تحقیقات نشان می دهد 19 درصد از هش ریت بیت کوین توسط شرکت های فهرست شده عمومی مدیریت می شود – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] بر اساس یافته‌های ناشی از گزارش منتشر شده توسط Arcane Research، هش بیت بیت‌کوین به طور پیوسته در حال عمومی شدن است، زیرا سهم فزاینده‌ای توسط شرکت‌های سهامی عام منتشر می‌شود. داده‌های کنونی نشان می‌دهد که سهم استخراج‌کنندگان فهرست‌شده عمومی از هش‌ریت بیت‌کوین امروز تقریباً ۱۹ درصد است که نسبت به ژانویه ۲۰۲۱، ۳

کد خبر : 189240
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
تحقیقات نشان می دهد 19 درصد از هش ریت بیت کوین توسط شرکت های فهرست شده عمومی مدیریت می شود – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

بر اساس یافته‌های ناشی از گزارش منتشر شده توسط Arcane Research، هش بیت بیت‌کوین به طور پیوسته در حال عمومی شدن است، زیرا سهم فزاینده‌ای توسط شرکت‌های سهامی عام منتشر می‌شود. داده‌های کنونی نشان می‌دهد که سهم استخراج‌کنندگان فهرست‌شده عمومی از هش‌ریت بیت‌کوین امروز تقریباً ۱۹ درصد است که نسبت به ژانویه ۲۰۲۱، ۳ درصد افزایش یافته است.

ماینرهای بیت کوین فهرست شده به رشد خود ادامه می دهند، استخراج کنندگان عمومی ظرفیت خود را بسیار سریعتر از بازار کلی افزایش می دهند.

استخراج بیت کوین در چند سال گذشته رشد زیادی داشته است زیرا هش ریت دارایی کریپتو در سال جاری به بالاترین حد خود رسیده است. در حال حاضر، هش ریت شبکه در امتداد 222.18 اگزاهاش در ثانیه (EH/s)، یا دویست و بیست و دو کوینتیلیون هش در ثانیه است.

در همین حال، گزارش اخیر منتشر شده توسط Arcane Research توضیح می دهد که 19 درصد از هش ریت امروزی توسط شرکت های معدنی فهرست شده عمومی اداره می شود. به عنوان مثال، Hive Blockchain Technologies، Cleanspark، Riot Blockchain، Marathon Digital Holdings، Bitfarms، و Hut 8 Mining عملیات استخراج بیت کوین به صورت عمومی فهرست شده اند.

تحقیقات نشان می دهد 19 درصد از هش ریت بیت کوین توسط شرکت های فهرست شده عمومی مدیریت می شود

Jaran Mellerud، نویسنده تحقیقات Arcane توضیح می دهد که در حالی که 19٪ از هش ریت توسط شرکت های استخراج بیت کوین در فهرست عمومی کنترل می شود، داده ها از ژانویه 2021 3٪ رشد کرده است. در حالی که در ژانویه 2021 تنها تعداد انگشت شماری از استخراج کنندگان بیت کوین فهرست شده عمومی وجود داشت، جزئیات ملرود. که امروز 26 در مجموع وجود دارد.

ملرود اضافه می‌کند که اکثر استخراج‌کنندگان عمومی در آمریکای شمالی واقع شده‌اند و از آنجا که دسترسی بیشتری به سرمایه دارند، «می‌توانند ناوگان استخراج خود را سریع‌تر از اکثر شرکت‌های خصوصی گسترش دهند».

علاوه بر این، محقق Arcane جزئیاتی را که عملیات استخراج عمومی فهرست شده است، بسیار سریعتر از بازار کلی افزایش می دهد. در گزارش دیگری از Arcane، ملرود می‌گوید: «برای افزایش تولید بیت‌کوین، ماینرها باید هش‌ریت را سریع‌تر از کل شبکه گسترش دهند.»

محقق نتیجه می گیرد که از آنجایی که این شرکت ها امیدوارند ظرفیت را سریعتر از کل شبکه افزایش دهند، “سهم ایالات متحده و کانادا از کل هش ریت احتمالاً افزایش خواهد یافت.” استفاده از معیار 19 درصدی Arcane نشان می‌دهد که از 222 EH/s در هش‌ریت جهانی امروز، 42.18 EH/s توسط شرکت‌های معدنی فهرست‌شده عمومی مدیریت می‌شود.

برچسب ها در این داستان

42 EH/s، 42 Exahash، Arcane Research، Bitcoin، Bitcoin (BTC)، استخراج بیت کوین، تولید بیت کوین، Bitfarms، BTC، BTC Mining، ظرفیت، Cleanspark، EH/s، Exahash، Global Hashrate، hive، Hut 8، Jaran ملرود، Jaran Mellerud Arcane، Marathon، Riot

نظر شما در مورد گزارش های Arcane Research در مورد شرکت های معدنی که در فهرست عمومی قرار دارند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.