تریلر جدید Hawkeye ماموریت نیمه‌تمام کیت بیشاپ در نجات هاکای را نشان می‌دهد

[ad_1] یکی از مهم‌ترین جزئیات تریلرهای مختلفی که تا به حال از سریال مورد انتظار Hawkeye مشاهده کرده‌ایم، دیدن شخصیتی به نام کیت بیشاپ است که قصد دارد تا به یک اونجر تبدیل شود! با این حال توانایی‌های او به حد بسیاری با هاکای شباهت دارند و در واقع هردو کمانداران حرفه‌ای هستند. حال در

کد خبر : 122915
تاریخ انتشار : شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
تریلر جدید Hawkeye ماموریت نیمه‌تمام کیت بیشاپ در نجات هاکای را نشان می‌دهد

[ad_1]

یکی از مهم‌ترین جزئیات تریلرهای مختلفی که تا به حال از سریال مورد انتظار Hawkeye مشاهده کرده‌ایم، دیدن شخصیتی به نام کیت بیشاپ است که قصد دارد تا به یک اونجر تبدیل شود! با این حال توانایی‌های او به حد بسیاری با هاکای شباهت دارند و در واقع هردو کمانداران حرفه‌ای هستند. حال در ویدیو منتشر شده جدید می‌بینیم که هاکای به نحوی قصد آموزش و پرورش این کماندار جوان را دارد که خود را به خطر انداخته تا او را نجات دهد، اما در هر صورت او خانواده‌ای دارد و باید هرچه زودتر از دست خلافکاران نجات پیدا کرده و پیش آن‌ها بازگردد، در حالی که همه چیز بهم ریخته و مسئله خانواده، آموزش شاگرد، فرار از دست خلافکاران و از همه مهم‌تر مقابله با خواهر ناتاشا رومانوف (Natasha Romanoff) با همدیگر قاطی می‌شود!

فلورانس پیو (Florence Pugh) در واقع نقش شخصیت یلینا بلوا (Yelena Belova) را که در فیلم اسپین آف Black Widow بازی کرده بود در این سریال جدید هم مجددا ایفا خواهد کرد و چنان که در صحنه بعد از تیتراژ آن دیده بودیم، ظاهرا برای کشتن هاکای قرارداد امضا کرده است. با این حال او را در تریلرهای مختلف این سریال ندیده‌ایم و مشخص نیست که آیا او پس از فهمیدن حقیقت باز هم به سراغ کلینت بارتون و کشتن او می‌رود یا که نه. همچنین جالب است بدانید که شخصیت اکو (Echo) را هم به دنیای سینمایی مارول خواهد آورد.

به هر حال در تریلرهای مختلف و بخصوص این تیزر جدید مشاهده کردیم که ظاهرا قرار است تا سبک طنز این سریال، بسیار مشابه با همان فیلم‌های قدیمی مثل Avengers: Age of Ultron باشد که در آن جرمی رنر (Jeremy Renner) شوخی‌های خود را در نقش هاکای به تصویر می‌کشید. با این حال می‌بینیم که شخصیت کیت بیشاپ نیز دقیقا با چنین سبک طنزی کاملا موافق است و از همین جهت سریال Hawkeye را به یک مجموعه جدید با تم قدیمی مارول تبدیل می‌کند.

کمتر از یک ماه تا پخش سریال Hawkeye از شبکه دیزنی پلاس باقی مانده و در تاریخ ۳ آذر (۲۴ نوامبر) می‌توانید اولین قسمت از آن را مشاهده کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.