تریلر فیلم Eternals با بازی آنجلینا جولی منتشر شد

بیش از ۱۰ سال است که دنیای سینمایی مارول با معرفی شخصیت‌ها و فیلم‌های مختلف شکل گرفته و تا به امروز حتی یک بار هم نشده که اسمی از جاوادانه‌ها برده شود. با این حساب، زمانی که ثانوس نیمی از زندگی در دنیا را با خاک یکسان کرد، این نیروهای برتر که در تریلر فیلم

کد خبر : 58243
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
تریلر فیلم Eternals با بازی آنجلینا جولی منتشر شد


بیش از ۱۰ سال است که دنیای سینمایی مارول با معرفی شخصیت‌ها و فیلم‌های مختلف شکل گرفته و تا به امروز حتی یک بار هم نشده که اسمی از جاوادانه‌ها برده شود. با این حساب، زمانی که ثانوس نیمی از زندگی در دنیا را با خاک یکسان کرد، این نیروهای برتر که در تریلر فیلم Eternals بر زمین خالی آب می‌دهند کجا بودند؟ جواب این سوال در تریلر به نحوی هم داده می‌شود، و هم داده نمی‌شود! چراکه می‌بینیم در ابتدای تریلر، گفته شد که «ما همیشه حضور داشته‌ایم و نگاه کرده‌ایم، اما هیچوقت دخالت نکردیم». یا حداقل تا زمان اکران این فیلم دخالتی نمی‌کنند.

به هر حال جریان این فیلم نیز مانند بسیاری دیگر از آثار مورد انتظار دنیای سینمایی مارول مثل Spider-Man 3 و Doctor Strange 2 قرار است تا سوال‌های بسیاری را جواب دهد. اما یک دیالوگ عجیب در این تریلر به جایگزین شدن یکی از جاوادانه‌ها به عنوان رهبر انتقام‌جویان اشاره دارد که البته با خنده و شوخی دنبال می‌شود، ولی این خبر را می‌دهد که زمان فیلم در گذشته نیست و جاوادانه‌ها با حال حاضر سر و کار دارند. جایی که یک تهدید به مراتب بزرگ‌تر از ثانوس، زندگی موجودات زنده و به صورت جزئی‌تر انسان‌ها را در خطری بزرگ قرار داده است؛ موجوداتی که با نام The Deviants شناخته می‌شوند.

در این فیلم بازیگران مهمی مانند آنجلینا جولی (Angelina Jolie)، کمیل ناجیانی (Kumail Nanjiani) و جما چان (Gemma Chan) در نقش سرسی (Sersi) که کاراکتر اصلی خواهد بود، بازی می‌کنند. فیلم Eternals برای اکران در تاریخ ۱۴ آبان (۵ نوامبر) برنامه‌ریزی شده است. همچنین ساخت دنباله این اثر نیز ظاهرا در دست ساخت قرار گرفته و در فاز پنجم دنیای سینمایی مارول معرفی خواهد شد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.