تحریم فرانسه علیه شهرک نشینان خشن اسرائیل

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایرنا، وزارت امور خارجه فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد: این اقدام در حالی انجام می‌شود که خشونت‌ شهرک‌نشینان [صهیونیست] علیه مردم فلسطین در ماه‌های اخیر افزایش یافته است و فرانسه بار دیگر محکومیت قاطع خود را درباره این خشونت غیرقابل قبول اعلام می‌کند. رویترز نوشت: اسامی این افراد،

کد خبر : 465607
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
تحریم فرانسه علیه شهرک نشینان خشن اسرائیل



به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایرنا، وزارت امور خارجه فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد: این اقدام در حالی انجام می‌شود که خشونت‌ شهرک‌نشینان [صهیونیست] علیه مردم فلسطین در ماه‌های اخیر افزایش یافته است و فرانسه بار دیگر محکومیت قاطع خود را درباره این خشونت غیرقابل قبول اعلام می‌کند.

رویترز نوشت: اسامی این افراد، در بیانیه این وزارتخانه ذکر نشده است.

وزارت خارجه فرانسه همچنین اعلام کرد: بر اساس قوانین بین‌المللی، استعمار غیرقانونی است و باید متوقف شود. تداوم آن در تضاد با ایجاد یک کشور پایدار فلسطینی است. تشکیل کشور مستقل فلسطینی تنها راه حلی است که اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها بتوانند در کنار هم در صلح و امنیت زندگی کنند.

آمار سازمان ملل متحد حکایت از آن دارد که حملات روزانه شهرک‌نشینان [صهیونیست] از زمان حمله حماس به اسرائیل در هفتم اکتبر (۱۵ مهر)، بیش از ۲ برابر شده است.

بر اساس این گزارش، مقامات اروپایی نگرانی فزاینده خود درباره این افزایش خشونت علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری را ابراز کرده‌اند. همچنین انگلیس پیشتر چندین شهرک‌نشین [صهیونیست] را تحریم کرده بود.

در همین حال، جوسپ بورل مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ماه دسامبر (آذر/دی) اعلام کرده بود که این اتحادیه نیز اقدامات مشابهی را پیشنهاد خواهد کرد.

پاریس از این طرح حمایت کرده و دیپلمات‌ها گفته‌اند که امیدوارند پس از اتخاذ تدابیر این اتحادیه، بتوانند روند آن را تسریع کنند.

در بیانیه مشترک وزرای امور خارجه فرانسه، لهستان و آلمان که روز دوشنبه منتشر شد، آمده است که خشونت شهرک‌نشینان علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری غیرقابل قبول است و «باید تحریم شود».



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.