تحلیل فنی USDJPY | فارکسلایو

فدرال رزرو هفته گذشته تصمیم گرفت تا نرخ بهره را بین 5.00 تا 5.25 درصد نگه دارد و دلیل آن نیاز به اطلاعات اقتصادی بیشتر قبل از در نظر گرفتن افزایش بیشتر بود. آنها در تلاشند تا تعادلی در محدودیت پولی ایجاد کنند که بتواند به طور موثر با تورم مبارزه کند و از رکود

کد خبر : 364775
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
تحلیل فنی USDJPY |  فارکسلایو


فدرال رزرو هفته گذشته تصمیم گرفت تا نرخ بهره را بین 5.00 تا 5.25 درصد نگه دارد و دلیل آن نیاز به اطلاعات اقتصادی بیشتر قبل از در نظر گرفتن افزایش بیشتر بود. آنها در تلاشند تا تعادلی در محدودیت پولی ایجاد کنند که بتواند به طور موثر با تورم مبارزه کند و از رکود شدید جلوگیری کند.

پاول رئیس فدرال رزرو روز گذشته در شهادت خود در کنگره بر تعهد خود برای کاهش تورم به هدف مورد نظر تاکید کرد. با این حال، او اذعان کرد که هنوز راه درازی برای رسیدن به هدف آنها وجود دارد و افزود که اگر اقتصاد مطابق انتظار عمل کند، دو افزایش نرخ اضافی که در طرح نقطه‌ای مشخص شده است می‌تواند به عنوان یک “حدس بسیار خوب” تلقی شود.

به طور کلی، بانک‌های مرکزی اکنون به داده‌ها وابسته هستند زیرا در تلاش هستند تا نرخ پایانه‌های خود را تنظیم کنند، بنابراین داده‌ها چیزی است که واقعاً مهم است و نه آنچه سخنرانان بانک مرکزی می‌گویند.

تحلیل فنی USDJPY – بازه زمانی روزانه

USDJPY روزانه

در نمودار روزانه، می‌بینیم که USDJPY به سطح مقاومت کلیدی در 142.17 رسیده است که در آن می‌توانیم سطح اصلاحی فیبوناچی 61.8% کل سقوط از اکتبر 2022 را نیز پیدا کنیم. شکست قوی بالاتر از این مقاومت که توسط یک کاتالیزور بنیادی حمایت می‌شود، باز خواهد شد. درب برای رالی به دستگیره 150.00. همچنین می‌توانیم متوجه شویم که این آخرین گام بالاتر با MACD واگرا می‌شود که عموماً نشانه‌ای از تضعیف حرکت است که اغلب با عقب‌نشینی یا برگشت دنبال می‌شود. دیدن آن در اینجا متقاعد کننده تر می شود که ممکن است به زودی عقب نشینی بزرگی داشته باشیم.

تحلیل فنی USDJPY – بازه زمانی 4 ساعت

USDJPY 4 ساعت

در نمودار 4 ساعته، می‌توانیم ببینیم که میانگین متحرک قرمز 21 به عنوان پشتیبان پویا برای خریداران عمل می‌کند، اما اکنون شاهد هم‌گرایی میانگین‌های متحرک هستیم، زیرا قیمت‌ها محدودتر می‌شوند. اگر ببینیم که آنها با شکسته شدن به زیر سطح 141.25 به سمت نزولی می روند، باز هم بازگشت به سطح حمایت 138.00 را تأیید می کند که در آن سطح اصلاحی فیبوناچی 50٪ و خط روند برای تلاقی وجود دارد.

تحلیل فنی USDJPY – بازه زمانی 1 ساعت

USDJPY 1 ساعت

در نمودار 1 ساعته، می‌توانیم ببینیم که قیمت اخیراً بر روی مقاومت قبلی برگشته است، اما نتوانسته است قدرت کافی برای شکستن بالاتر از مقاومت 142.17 را پیدا کند. این محدوده کوچک یک تنظیم واضح به ما می دهد:

  • اگر قیمت از مقاومت 142.17 که توسط یک کاتالیزور بنیادی حمایت می شود شکسته شود، می توان انتظار افزایش به سمت دسته 150.00 را داشت.
  • اگر قیمت به زیر حمایت 141.25 برسد، می‌توان انتظار عقب نشینی را تا سطح 138.00 داشت.

امروز گزارش مطالبات بیکاری ایالات متحده و فردا PMI ایالات متحده را خواهیم دید. از دست دادن بزرگ باید منجر به نزولی بیشتر برای این جفت شود، زیرا بازار قیمت افزایش ماه جولای را افزایش می دهد و احتمالاً قیمت را در برخی کاهش می دهد. از سوی دیگر، ضربات بزرگ باید منجر به افزایش بیشتر شود، زیرا نشان دهنده این است که فدرال رزرو ممکن است مجبور باشد کارهای بیشتری انجام دهد.

ویدئوی زیر را نیز ببینید:

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.