تحلیلگران امنیتی گزارش دادند که 500000 DAI از DAO Maker Exploit از طریق Tornado Cash ارسال شد – Bitcoin News

[ad_1] در 8 سپتامبر، شرکت حسابرسی قراردادهای امنیتی و هوشمند رمزنگاری Certik فاش کرد که 500000 DAI از طریق پلت فرم اختلاط Tornado Cash پس از سرقت وجوه در آگوست 2021 ارسال شده است. بیش از 7 میلیون دلار در توکن ها و استیبل کوین های ERC20. آدرس مستقیماً متصل به DAO Maker هک 500000

کد خبر : 253155
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۳:۳۰
تحلیلگران امنیتی گزارش دادند که 500000 DAI از DAO Maker Exploit از طریق Tornado Cash ارسال شد – Bitcoin News

[ad_1]

در 8 سپتامبر، شرکت حسابرسی قراردادهای امنیتی و هوشمند رمزنگاری Certik فاش کرد که 500000 DAI از طریق پلت فرم اختلاط Tornado Cash پس از سرقت وجوه در آگوست 2021 ارسال شده است. بیش از 7 میلیون دلار در توکن ها و استیبل کوین های ERC20.

آدرس مستقیماً متصل به DAO Maker هک 500000 DAI از طریق Tornado Cash ارسال می کند

علیرغم ممنوعیت دولت ایالات متحده از برنامه اختلاط مبتنی بر اتریوم Tornado Cash، این برنامه همچنان به طور منظم استفاده می شود. روز پنجشنبه، شرکت امنیت رمزارز Certik در ساعت 7:30 بعد از ظهر (ET) در مورد حرکت DAI توییت کرد. Certik “ما شاهد حرکت 500000 DAI به Tornado Cash از EOA 0x0B789 هستیم.” گفت. «آدرس مستقیماً به بهره‌بردار DAO Maker که وجوهی را از آن سرقت کرده است، متصل است [the DAO Maker]. در آنجا امن بمانید.»

تحلیلگران امنیتی گزارش می دهند که 500000 DAI از DAO Maker Exploit از طریق Tornado Cash ارسال شده است.
تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط Certik در 8 سپتامبر 2022.

DAO Maker یک برنامه مالی غیرمتمرکز تامین مالی جمعی (defi) است و پروژه مشابه Makerdao، صادرکننده stablecoin DAI نیست. بر اساس یک رویداد بپرسید (AMA) با حضور کریستوف زاکنون، مدیر عامل DAO Maker، پروتکل جمع‌آوری سرمایه مبتنی بر ارز دیجیتال DAO Maker در آگوست 2021 هک شد. هکرها توانستند ۷ میلیون دلار توکن و استیبل کوین ERC20 را از ۵۲۵۱ حساب کاربری استخراج کنند. در آن زمان، شرکت بلاک چین Cipherblade به تفصیل در حال انجام تحقیقاتی در مورد بهره برداری DAO Maker بود.

علاوه بر Certik، شرکت امنیتی رمزارز Peckshield تأیید کرد که 500000 DAI ناشی از بهره برداری DAO Maker در آگوست 2021 از طریق Tornado Cash ارسال شده است. سیستم هشدار Peckshield در توییتر، «پک‌شیلد آدرسی را شناسایی کرده است که به‌عنوان بهره‌بردار DAO Maker 500K DAI را به Tornado Cash منتقل کرده است». اشاره شد. 32 روز از زمانی که ناظر وزارت خزانه داری ایالات متحده، اداره کنترل دارایی های خارجی (OFAC) تورنادو Cash را ممنوع کرد می گذرد.

اقدام OFAC برای ممنوعیت تورنادو کش با انتقاداتی نسبت به تصمیم وزارت خزانه داری مواجه شد. سازمان غیرانتفاعی که بر مسائل سیاستی متمرکز است، Coin Center، در 15 اوت گفت که ممنوعیت تورنادو نقدی OFAC “بیشتر از اختیارات قانونی است” و گفت که این سازمان قصد دارد با دیده بان خزانه داری “تعامل” کند. علاوه بر این، کوین‌بیس در 8 سپتامبر اعلام کرد که این شرکت در حال تامین مالی یک شکایت شش نفری است که تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا در مورد قراردادهای هوشمند Tornado Cash را به چالش می‌کشند.

برچسب ها در این داستان

7 میلیون، Breach، certik، Christoph Zaknun، Coin Center، Coinbase، دارایی های رمزنگاری، امنیت رمزنگاری، شرکت امنیت رمزنگاری Certik، DAI، DAI Tornado Cash، DAO Maker، ERC20s، Exploit، Funds، Hack، OFAC، دفتر کنترل دارایی های خارجی (OFAC)، Peckshield، Stablecoins، Tornado Cash، Tornado Cash اختلاط، نگهبان خزانه داری

نظر شما در مورد 500000 DAI که از طریق پلتفرم Tornado Cash برخاسته از پروژه DAO Maker است، چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.