تحلیل فنی USD/JPY – اقدام قیمت به سمت حرکت بزرگ به زودی

[ad_1] نکات مهم فنی USD/JPY: افزایش شکل گیری گوه USD/JPY همچنان در حال توسعه است این الگو کمی تغییر شکل داده است، اما اکنون بالغ شده است نتیجه شکست احتمالاً منجر به حرکت شدید می شود چندی پیش من به یک گوه در حال افزایش در USD/JPY نگاه کردم، و شکل آن کمی متفاوت از

کد خبر : 231438
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
تحلیل فنی USD/JPY – اقدام قیمت به سمت حرکت بزرگ به زودی

[ad_1]

نکات مهم فنی USD/JPY:

  • افزایش شکل گیری گوه USD/JPY همچنان در حال توسعه است
  • این الگو کمی تغییر شکل داده است، اما اکنون بالغ شده است
  • نتیجه شکست احتمالاً منجر به حرکت شدید می شود

چندی پیش من به یک گوه در حال افزایش در USD/JPY نگاه کردم، و شکل آن کمی متفاوت از امروز بود. الگوهای گوه می توانند هم در توسعه خود و هم در نحوه رفتار قیمت در اطراف اوج مشکل باشند.

“تغییر شکل” فقط مختصر بود و مستلزم آن بود که خطوط به مقدار جزئی منبسط شوند، اما با این وجود یکپارچگی گوه در حال افزایش به خوبی دست نخورده است. در واقع، الگویی که اکنون می بینیم بالغ تر است و ظاهر تمیزتری نسبت به چند هفته پیش دارد.

یک حرکت قدرتمند قریب الوقوع به نظر می رسد.

اغلب مواقعی که گوه‌های بالارونده پس از یک رالی طولانی تشکیل می‌شوند (در این مورد)، پس از شکسته شدن خط روند زیرین الگو، می‌توانند منجر به برگشت شدید شوند. کاهش اندازه نوسانات قیمتی که الگو را تشکیل می‌دهند در حالی که همچنان در جهت روند غالب حرکت می‌کنند، فقدان حرکت و رضایت سیگنال را نشان می‌دهد. هنگامی که جمعیتی که در مسیر اشتباه قرار دارند، با کف پای صاف گیر می‌افتند، می‌تواند به سرعت باز شود.

اولین قدم برای تأیید شکست نزولی، علاوه بر شکستن خط روند پایین، دیدن نوعی شکست حمایت کوتاه مدت است. سطحی که من در حال حاضر به آن نگاه می‌کنم 13700 است. بسته شدن به زیر این اوج قبلی می‌تواند به ایجاد حرکتی کمک کند که قیمت را به سرعت در حال سقوط است.

برای اولین بار در ماه مارس، پشتیبانی شیب وجود دارد، اما هنوز تایید نشده است، بنابراین ممکن است با توجه به زمان استراحت بزرگ‌تر، هیچ پشتیبانی واقعی ارائه نکند. اولین سطح بزرگی که باید تماشا کرد مربوط به دهه 13100، پایین ترین سطح 16 ژوئن و بالاترین سطح آوریل است. با این حال، پتانسیل رسیدن به منطقه 12600، زمانی که همه چیز گفته شد، وجود دارد، یعنی پایین تشکیل گوه در حال افزایش.

از طرف دیگر، اگر شاهد خروج USD/JPY از الگوی به سمت بالا باشیم، چند سناریو وجود دارد که می‌توانند اجرا شوند. اولین مورد این است که ما شاهد شکست اندکی قیمت و سپس شکست هستیم، که می‌تواند منجر به شکست خط روند زیرین و در نتیجه تایید شکست نزولی به دنبال تقلبی شود.

سناریوی دوم این است که ما شاهد فشار شدیدی هستیم که USD/JPY به سمت بالاترین میزان سال 1998 در 14767 حرکت می کند. در حالی که حرکت کوتاه مدت به وضوح صعودی خواهد بود، اما ظهور گوه های صعودی به سمت بالا، خواه کوچک باشند یا منجر به کاهش می شوند. فشار قوی، معمولاً کوتاه مدت هستند و پایان حرکت را قبل از یک برگشت بزرگ نشان می دهند.

با در نظر گرفتن این موضوع، به هر نحوی که آن را برش دهیم، گوه رو به افزایش نشان می دهد که USD/JPY ممکن است به زودی برای دوره ای طولانی از ضعف مواجه شود. باز هم، می تواند از حدود سطوح فعلی یا پس از فشار دادن به بالاتر در ابتدا باشد.

توجه داشته باشید که قبل از اینکه حرکتی شتاب بگیرد، می‌توانیم چند سر تقلبی کوچک در اطراف راس ببینیم. روشی که من این الگوها را بازی می‌کنم، به این صورت است که با شکست و اگر قیمت معکوس شد، از طریق توقف‌ها و ورودی‌های مجدد آن را تنظیم کنید.

نمودار روزانه USD/JPY

نمودار روزانه USD/jpy

نمودار USD/JPY توسط TradingView

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و مخصوصاً برای کسانی که هستند جدید در فارکس.

— نوشته شده توسط پل رابینسون، تحلیلگر بازار

می توانید پل را در توییتر دنبال کنید @PaulRobinsonFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.