تجزیه و تحلیل فنی پوند انگلیس: GBP/CHF ، GBP/AUD ، GBP/CAD ، GBP/NZD

پوند انگلیس ، GBP/CHF ، GBP/AUD ، GBP/CAD ، GBP/NZD – نقاط صحبت GBP/CHF پس از خروج از 200-DMA دوباره وارد کانال چند ماهه می شود GBP/AUD از کانال صعودی پایین تر می رود و 0.618 retracement را هدف قرار می دهد GBP/CAD همچنان در نوسان بالای حمایت قرار دارد ، روند خنثی باقی می

کد خبر : 99191
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۴:۳۰
تجزیه و تحلیل فنی پوند انگلیس: GBP/CHF ، GBP/AUD ، GBP/CAD ، GBP/NZD


پوند انگلیس ، GBP/CHF ، GBP/AUD ، GBP/CAD ، GBP/NZD – نقاط صحبت

  • GBP/CHF پس از خروج از 200-DMA دوباره وارد کانال چند ماهه می شود
  • GBP/AUD از کانال صعودی پایین تر می رود و 0.618 retracement را هدف قرار می دهد
  • GBP/CAD همچنان در نوسان بالای حمایت قرار دارد ، روند خنثی باقی می ماند
  • GBP/NZD از طریق خط روند روند نزولی را پشت سر می گذارد و به دنبال 200-DMA برای پشتیبانی جدید است

تجزیه و تحلیل GBP/CHF

پوند انگلیس در اواخر سال در برابر همتای فرانک سوئیس خود مخلوط شده است و بیشتر معاملات اخیر محدود به محدوده تلفیقی بین این محدوده بوده است. استحکام اخیر CHF در ماه آگوست جفت را از کف کانال محکمی که طی ماه های تابستان ایجاد کرده بود عبور داد و با آزمایش میانگین متحرک 200 روزه (MA) نقطه معکوس ایجاد شد. ورود مجدد به محدوده جانبی ممکن است این جفت را بار دیگر با MA 50 روزه به چالش بکشد و هر شکافی بالاتر از این مقاومت کوتاه مدت می تواند باعث شود GBP/CHF روند روند نزولی طولانی تری را از ماه مارس تجربه کند.

نمودار روزانه GBP/CHF

نمودار ایجاد شده با TradingView

تجزیه و تحلیل GBP/AUD

GBP/AUD در ماه گذشته یک معکوس کامل از بالاترین میزان سالانه را تجربه کرده است ، به طوری که این جفت از کف کانال صعودی شکسته شده بین ماه های مه و آگوست عبور کرده اند. این جفت ارز در 1 سپتامبر با معامله از طریق MA 50 روزه ، روند نزولی را تأیید کردند و برای حمایت در حدود 1.8614 به دنبال اصلاح 0.618 فیبوناچی بودند. کاهش قیمت GBP/AUD در حالی رخ داد که این جفت ارز در RSI (شاخص قدرت نسبی) خرید بیش از حد خریداری شد ، با 75.75 قرائت که اوج را در 20 آگوست مشخص کرد. سطح فیبر. هر معکوس صعودی ممکن است با MA 50 روزه محدود شود ، اما ممکن است این جفت ارز پایین تر بیاید و مقدار زیادی اتاق باقی بماند تا GBP/AUD به وضعیت فروش بیش از حد برسد.

نمودار روزانه GBP/AUD

نمودار GBP/AUD

نمودار ایجاد شده با TradingView

تجزیه و تحلیل GBP/CAD

علیرغم اقدام GBP/CAD که نشان دهنده حرکت جانبی است ، سوگیری باید صعودی باقی بماند ، زیرا این جفت ارز بالاتر از مقاومت خط روند طولانی مدت معامله شده است. با افزایش مقاومت قبلی ، این جفت ارز ممکن است سطح Fib 0.618 را در بالای 1.7458 آزمایش کنند. این جفت به تازگی در قالب سطح 0.5 Fib و MA 200 روزه حمایت شده است ، که نشان می دهد شرکت کنندگان در بازار ممکن است بخواهند قیمت های بیشتری را کشف کنند. لازم به ذکر است ، MA 50 روزه برای اولین بار از 11 مه از MA 200 روز عقب رفت ، و تأیید کرد که ممکن است حرکت بالاتری روی کارت ها باشد. حرکت وارونه نیز ممکن است با هرگونه ضعف مداوم در قیمت نفت تحریک شود.

نمودار روزانه GBP/CAD

نمودار GBP/CAD

نمودار ایجاد شده با TradingView

تجزیه و تحلیل GBP/NZD

GBP/NZD سرانجام حمایت کلیدی از یقه را در شکل “بی پایان” الگوی سر و شانه ها شکست. شکستن پشتیبانی از یقه باعث حرکت سریع به سمت پایین شد ، حرکتی که هنوز خنک نشده است. این جفت ارز ممکن است به دنبال آزمایش MA 200 روزه در 1.9399 برای پشتیبانی کوتاه مدت باشند. اگر MA 200 روزه قربانی این روند شود ، قیمت ممکن است در حدود 1.9200 تثبیت شود ، سطحی که ثابت شد که در طول کاهش سریع این جفت ارز در آوریل حمایت اصلی است. با نزدیک شدن RSI به قلمرو فروش بیش از حد ، حرکت همچنان به سمت نزولی باقی می ماند. معامله گران معکوس ممکن است به دنبال خوانش زیر 30 در RSI و آزمایش MA 200 روزه برای ورود به نقطه معامله معکوس باشند. مقاومت در برابر هرگونه معکوس همچنان پشتیبانی خط روند فوق در بالای 1.9700 است.

نمودار روزانه GBP/NZD

نمودار GBP/NZD

نمودار ایجاد شده با TradingView

منابع معامله گران فارکس

این که آیا شما یک معامله گر جدید هستید یا با تجربه ، ما منابع متعددی برای کمک به شما در اختیار داریم. شاخص برای ردیابی احساس معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی معاملات، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود ، راهنماهای تجاری برای کمک به بهبود عملکرد معاملات ، و یکی به طور خاص برای کسانی که چنین هستند جدید در فارکسبه

— نوشته شده توسط برندن فگان ، کارآموز

برای تماس برندان، از قسمت نظرات زیر یا BrendanFaganFX در توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.