تجزیه و تحلیل فنی پوند بریتانیا: GBP/USD، GBP/JPY، EUR/GBP

[ad_1] نکات صحبت پوند بریتانیا: پوند انگلیس در هفته گذشته به بهبودی خود ادامه داد، و اوضاع پس از رد شدن GBP/USD در سطح روانی 1.1500 تغییر کرد. در حال حاضر این جفت در حدود دسته 1.1000 کاهش یافته است. GBP/JPY در نوسانات شدید غرق شده است، زیرا شمع ماه گذشته حدود 1900 پیپ یا

کد خبر : 265715
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
تجزیه و تحلیل فنی پوند بریتانیا: GBP/USD، GBP/JPY، EUR/GBP

[ad_1]

نکات صحبت پوند بریتانیا:

  • پوند انگلیس در هفته گذشته به بهبودی خود ادامه داد، و اوضاع پس از رد شدن GBP/USD در سطح روانی 1.1500 تغییر کرد. در حال حاضر این جفت در حدود دسته 1.1000 کاهش یافته است.
  • GBP/JPY در نوسانات شدید غرق شده است، زیرا شمع ماه گذشته حدود 1900 پیپ یا 11 درصد از ارزش نقدی پوند/ین را به خود اختصاص داد. سطوح اصلی هم برای حمایت و هم برای مقاومت در بازی بودند.
  • EUR/GBP بر اساس پویایی های بلندمدت مورد علاقه باقی می ماند. مقاومتی که چند هفته پیش در جریان سقوط GBP بررسی شد، به بازگشت سریع کمک کرد، اما سطح حمایتی اکنون در تصویر دیده می‌شود که احتمالاً می‌تواند تأثیری بر روند قیمت این هفته داشته باشد.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

هفته گذشته در پوند/دلار آمریکا دنباله دو روند بود. این جفت با ادامه بهبودی از بحران اواخر سپتامبر وارد هفته شدند. و حرکت نسبتاً تمیز و ثابت در راه صعود بود، تا زمانی که سطح 1.1500 وارد بازی شد و پس از آن فروشندگان دوباره شروع به کنترل کردند.

تا روز پنجشنبه، این روند از قبل شروع به کاهش کرده بود. با افتتاح این هفته، قیمت به سمت سطح روانشناختی 1.1000 حرکت کرد و در طول مسیر به زیر خط روند اصلی سقوط کرد.

نمودار چهار ساعته GBP/USD

image1.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

GBP/USD: به عقب نگاه کنید تا به آینده فکر کنید

با توجه به حرکات شدیدی که در این جفت دیده شده است، یک گام به عقب در نمودار می تواند به وضوح کمک کند.

حرکت فروپاشی در اواخر سپتامبر، قیمت را به پایین‌ترین سطح تاریخ سقوط کرد، اما پایین‌تر از سطح روانی 1.0500 نبود.

و حرکت هفته گذشته نیز نسبتاً افراطی به نظر می رسد، با بازگشت معکوس پس از شروع سطح 1.1500. بنابراین، سوال این است که آیا ما در انتظار یک حرکت دیگر مانند سقوط در پوند/دلار هستیم که نمی‌توان آن را رد کرد. اما، سطح 1.1000 نقطه کلیدی برای تاکید در طول مسیر خواهد بود، و اگر فروشندگان بتوانند از آن عبور کنند، سطح علاقه کوتاه‌مدتی در 1.0932 وجود خواهد داشت که پس از آن نوسانات قیمت در 1.0828 و 1.0737 ظاهر می‌شود. زیر 1.0737، سطح بعدی 1.0635 و سپس سطح روانی 1.0500 خواهد بود.

در سمت مقاومت سکه، سطوح حمایت از حرکت بازیابی به تصویر کشیده می‌شود و حدود 1.1219 و سپس 1.1414 ترسیم می‌شود که قبلاً پایین‌ترین سطح 37 سال گذشته تا شکست اواخر سپتامبر در این جفت بود.

نمودار هفتگی GBP/USD

image2.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

GBP/USD کوتاه مدت

از نمودار چهار ساعته زیر، می‌توانیم جزئیات بیشتری را در عملکرد قیمت GBP/USD دریافت کنیم و سطح 1.1219 به عنوان یک نقطه کلیدی پتانسیل مقاومت باقی می‌ماند. حمایت فعلی درست بالاتر از سطح روانی 1.1000 نشان می دهد و فروشندگان از زمان معکوس شدن در چهارشنبه گذشته نسبتاً ثابت بوده اند.

شکست خط روند نزولی نشان دهنده یک حرکت عقب نشینی کوتاه مدت است که در را برای بازدید مجدد به منطقه 1.1219 باز می کند. یک نوسان کوتاه مدت در مسیر 1.1112 و بالاتر از 1.1219 وجود دارد، من 1.1354 را به عنوان مقاومت دنبال می کنم.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

ایجاد اعتماد در معاملات

نمودار چهار ساعته GBP/USD

image3.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

GBP/JPY

GBP/JPY به طور کلی یک جفت ارز بی ثبات است. بنابراین، زمانی که اقدامات قیمتی بیشتر از شش ماه گذشته را در یک محدوده نسبتاً فشرده صرف کرده بود، در نقطه‌ای برای یک شکست بزرگ به نظر می‌رسید.

ماه گذشته شاهد آن بودیم که نوسانات شروع به نشان دادن کردند، اگرچه این کار را به شیوه ای نسبتاً باطل انجام داد، زیرا نوار سپتامبر به عنوان یک دوجی با پای بلند بسته شد، و احتمالاً یکی از بلندترین دوجی هایی است که من تا به حال در نمودار ماهانه دیده ام. محدوده کل برای ماه سپتامبر تقریباً 1900 پیپ بود که 11.31٪ از ارزش لحظه ای جفت را تشکیل می دهد.

در اینجا یک سطح کلیدی در بازی وجود دارد که از حدود 165.69 گرفته شده است که 38.2% اصلاح فیبوناچی حرکت اصلی 2011-2015 است. این به حفظ رکوردهای هفته گذشته و، تصویر بزرگتر، در شش ماه گذشته کمک کرد.

نمودار ماهانه GBP/JPY

image4.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPJPY در Tradingview

GBP/JPY روزانه

از نمودار روزانه زیر می‌توانیم واقعاً ببینیم که این حرکت‌ها چقدر یک طرفه بوده‌اند – از یک افت شدید به یک رالی قوی تا یک افت دیگر.

حوزه بعدی حمایتی که وارد بازی می شود، سطح روانی 160 است که از ژوئن تا سپتامبر برای حمایت عمل می کرد، تا زمانی که آن حرکت شکست ظاهر شد. در زیر آن، سطح اصلی بعدی من به 156.37 رسیده است.

به نظر می رسد که نوسانات در این جفت ارز در حال بیدار شدن است و با توجه به تمرکز شدید روی اقلام ارزی در ژاپن و بریتانیا، ممکن است به شروع افزایش حجم در مقایسه با پایان آن نزدیکتر باشیم.

نمودار روزانه GBP/JPY

image5.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPJPY در Tradingview

EUR/GBP

EUR/GBP معمولاً جفتی است که من برای سناریوهای بازگشت میانگین در نظر می‌گیرم. به‌ویژه در پنج سال گذشته، این جفت بین حمایت 0.8371 و مقاومت در 0.9191 محدود بوده است، هر دو سطح توسط یک اصلاح فیبوناچی ایجاد شده‌اند که از اوج سال 2008 تا پایین‌ترین سطح سال 2015 را شامل می‌شود.

با این حال، در بین این دو قیمت، یک سطح اصلاحی فیبوناچی 61.8٪ است که تمایل به پشتیبانی را نیز نشان می دهد. این کار از این ماه شروع شده است.

نمودار ماهانه EUR/GBP

image6.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; EURGBP در Tradingview

EUR/GBP

شمع هفته گذشته به‌عنوان یک دوجی پس از آن حرکت برگشتی به پایان رسید. این در را برای پشتیبانی کوتاه‌مدت در سطح 61.8 باز نگه می‌دارد، که در اصل در حد وسط محدوده اخیر بازی می‌کند. اما این یک آیتم است که احتمالاً برای خرس‌های GBP کاهش می‌یابد.

نمودار هفتگی EUR/GBP

image7.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; EURGBP در Tradingview

EUR/GBP کوتاه مدت

نمودار روزانه اقدامات اخیر قیمت را برجسته می کند و برای گاوها، سطح 0.8853 کلیدی است زیرا این نقطه حمایت قبلی بود. برای اینکه مضامین عقب‌نشینی بتوانند امیدهای صعودی کوتاه‌مدت را زنده نگه دارند، گاوها باید از سطح نوسان هفته گذشته در حدود 0.8650 دفاع کنند. ترجیحاً برای مضامین صعودی، خریداران حمایتی در حدود 61.8 دارند که از 0.8720-.8731 ترسیم شده است.

نمودار روزانه EUR/GBP

image8.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; EURGBP در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد، DailyFX.com و رئیس آموزش DailyFX

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.