تجزیه و تحلیل فنی GBPUSD – CPI ضعیف بریتانیا برای شکست کافی نیست

بررسی اجمالی اساسی به نظر می رسد حرکت صعودی دلار آمریکا با وجود گزارش های اخیر بالاتر از حد انتظار CPI و PPI ایالات متحده در حال کاهش است. یک هشدار این است که بازار اکنون انتظارات کاهش نرخ تهاجمی را قیمت گذاری کرده است و تقریباً کاملاً مطابق با پیش بینی های فدرال رزرو

کد خبر : 509128
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
تجزیه و تحلیل فنی GBPUSD – CPI ضعیف بریتانیا برای شکست کافی نیست


بررسی اجمالی اساسی

به نظر می رسد حرکت صعودی دلار آمریکا با وجود گزارش های اخیر بالاتر از حد انتظار CPI و PPI ایالات متحده در حال کاهش است. یک هشدار این است که بازار اکنون انتظارات کاهش نرخ تهاجمی را قیمت گذاری کرده است و تقریباً کاملاً مطابق با پیش بینی های فدرال رزرو است.

بنابراین، احتمالاً به داده‌های قوی‌تری از ایالات متحده نیاز خواهیم داشت تا قیمت‌گذاری بازار را در یک توقف زودتر در چرخه تسهیل فدرال رزرو مشاهده کنیم و دلار آمریکا را تقویت کنیم. رویدادهای ریسک بزرگ بعدی در نوامبر خواهد بود، زمانی که ما داده های اکتبر، تصمیم سیاست FOMC و انتخابات ایالات متحده را دریافت کنیم.

از طرف پوند، ما امروز صبح گزارش CPI انگلستان را دریافت کردیم و داده ها با اختلاف زیادی انتظارات را از دست دادند. این امر باعث شد تا بازار انتظار کاهش 25 واحدی دیگر در دسامبر را داشته باشد.

تجزیه و تحلیل فنی GBPUSD – بازه زمانی روزانه

GBPUSD روزانه

در نمودار روزانه، می‌توانیم ببینیم که GBPUSD پس از افت سریع پس از گزارش CPI بریتانیا، بار دیگر از دسته 1.30 جهش می‌کند. خریداران در حول و حوش این سطوح قدم می گذارند تا برای بازگشت به دسته 1.32 قرار بگیرند. از سوی دیگر، فروشندگان می خواهند ببینند که قیمت پایین تر می شود تا شرط های نزولی را در خط روند اصلی افزایش دهند.

تجزیه و تحلیل فنی GBPUSD – بازه زمانی 4 ساعت

GBPUSD 4 ساعت

در نمودار 4 ساعته، می‌توانیم به وضوح جهش روی دسته 1.30 را ببینیم، زیرا خریداران همچنان برای بازگشت به بالای محدوده اخیر در 1.31 انباشته می‌شوند. فعالان بازار احتمالاً تا زمانی که در هر دو طرف شکست نخوریم، به بازی در محدوده ادامه خواهند داد.

تجزیه و تحلیل فنی GBPUSD – بازه زمانی 1 ساعت

GBPUSD 1 ساعت

در نمودار 1 ساعته، می بینیم که قیمت امروز به پایین ترین حد میانگین روزانه رسیده است، بنابراین بعید است که امروز شاهد قیمت های بسیار پایین تری باشیم. همه چیز در مورد انتظار برای شکست محدوده در حال حاضر است.

کاتالیزورهای آینده

فردا ما آمار خرده‌فروشی در ایالات متحده و داده‌های ادعاهای بیکاری ایالات متحده را داریم، در حالی که در روز جمعه ارقام خرده‌فروشی بریتانیا را دریافت می‌کنیم.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.