تحلیل فنی دلار نیوزلند: چشم انداز نرخ NZD/JPY، NZD/USD

[ad_1] چشم انداز دلار نیوزلند: دلار نیوزیلند در حال نزدیک شدن به حمایت بحرانی است که در صورت شکستن، به ضرر بیشتر در کوتاه مدت اشاره دارد. نرخ‌های NZD/JPY روند صعودی را از پایین‌ترین حد مارس 2020 و ژانویه 2022 آزمایش می‌کنند، در حالی که نرخ‌های NZD/USD به تازگی پایین‌ترین سطح ماهانه و سالانه را

کد خبر : 265829
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱:۲۰
تحلیل فنی دلار نیوزلند: چشم انداز نرخ NZD/JPY، NZD/USD

[ad_1]

چشم انداز دلار نیوزلند:

  • دلار نیوزیلند در حال نزدیک شدن به حمایت بحرانی است که در صورت شکستن، به ضرر بیشتر در کوتاه مدت اشاره دارد.
  • نرخ‌های NZD/JPY روند صعودی را از پایین‌ترین حد مارس 2020 و ژانویه 2022 آزمایش می‌کنند، در حالی که نرخ‌های NZD/USD به تازگی پایین‌ترین سطح ماهانه و سالانه را تعیین می‌کنند.
  • با این وجود، با توجه به شاخص احساسات مشتری IG، دلار نیوزلند در کوتاه مدت یک سوگیری صعودی دارد.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

اصول بدتر می شود

کاهش شرایط رشد جهانی و تضعیف اقتصاد داخلی بر دلار نیوزیلند تأثیر می گذارد، دلاری که اکنون که چندین بانک مرکزی بزرگ دیگر به بانک مرکزی نیوزلند رسیده اند، دیگر از مزیت بازدهی نسبی برخوردار نیست. شاخص غافلگیری اقتصادی سیتی نیوزیلند، معیاری از حرکت داده های اقتصادی، در هفته های اخیر به آرامی در حال کاهش بوده و از 2.2- در 15 سپتامبر به 5.9- امروز رسیده است.

در میان وخامت ریسک اشتها، دو تلاقی اصلی NZD نشانه‌های جدیدی از ضعف فنی معنادار را نشان داده‌اند. نرخ‌های NZD/JPY روند صعودی را از پایین‌ترین حد مارس 2020 و ژانویه 2022 آزمایش می‌کنند، در حالی که نرخ‌های NZD/USD به تازگی پایین‌ترین سطح ماهانه و سالانه را تعیین می‌کنند. در هر دو مورد، از دست دادن حمایت نشان می دهد که ضعف بیشتری در پیش است.

تحلیل فنی نرخ NZD/JPY: نمودار روزانه (مارس 2020 تا اکتبر 2022) (نمودار 1)

نرخ‌های NZD/JPY پس از شکستن حمایت گوه فزاینده نزولی در پایان سپتامبر همچنان در حال کاهش هستند. این جفت در حال نزدیک شدن به منطقه ای با پشتیبانی فنی قابل توجه است: پایین ترین سطح سپتامبر در 80.56; خط روند صعودی از پایین‌ترین حد مارس 2020 و ژانویه 2020؛ 23.6% فیبوناچی اصلاحی محدوده پایین/بالای 2020 در 81.17; و 61.8% فیبوناچی اصلاحی محدوده 2015 بالا/پایین 2022 در 80.75.

حرکت در زمان کنونی نزولی است. نرخ‌های NZD/JPY کمتر از پوشش روزانه 5-، 8-، 13- و 21-EMA است که به ترتیب نزولی است. MACD روزانه در حال کاهش است در حالی که زیر خط سیگنال خود است، و روزانه Slow Stochastics به سمت قلمروی بیش از حد فروش در حال سقوط هستند. افت در ناحیه پشتیبانی در حدود 80.56/81.17 نشان می دهد که فروش قابل توجه تری هنوز در راه است.

تجزیه و تحلیل فنی نرخ NZD/USD: نمودار روزانه (مارس 2020 تا اکتبر 2022) (نمودار 2)

نرخ‌های NZD/USD در جلسه امروز با شکستن پایین‌ترین سطح سپتامبر در 0.5565 به پایین‌ترین حد ماهانه و سالانه خود رسید. حرکت نزولی باقی می ماند. این جفت در زیر پاکت روزانه 5-، 8-، 13- و 21-EMA قرار دارد که به ترتیب نزولی است. MACD روزانه در حالی که زیر خط سیگنال خود قرار دارد، در حال کاهش است، و Slow Stochastics روزانه به منطقه اشباع فروش بازگشته است. عقب نشینی عمیق تر به پایین ترین سطح مارس 2020 در 0.5469 را نمی توان در کوتاه مدت رد کرد.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ NZD/USD (10 اکتبر 2022) (نمودار 3)

NZD/USD: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 71.11 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 2.46 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت نسبت به دیروز 26.83 درصد و نسبت به هفته گذشته 39.29 درصد افزایش یافته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های NZD/USD ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که روند فعلی قیمت NZD/USD ممکن است به زودی افزایش یابد، علیرغم این واقعیت که معامله گران به مدت خالص باقی می مانند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.