تصاویر سریال The Last of Us جوئل و الی را در شهری خالی از سکنه نشان می‌دهد

در ویدیو کوتاهی که منتشر شده، اولین موردی که دیده می‌شود، محیطی است که بسیار شبیه به بازی The Last of Us ساخته شده و در آن خانه‌های خراب شده و خیابان‌های پر از سنگ و حتی چمن را مشاهده می‌کنیم. سپس با دقتی بیشتر می‌توان پدرو پاسکال (Pedro Pascal)، ستاره سریال The Mandalorian را

کد خبر : 117798
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
تصاویر سریال The Last of Us جوئل و الی را در شهری خالی از سکنه نشان می‌دهد


در ویدیو کوتاهی که منتشر شده، اولین موردی که دیده می‌شود، محیطی است که بسیار شبیه به بازی The Last of Us ساخته شده و در آن خانه‌های خراب شده و خیابان‌های پر از سنگ و حتی چمن را مشاهده می‌کنیم. سپس با دقتی بیشتر می‌توان پدرو پاسکال (Pedro Pascal)، ستاره سریال The Mandalorian را در نقش جوئل دید که همراه با بلا رمزی (Bella Ramsy) در نقش الی و همچنین آنا تور (Anna Torv) در نقش تس قدم می‌زند. با این حال ویدیو منتشر شده تنها چند ثانیه زمان دارد و از همین نظر نمی‌توان جزئیات بیشتری را مشاهده کرد، اما نکته اینجاست که شخصیت تس هم در این داستان جای داده شده است.

تس یکی از دوستان و به عبارتی همکاران جوئل بود که به او در بخش‌های مختلفی از بازی برای فرار کردن یا به دست آوردن اطلاعات کمک می‌کرد. با این حال ما فرصت چندانی برای آشنایی با تس در بازی The Last of Us نداشتیم و خیلی زود شاهد مرگ او به دلیل زخمی شدن توسط زامبی‌ها (یا همان موجوداتی که می‌دوند و فریاد می‌کشند!) بودیم. این در حالی است که در طول بازی، جوئل هیچوقت اطلاعات چندانی را درباره تس به کسی نمی‌گفت و از همین نظر هویت کامل این کاراکتر برای همیشه مخفی مانده تا او را تنها در حد یک دوست و آشنا که در خرید و فروش اجناس بازار سیاه به جوئل کمک می‌کرده بشناسیم! با این وجود، ده قسمت از یک سریال می‌تواند اطلاعات زیادی را شامل شود و از همین جهت شاید بتوانیم بیشتر با تس و رابطه او با جوئل آشنا شویم.

همچنین در تصاویر سریال The Last of Us این کاراکتر هنوز زنده است، در نتیجه اینکه تس چطور و در کدام قسمت می‌میرد هنوز مشخص نیست. به علاوه، هنوز نمی‌توان هیچ نظر کلی درباره داستان این مجموعه تلویزیونی داد؛ چراکه حتی اگر موضوع کلی همان روایت تحویل و نجات الی به نیروهای ویژه فایر فلای برای تولید دارو باشد، باز هم نمی‌توان نتیجه گرفت که وقایع دقیقا همانطور که در بازی دیده بودیم تکرار شوند! این یعنی شاید زندگی شخصیتی مانند تس ادامه پیدا کند و شاهد مرگ زودهنگام او نباشیم.

سریال The Last of Us برای پخش در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO برنامه‌ریزی شده است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.