تجزیه و تحلیل فنی نفت خام – آزمایش یک مقاومت کلیدی

بررسی اجمالی اساسی نفت خام همچنان حمایت می شود زیرا خریداران ممکن است مشتاقانه منتظر عواقب چرخه تسهیل فدرال رزرو بر فعالیت اقتصادی باشند. برای یادآوری، موقعیت در نفت خام در پایین ترین حد خود قرار دارد و احساسات بسیار نزولی است. این عوامل به طور کلی می توانند فرصت های مخالف بزرگی را ارائه

کد خبر : 498461
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۱۸
تجزیه و تحلیل فنی نفت خام – آزمایش یک مقاومت کلیدی


بررسی اجمالی اساسی

نفت خام همچنان حمایت می شود زیرا خریداران ممکن است مشتاقانه منتظر عواقب چرخه تسهیل فدرال رزرو بر فعالیت اقتصادی باشند. برای یادآوری، موقعیت در نفت خام در پایین ترین حد خود قرار دارد و احساسات بسیار نزولی است.

این عوامل به طور کلی می توانند فرصت های مخالف بزرگی را ارائه دهند. دلیل اصلی که می تواند قیمت نفت را بالا ببرد، تسهیل فدرال رزرو به سمت اقتصاد مقاومتی است. نرخ های پایین تر به طور کلی منجر به افزایش فعالیت های تولیدی و در نتیجه افزایش تقاضا برای نفت خام می شود.

در روز دوشنبه، ما PMI های S&P Global را دریافت می کنیم و این اولین آزمایش خواهد بود، اگرچه داده ها ممکن است تصمیم فدرال رزرو را در بر نگیرد، بنابراین PMI تولید ISM در هفته اول اکتبر ممکن است معیار بهتری باشد.

تحلیل فنی نفت خام – بازه زمانی روزانه

نفت خام روزانه

در نمودار روزانه، می بینیم که نفت خام مقاومت کلیدی 71.67 را رد کرد اما در نهایت برای آزمایش مجدد آن بازگشت. خریداران برای شروع به هدف قرار دادن خط روند اصلی در اطراف دسته 76 نیاز دارند که قیمت از مقاومت عبور کند. از سوی دیگر، فروشندگان احتمالاً با ریسک تعریف شده بالاتر از مقاومت در برابر موقعیت برای سقوط به دسته 65، دوباره وارد عمل خواهند شد.

تجزیه و تحلیل فنی نفت خام – بازه زمانی 4 ساعت

نفت خام 4 ساعت

در نمودار 4 ساعته، رد اخیر مقاومت و جهش در منطقه حمایت در اطراف سطح 68.50 را با وضوح بیشتری مشاهده می کنیم. چیزهای زیادی نمی توانیم از این بازه زمانی به دست آوریم، بنابراین برای دیدن جزئیات بیشتر باید بزرگنمایی کنیم.

تجزیه و تحلیل فنی نفت خام – بازه زمانی 1 ساعت

نفت خام 1 ساعت

در نمودار 1 ساعته، می‌توانیم ببینیم که یک خط روند صعودی جزئی داریم که حرکت صعودی فعلی را در این بازه زمانی مشخص می‌کند. اگر عقب‌نشینی به خط روند داشته باشیم، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که خریداران به آن تکیه کنند تا برای صعود به خط روند اصلی قرار بگیرند.

از سوی دیگر، فروشندگان می‌خواهند قیمت پایین‌تر را ببینند تا شرط‌های نزولی را در دسته ۶۵ افزایش دهند. خطوط قرمز میانگین محدوده روزانه را برای امروز مشخص می کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.