تحلیل-کابینت دارویی ناچیز سانوفی را مورد بی مهری قرار می دهد

[ad_1] پل هادسون، مدیر اجرایی، ماه آینده وارد چهارمین سال ریاست خود می‌شود و چندین شکست را مدیریت کرده است، که اخیراً شکست قرص سرطان سینه، که سانوفی آن را دارای پتانسیل تجاری قوی می‌دانست، بر عهده داشته است. کاهش متعاقب آن در قیمت سهم، زیان ناشی از ترس سرمایه‌گذاران به دلیل دعوی قضایی مرتبط

کد خبر : 244887
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
تحلیل-کابینت دارویی ناچیز سانوفی را مورد بی مهری قرار می دهد

[ad_1]

پل هادسون، مدیر اجرایی، ماه آینده وارد چهارمین سال ریاست خود می‌شود و چندین شکست را مدیریت کرده است، که اخیراً شکست قرص سرطان سینه، که سانوفی آن را دارای پتانسیل تجاری قوی می‌دانست، بر عهده داشته است.

کاهش متعاقب آن در قیمت سهم، زیان ناشی از ترس سرمایه‌گذاران به دلیل دعوی قضایی مرتبط با خطرات احتمالی سرطان داروی سوزش سر دل را چند روز قبل تشدید کرد که منجر به افت بیش از 14 درصدی در طی هشت روز شد.

ژان باپتیست دو شاتیلون، مدیر مالی، روز چهارشنبه به رویترز گفت: «باور من این است که (قیمت سهام) بهبودی به دلیل قطع ارتباط باورنکردنی بین اصول بنیادی شرکت و ارزش گذاری آن اتفاق خواهد افتاد.

او از داروهای باقی مانده در حال توسعه و همچنین عملکرد مالی قوی به لطف پرفروش Dupixent، درمان ستاره اگزما و آسم Sanofi نام برد.

د شاتیلون، با اشاره به پروژه داروی هموفیلی و درمان جدید بالقوه برای عفونت‌های تنفسی دوران کودکی، گفت: «این رشد دوباره با سرمایه‌های بسیار قوی در راه است، تقویت می‌شود.

برای مارکوس مانس، مدیر پورتفولیوی اتحادیه سرمایه گذاری مستقر در آلمان، که سهام سانوفی را در اختیار دارد، این خوش بینی نابجا پس از شکست شرکت amcenestrant است.

این یک شکست بزرگ است و در مقایسه با شرکت هایی مانند Roche یا AstraZeneca خط لوله بسیار نازکی باقی مانده است. مایه تاسف است، اگر سانوفی آن را نپذیرد.

سانوفی همچنین در مسابقه واکسن کووید-19 با شکست‌های بزرگی روبرو شده است و بازار را به BioNTech-Pfizer و Moderna از دست داده است.

این فشار بر هادسون، مدیر سابق Novartis است، که وظیفه احیای قیمت سهام و ساده سازی تجارت متمرکز بر واکسن، ایمونولوژی، بیماری های نادر و سرطان شناسی را بر عهده داشت.

سهام از آغاز تصدی او 5 درصد افزایش یافته است، اما در میان نگرانی‌ها در مورد کمد فزاینده داروهای پرفروش بالقوه، عملکرد ضعیفی در بخش دارویی اروپا داشته است.

عملکرد ضعیف سانوفی: https://graphics.reuters.com/SANOFI-DRUGS/PIPELINE/lbvgnadgypq/chart.png

شکست ها

منابع مالی سانوفی توسط داروی اگزما و آسم Dupixent تقویت شده است و در نیمه اول با فروش سالانه 13 میلیارد یورو (13.1 میلیارد دلار) بیش از 40 درصد رشد داشته است. در حال حاضر، Dupixent در حال خرید زمان Sanofi است. مانز گفت: پتنت های کلیدی آن احتمالاً قبل از سال 2032 منقضی نمی شوند.

اما شکست انکولوژی یک شکست یکباره نبود.

در اوایل سال جاری، نگرانی ها در مورد آسیب کبدی منجر به توقف https://www.sanofi.com/en/media-room/press-releases/2022/2022-08-08-17-08-40-2494173 در بیمار جدید شد. ثبت نام در کارآزمایی داروی مولتیپل اسکلروزیس کاندید تولبروتینیب، بخشی از یک کلاس دارویی جدید بالقوه که توسط Merck KGaA، Novartis و Roche نیز به چالش کشیده شده است.

پس از مشکلاتی که با دو پروژه مهم توسعه شرکت داشت، مانز گفت که از سیگنال‌های مدیریت استقبال می‌کرد که تلاش‌ها یا معاملات برای بهبود چشم‌انداز دارو اکنون تشدید می‌شود.

مدیر صندوق گفت: «اگر مدیریت آن را تأیید نکند، این یک نگرانی اضافی است.

تحلیلگران SVB Securities گفتند که این ضربه دوگانه “منفی برای احساسات برای بهره وری تحقیق و توسعه و چشم انداز رشد بالای شرکت” بود، و هدف قیمت آنها را کاهش داد، اگرچه این دیدگاه را حفظ کردند که سهام شکست خورده هنوز می تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

شیموس فرناندز، تحلیلگر گوگنهایم، فکر می‌کرد که واکنش بازار به تهدید قانونی زانتاک بیش از حد است، اما گفت سرمایه‌گذارانی که به این نزول می‌پردازند ممکن است به صبر نیاز داشته باشند.

او روز پنجشنبه نوشت: «این نوع فروش‌ها اغلب فرصتی برای سرمایه‌گذاران منظم و بلندمدت ایجاد می‌کند.

زانتاک، یک آنتی اسید که زمانی محبوب بود، انبوهی از شکایت های حقوقی در ایالات متحده را به وجود آورده است که ادعا می کند باعث سرطان می شود. Sanofi، GSK و تعدادی از تولیدکنندگان داروهای ژنریک در این پرونده متهم هستند که به درستی به کاربران در مورد خطرات سلامتی هشدار نداده اند. اولین محاکمه دادگاه اوایل سال آینده آغاز می شود.

سانوفی گفته است که ادعاهای زانتاک بی فایده است.

(1 دلار = 0.9944 یورو)

(گزارش توسط لودویگ برگر؛ گزارش اضافی توسط ناتالی گروور؛ ویرایش توسط جوزفین میسون و الین هاردکاسل)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.