خودروی یونیتی که از گزینههای قطعی واردات است،توسط چانگان دستخوش تغییر شده است.این فیسلیفت بیشتر شامل کابین و پیشرانه شده است.
فیس قبلی این خودرو را به طور کامل بررسی کردیم.
طراحی خودرو در نمای خارجی تغییری نداشته است.همچنان دو تیپ اسپرت و معمولی برای این خودرو قابل سفارش است.
تیپ اسپرت تفاوتهایی در سپر و اسپویلر به نسخه معمولی دارد.خطوط نارنجی رنگ در این تیپ به تهاجمیتر شدن یونیتی کمک کرده است.
رینگهای جدید به نمای کناری جذابیت تزریق کردهاند.
در کل طراحی چانگان یونیتی بسیار خوب و تقریبا بینقص است و اگر چانگان میخواست تغییر زیادی را روی این خودرو اعمال کند،باید انتظارات بالای ایجاد شده را پاسخ میداد.
اما دربارهی کابین؛
کابین فیس قبل یک ویژگی بسیار مهم و خوب داشت که صرفا به نمایشگر نمیپرداخت و عناصر جذاب دیگری مثل شکل دریچههای تهویه هوا و کنسول وسط و تودریها به جذابیت کابین میافزودند.
اما در کابین مدل فیسلیفت این ویژگی از بین رفته و در نهایت آن خلاقیت مدل قبل را ندارد.
دو نمایشگر بزرگ و متصل به هم در فضای داخلی بسیار خودنمایی میکنند.طراحی دریچههای تهویه هوا و کنسول وسط آن جذابیت مدل قبل را ندارند و سادهتر شدهاند.
در مجموع فضای داخلی یونیتی فیسلیفت میتوانست با تغییرات جزئی مدل قبل همراه باشد و آنچنان تغییر نیابد؛اما این انتقاد به معنی این نیست که طراحی کابین زشت و حوصله سر بر است!
بیشک فضای مدرنتری را داریم میبینیم و تکنولوژیکی شدن در این فیس موضوع اصلی بوده است.
چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۱۵۵ در سیستم مالتی مدیای یونیتی فیسلیفت به کار رفته است.فناوری ریموت کنترل روی گوشی هوشمند به مدل جدید این خودرو آمده است.
قدرت تولیدی پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو GDi از ۱۷۷ به ۱۸۸ اسببخار تغییر کرده و گشتاوری ۳۰۰ نیوتونمتری دارد.
گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر در یونیتی وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد.
اینکه نسخهی فیسلیفت این خودرو وارد ایران میشود یا نه به سیاستهای سایپا بستگی دارد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰