تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم: ETHUSD شروع به عقب کشیدن می کند

نکات مورد بحث اتریوم (ETH/USD): اتریوم تنها سه هفته پیش 91 درصد از پایین ترین سطح خود استفاده کرد. روند صعودی ETH/USD در حال عقب نشینی است و اکنون این سال مطرح است که حمایت از کجا ممکن است شروع شود. در زیر من به سه منطقه بالقوه مورد علاقه نگاه می کنم. تیتجزیه و

کد خبر : 91058
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم: ETHUSD شروع به عقب کشیدن می کند


نکات مورد بحث اتریوم (ETH/USD):

  • اتریوم تنها سه هفته پیش 91 درصد از پایین ترین سطح خود استفاده کرد.
  • روند صعودی ETH/USD در حال عقب نشینی است و اکنون این سال مطرح است که حمایت از کجا ممکن است شروع شود. در زیر من به سه منطقه بالقوه مورد علاقه نگاه می کنم.
  • تیتجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی بر آن است اقدام قیمت و تشکیلات نموداربه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار ، ما را بررسی کنید DailyFX Education بخش.

با ادامه روند صعودی ارزهای رمزپایه ، این پیشنهاد پشت اتریوم قوی باقی ماند. در این مرحله ، ETH/USD 79 درصد بالاتر از 20 جولای استث کم؛ اما هنگامی که دیروز اتریوم بریکت فراتر از سطح 3190 را آزمایش کرد ، این عدد به 91 درصد رسید. این شکست نمی تواند ادامه یابد و قیمت ها عقب نشینی کرده اند ، بنابراین هدف در این مرحله جستجوی پتانسیل حمایتی است.

یک سطح یادداشت نزدیک وجود دارد که در حال آزمایش است و این از اصلاح فیبوناچی ناشی می شود من هفته گذشته به اتریوم اشاره کرده بودمبه همین اصلاح به تعریف حمایت در پایین ترین سطح چند ماهه و در عین حال ارائه مواردی از مقاومت کوتاه مدت نیز کمک کرد. سطح فعلی بازیابی 38.2 درصدی آن حرکت اصلی است و این پشتیبانی کوتاهی را در روز سه شنبه ارائه کرد. سطح 3k در نزدیکی نیز جالب توجه است ، اما با توجه به نزدیکی ، معامله گران ممکن است به این سطح متصل به سطح فیبوناچی در 3055 نگاه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فیبوناچی، وارسی DailyFX Education

کمی پایین تر یک منطقه مقاومت قبلی است که منجر به شکست اخیر شده است ، و این نمودار از 2867-2915 است. این منطقه در ماه های مه و ژوئن قبل از بازگشت مجدد در جمعه گذشته ، چند نوسان متفاوت را پشت سر گذاشت. قیمت ها در آخر هفته شروع شد ، اما به سرعت به این سطح بازگشت و قبل از صعود به بالاترین سطح خود ، دوباره به این سطح بازگشت. این منطقه همچنین در حال حاضر با خط روند صعودی که می تواند با اتصال پایین ترین نوسانات در روند سه هفته اخیر پیدا شود ، مخلوط شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی و کار با خطوط روند، وارسی DailyFX Education

اگر این سطوح عقب نشینی را حفظ نکنند ، ممکن است یک حرکت معکوس عمیق تر در حال شکل گیری باشد زیرا نشانه روشنی از کند شدن حرکت وجود دارد. اما-نشانگر 50 درصدی آن اصلاح فیبوناچی را می توان به عنوان یک سطح “s3” در نظر گرفت و این مقدار در حدود 2645 است. پشتیبانی از اینجا می تواند راه را برای تم های کوتاه مدت صعودی باز کند و اگر این سطح در به زودی بازی کنید ، این به معنی بالقوه برگشتی صعودی است. نقض زیر 2645 برای گاوها نگران کننده خواهد بود ، در این مرحله محیط باید از نظر پتانسیل روند مجددا ارزیابی شود.

نمودار قیمت روزانه اتریوم (ETH/USD)

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی؛ اتریوم در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و پیگیری کنید جیمز در توییتر: JStanleyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.