تحلیل تکنیکال دلار استرالیا: چشم انداز نرخ AUD/JPY، AUD/USD

[ad_1] چشم انداز دلار استرالیا: نرخ های AUD/JPY همچنان در یک پرچم بالقوه گاو نر، که از اواسط ژوئن برقرار بوده است، تثبیت می شوند. از سوی دیگر، نرخ‌های AUD/USD روند صعودی اخیر خود را از دست دادند، که نشان می‌دهد ممکن است آزمایش مجدد پایین‌ترین سطح آگوست چندان دور نباشد. بر اساس شاخص احساسات

کد خبر : 243241
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
تحلیل تکنیکال دلار استرالیا: چشم انداز نرخ AUD/JPY، AUD/USD

[ad_1]

چشم انداز دلار استرالیا:

  • نرخ های AUD/JPY همچنان در یک پرچم بالقوه گاو نر، که از اواسط ژوئن برقرار بوده است، تثبیت می شوند.
  • از سوی دیگر، نرخ‌های AUD/USD روند صعودی اخیر خود را از دست دادند، که نشان می‌دهد ممکن است آزمایش مجدد پایین‌ترین سطح آگوست چندان دور نباشد.
  • بر اساس شاخص احساسات مشتری IGنرخ‌های AUD/JPY دارای سوگیری صعودی هستند در حالی که نرخ‌های AUD/USD دارای سوگیری نزولی هستند.

گفتن داستان های مختلف

به نظر نمی رسد یک موضوع ثابت در سراسر AUD-cross در حال توسعه باشد. از یک سو، نگاهی به نرخ‌های AUD/JPY نشان می‌دهد که دلار استرالیا در بحبوحه یک تثبیت است که در نهایت ممکن است منجر به افزایش نرخ‌های جدید شود. از سوی دیگر، نرخ‌های AUD/USD نشانه‌هایی از ضعف ناگهانی را نشان می‌دهند که نزدیک به -3 درصد از بالاترین سطح ماهانه خود در هفته گذشته کاهش یافته است.

با توجه به آنچه در جاهای دیگر رخ می دهد – در نرخ های AUD/NZD، EUR/AUD، و GBP/AUD- به نظر می رسد که قدرت نسبی نرخ های AUD/JPY گمراه کننده است. به هر حال، ضعف ین ژاپن در روزهای اخیر مشهود بوده است که بخشی از آن به لطف افزایش بازده اوراق قرضه دولتی و انعطاف پذیری بازارهای سهام جهانی است. فراتر از ین، قیمت فلزات پایه (مس، سنگ آهن، نیکل) در بحبوحه نگرانی های رشد چین، بزرگترین شریک تجاری استرالیا، کاهش یافته است.

کاهش نرخ‌های AUD/USD – و ضعفی که استرالیا در جاهای دیگر مشاهده می‌کند – نشان می‌دهد که تثبیت اخیر نرخ‌های AUD/JPY احتمالاً ادامه خواهد داشت.

تجزیه و تحلیل فنی نرخ AUD/USD: نمودار روزانه (اوت 2021 تا اوت 2022) (نمودار 1)

تحلیل تکنیکال دلار استرالیا: چشم انداز نرخ AUD/JPY، AUD/USD

خروج از روند نزولی گسترده ای که از اوج فوریه 2021 برقرار بود، ممکن است به پایان رسیده باشد، زیرا نرخ های AUD/USD در حال شکستن روند صعودی از پایین ترین سطح ماه جولای و اوایل آگوست هستند. مومنتوم در حال تبدیل شدن به نزولی است و این جفت در زیر پوشش روزانه 5-، 8-، 13- و 21-EMA است که در ترتیب متوالی نه نزولی و نه صعودی قرار دارد. Daily MACD یک متقاطع نزولی منتشر کرده است، هرچند بالاتر از خط سیگنال خود، در حالی که روزانه Slow Stochastics در روزهای اخیر از قلمرو خرید بیش از حد خارج شده است. بازگشت به پایین ترین سطح آگوست در 0.6869 در کانون توجه است.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ AUD/USD (17 اوت 2022) (نمودار 2)

تحلیل تکنیکال دلار استرالیا: چشم انداز نرخ AUD/JPY، AUD/USD

AUD/USD: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 65.09 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.86 به 1 است. این در حالی است که تعداد معامله گران نت شورت نسبت به دیروز 20.96 درصد و نسبت به هفته گذشته 32.37 درصد کاهش یافته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های AUD/USD ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی مخالف نزولی AUD/USD قوی تر می دهد.

تجزیه و تحلیل فنی نرخ AUD/JPY: نمودار روزانه (اوت 2021 تا اوت 2022) (نمودار 3)

تحلیل تکنیکال دلار استرالیا: چشم انداز نرخ AUD/JPY، AUD/USD

نرخ‌های AUD/JPY در منطقه‌ای آشنا قرار دارند، و همچنان در حول 61.8 درصد افزایش فیبوناچی از محدوده مارس 2020 پایین/می 2021/آگوست 2021 در محدوده 92.92 و 76.4% فیبوناچی اصلاحی بازه 2013 بالا/2020 بازه زمانی 94 ادامه می‌یابد. . به طور کلی، این جفت در پرچم گاو نر باقی می ماند که از اواسط ژوئن حک شده است.

حرکت کم است. تیاو جفت در پاکت روزانه 5-، 8-، 13- و 21-EMA سنجاق می شود که در ترتیب ترتیبی نه نزولی و نه صعودی است. MACD روزانه بالاتر از خط سیگنال خود است، اما صاف است، در حالی که روزانه Slow Stochastics پس از ناکامی در رسیدن به قلمرو خرید بیش از حد، کاهش می یابد. در حالی که پرچم گاو نر ادامه حرکت به سمت بالاترین سطح سالانه را نشان می دهد، عملکرد متنی سایر گذرگاه های AUD نشان می دهد که تثبیت بیشتر مسیر محتمل آینده در کوتاه مدت است.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ AUD/JPY (17 اوت 2022) (نمودار 4)

تحلیل تکنیکال دلار استرالیا: چشم انداز نرخ AUD/JPY، AUD/USD

AUD/JPY: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 24.35 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 3.11 به 1 است. تعداد معامله گران در لانگ خالص 5.88 درصد کمتر از دیروز و 17.04 درصد کمتر از هفته گذشته است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت نسبت به روز گذشته 13.73 درصد و نسبت به هفته گذشته 11.90 درصد افزایش یافته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های AUD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته کوتاه تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی مخالف صعودی AUD/JPY قوی تر می دهد.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.