال آینده حفظ می کند، علاوه بر 87 میلیارد پوند بدهی سررسید، که در مجموع حدود 137 میلیارد پوند کاهش ترازنامه را به همراه دارد.

«مورد پایه (70٪، نگه داشتن، 100 میلیارد پوند QT): MPC 7-2 (+/- 1) رای به نگه داشتن نرخ ها در این جلسه داد. هیچ چیز از نظر مادی به اندازه کافی در خلاصه/دقایق تغییر نکرده است که نشان دهد کاهش نرخ بهره در ماه نوامبر از جدول خارج شده است، اما MPC همچنان با توجه به رشد شدید دستمزدها و تورم خدمات، در مورد کاهش محتاطانه به نظر می رسد. QT 100 میلیارد پوند دیگر برای سال آینده اعلام شده است، بدون تغییر نسبت به سال گذشته، اما شامل سهم بسیار بالاتری از بدهی سررسید و فروش فعال Gilt کمتر است.

Dovish (10%, Hold, No Active Gilt Sales): MPC با رای 5-4 نزدیک نرخ ها را متوقف می کند و به فروش فعال طلا پایان می دهد و QT را در 87 میلیارد پوند برای 12 ماه آینده باقی می گذارد. نکته مهم این است که MPC خاطرنشان می‌کند که در حالی که سیاست‌های خود را در حالت تعلیق قرار داده است، صراحتاً می‌گوید که انتظار کاهش بیشتر نرخ بانکی در آینده را دارد و نوامبر را محکم روی میز می‌گذارد و به این معناست که کاهش‌های متوالی از آنجا امکان‌پذیر است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.