تصاویر لو رفته برنامه‌های Opensea را برای افزودن پشتیبانی NFT مبتنی بر Solana پیشنهاد می‌کنند – Bitcoin News

[ad_1] تصاویر لو رفته که ظاهراً از بازار پیشرو توکن غیرقابل تعویض (NFT) Opensea گرفته شده است، نشان می دهد که این پلتفرم ممکن است به زودی NFT های مبتنی بر Solana را معرفی کند. این تصاویر توسط وبلاگ نویس فناوری جین منچون ونگ کشف شد که به دلیل افشای اطلاعات در مورد ویژگی های

کد خبر : 173798
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱:۳۰
تصاویر لو رفته برنامه‌های Opensea را برای افزودن پشتیبانی NFT مبتنی بر Solana پیشنهاد می‌کنند – Bitcoin News

[ad_1]

تصاویر لو رفته که ظاهراً از بازار پیشرو توکن غیرقابل تعویض (NFT) Opensea گرفته شده است، نشان می دهد که این پلتفرم ممکن است به زودی NFT های مبتنی بر Solana را معرفی کند. این تصاویر توسط وبلاگ نویس فناوری جین منچون ونگ کشف شد که به دلیل افشای اطلاعات در مورد ویژگی های هنوز راه اندازی نشده از پلتفرم های فناوری خاص شناخته شده است.

وبلاگ نویس فناوری با سابقه کشف ویژگی هایی که هنوز راه اندازی نشده است، می گوید که Opensea قصد دارد پشتیبانی بلاک چین Solana را اضافه کند.

بازار پیشرو NFT Opensea یک پلتفرم محبوب است که از هر دو شبکه بلاک چین اتریوم و Polygon پشتیبانی می کند. Opensea از زمان تاسیس شرکت تقریباً 22.73 میلیارد دلار در فروش NFT ثبت کرده است و 1,358,052 معامله گر از این پلتفرم استفاده می کنند. بر اساس یک تصویر فاش شده از وبلاگ نویس فناوری و هکر مشهور جین منچون وانگ، Opensea ممکن است به زودی NFT های مبتنی بر Solana را اضافه کند.

وبلاگ نویس فناوری: “Opensea روی یکپارچه سازی Solana و همچنین پشتیبانی از کیف پول Phantom کار می کند.” توییت کرد. “فیلتر زنجیره ای Opensea که سولانا را به عنوان یک گزینه نشان می دهد،” وونگ اضافه.

تصاویر لو رفته برنامه‌های Opensea را برای افزودن پشتیبانی NFT مبتنی بر Solana پیشنهاد می‌کنند
تصاویر لو رفته جین مانچون ونگ وبلاگ نویس فناوری در توییتر به اشتراک گذاشته شده است.

کشف وانگ اولین بار نیست که شایعاتی مبنی بر اضافه کردن سولانا توسط Opensea منتشر می شود. انیماتور و مدافع سولانا @bhaleyart توییت کرد تصویر مشابهی از فیلتر بلاک چین Opensea در اواسط نوامبر 2021. وونگ برای اشتراک‌گذاری تصاویر فاش شده و انتشار یافته‌های ویژگی‌های پلتفرم فناوری کشف نشده که هنوز راه‌اندازی نشده است، به خوبی شناخته شده است. این وبلاگ نویس و هکر فناوری در Forbes 30 Under 30 2022 معرفی شده است.

سولانا سومین بلاک چین بزرگ از نظر فروش NFT با فروش 1.26 میلیارد دلاری به 244107 خریدار در 1324284 تراکنش است. در اواسط اکتبر، FTX یک بازار NFT راه اندازی کرد که ابتدا NFT های مبتنی بر Solana را پشتیبانی می کرد و صرافی بعداً پشتیبانی NFT مبتنی بر اتریوم را اضافه کرد.

بازار Solana NFT Magic Eden محبوب ترین بازار NFT است که امروزه از زنجیره SOL با 414260 معامله گر و 706 میلیون دلار در کل حجم فروش استفاده می کند. از آنجایی که هزینه های Polygon بسیار ارزان تر از هزینه های لایه یک اتریوم (L1) است، حجم تجارت Opensea در شبکه Polygon از زمان اجرای زنجیره بسیار افزایش یافته است. هزینه های شبکه Solana در مقایسه با هزینه متوسط ​​برای استفاده از L1 اتریوم ناچیز است.

برچسب ها در این داستان

@bhaleyart، Ethereum، Jane Manchun Wong، Leak، تصاویر لو رفته، Magic Eden Market، nft، NFT Solana، NFTs، توکن غیر قابل تعویض، Opensea، Opensea Leaks، Opensea Market، Opensea Marketplace، Polygon، Screenshots، Solana Tech NFTs

نظر شما در مورد تصاویر فاش شده توسط وبلاگ نویس فناوری جین منچون ونگ چیست؟ آیا فکر می کنید Opensea پشتیبانی Solana را به لیست گزینه های بلاک چین پلتفرم اضافه می کند؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.