تحلیل فنی دلار استرالیا: وضعیت وضعیت صعودی باقی می ماند

[ad_1] چشم انداز دلار استرالیا: نرخ‌های AUD/JPY خط روند صعودی را از پایین‌ترین حد مارس 2020 و آگوست 2021 آزمایش می‌کنند. پس از عقب نشینی از تلاقی مقاومت ها، نرخ های AUD/USD برای یک تلاش دیگر در حال شکست هستند. بر اساسشاخص احساسات مشتری IG، هر دو نرخ AUD/JPY و AUD/USD دارای سوگیری نزولی در

کد خبر : 176602
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۴۹
تحلیل فنی دلار استرالیا: وضعیت وضعیت صعودی باقی می ماند

[ad_1]

چشم انداز دلار استرالیا:

  • نرخ‌های AUD/JPY خط روند صعودی را از پایین‌ترین حد مارس 2020 و آگوست 2021 آزمایش می‌کنند.
  • پس از عقب نشینی از تلاقی مقاومت ها، نرخ های AUD/USD برای یک تلاش دیگر در حال شکست هستند.
  • بر اساسشاخص احساسات مشتری IG، هر دو نرخ AUD/JPY و AUD/USD دارای سوگیری نزولی در کوتاه مدت هستند.

مزایای استرالیا از افزایش کالا

نوسانات بی ثبات در دارایی های ریسک در چند هفته گذشته به سختی بر دلار استرالیا تأثیر گذاشته است. خشمی که تهاجم روسیه به اوکراین در بازارهای مالی جهانی به راه انداخته است به قیمت های بالاتر کالاها سرازیر شده است و دلار استرالیا به عنوان صادرکننده قابل توجهی از فلزات اساسی و محصولات انرژی توانسته است طوفان را پشت سر بگذارد. اکنون که دارایی‌های ریسکی در حال افزایش هستند – بازارهای سهام ایالات متحده بیش از 3% در روز افزایش یافته است – دلار استرالیا ممکن است خود را با اشتهای ریسک در پشت خود بیابد.

بیشتر بخوانید: دیده بان بانک مرکزی: به روز رسانی انتظارات نرخ بهره BOC، RBA، و RBNZ

تجزیه و تحلیل فنی نرخ AUD/USD: نمودار روزانه (مارس 2021 تا مارس 2022) (نمودار 1)

تجزیه و تحلیل فنی دلار استرالیا: وضعیت وضعیت صعودی باقی می‌ماند - تنظیم در AUD/JPY، AUD/USD

در اواخر فوریه، نرخ‌های AUD/USD از یک گوه نزولی صعودی خارج شد که از پایان اکتبر 2021 شکل گرفته بود. اما این جفت ارز در پارامترهای دو الگوی فنی چند ماهه باقی می‌ماند: کانال موازی نزولی که از زمانی که پایان ژوئن 2021؛ و شکست زیر خط روند افزایشی از پایین‌ترین حد مارس 2020 و آگوست 2021. عقب نشینی در اوایل این هفته همزمان بود با نرخ های AUD/USD که در هر دوی این الگوها با مقاومت مواجه شدند.

ساختار فنی صعودی باقی می ماند و نشان می دهد که یک حرکت دیگر بالاتر از بالاترین سطح ماهانه در اطراف است. نرخ‌های AUD/USD بالاتر از محدوده روزانه 5، 8، 13، و 21-EMA است که به ترتیب متوالی صعودی است. MACD روزانه همچنان در حالی که بالاتر از خط سیگنال خود است روند صعودی دارد، در حالی که روزانه Slow Stochastics از قلمرو خرید بیش از حد خود عقب نشینی کرده است، اما بالاتر از خط میانه خود باقی مانده است. سودهای بالای 0.7400 در روزهای آینده چشمگیر است.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ AUD/USD (9 مارس 2022) (نمودار 2)

تجزیه و تحلیل فنی دلار استرالیا: وضعیت وضعیت صعودی باقی می‌ماند - تنظیم در AUD/JPY، AUD/USD

AUD/USD: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 49.85 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 1.01 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت 12.28 درصد بیشتر از دیروز و 18.87 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های AUD/USD ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته کمتر کوتاهی می کنند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که روند فعلی قیمت AUD/USD ممکن است به زودی کاهش یابد، علیرغم این واقعیت که معامله گران همچنان کوتاه مدت هستند.

تجزیه و تحلیل فنی نرخ AUD/JPY: نمودار روزانه (دسامبر 2020 تا مارس 2022) (نمودار 3)

تجزیه و تحلیل فنی دلار استرالیا: وضعیت وضعیت صعودی باقی می‌ماند - تنظیم در AUD/JPY، AUD/USD

در پایان بهمن ماه ذکر شد که “ممکن است حرکت صعودی جفت را به بالاترین سطح سالانه زیر 84.00 برساند، قبل از اینکه به سمت خط روند صعودی از مارس 2020 و آگوست 2021 به پایین‌ترین حد به 85.00 نزدیک شود.” نرخ‌های AUD/JPY فشار خود را به بالاتر از مقاومت مثلث متقارن از نوسان اوج اکتبر 2021 و ژانویه 2022 حفظ کرده‌اند و با شکستن بالاتر از خط روند صعودی از پایین‌ترین حد مارس 2020 و آگوست 2021 نزدیک به 85.00 در حال معاشقه هستند.

حرکت صعودی ثابت باقی می ماند، با جفت بالاتر از پاکت روزانه 5-، 8-، 13- و 21-EMA، که به ترتیب ترتیبی کامل صعودی است. MACD روزانه در حالی که بالاتر از خط سیگنال خود است، روند بالاتری دارد و Slow Stochastics روزانه درست زیر قلمروی که بیش از حد خرید شده است حفظ شده است. شکست بالای 85.00 بر اساس بسته شدن، احتمال یک حرکت سریع را تا سقف 2021 در 86.25 افزایش می دهد.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ AUD/JPY (9 مارس 2022) (نمودار 4)

تجزیه و تحلیل فنی دلار استرالیا: وضعیت وضعیت صعودی باقی می‌ماند - تنظیم در AUD/JPY، AUD/USD

AUD/JPY: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 30.75 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 2.25 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 37.62 درصد بیشتر از دیروز و 24.11 درصد بیشتر از هفته گذشته است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت نسبت به روز گذشته 1.29 درصد و نسبت به هفته گذشته 4.33 درصد افزایش یافته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه‌مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های AUD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته کمتر کوتاهی می کنند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که علیرغم این واقعیت که معامله گران به صورت خالص کوتاه می مانند، روند فعلی قیمت AUD/JPY ممکن است به زودی کاهش یابد.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.