تجزیه و تحلیل فنی دلار کانادا: چشم انداز نرخ دلار کانادا / ین، دلار کانادا / کانادا

[ad_1] چشم انداز دلار کانادا: دلار کانادا در هفته پس از بزرگترین افزایش نرخ بهره بانک مرکزی کانادا در تاریخ ثابت شده است. نرخ‌های CAD/JPY در بحبوحه یک شکست صعودی از یک مثلث متقارن قرار دارند، در حالی که نرخ‌های USD/CAD همچنان پایین‌تر از مقاومت قابل توجه معامله می‌شوند. با توجه به thه شاخص احساسات

کد خبر : 232009
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۵۸
تجزیه و تحلیل فنی دلار کانادا: چشم انداز نرخ دلار کانادا / ین، دلار کانادا / کانادا

[ad_1]

چشم انداز دلار کانادا:

  • دلار کانادا در هفته پس از بزرگترین افزایش نرخ بهره بانک مرکزی کانادا در تاریخ ثابت شده است.
  • نرخ‌های CAD/JPY در بحبوحه یک شکست صعودی از یک مثلث متقارن قرار دارند، در حالی که نرخ‌های USD/CAD همچنان پایین‌تر از مقاومت قابل توجه معامله می‌شوند.
  • با توجه به thه شاخص احساسات مشتری IG، نرخ USD/CAD مخلوط داشته باشند سوگیری در کوتاه مدت

Hawkish BOC، پشتیبان ریسک پذیر

افزایش تاریخی نرخ بهره بانک مرکزی کانادا در هفته گذشته، اولین افزایش 100 واحدی در تاریخ و بزرگترین افزایش از آگوست 1998 (75 واحد در ثانیه)، به دلار کانادا کمک کرد تا تا اواسط جولای صعودی داشته باشد. با این حال، این که آیا BOC تعصب جنگ طلبانه خود را حفظ می کند یا خیر، یک سوال دیگر است، زیرا سیاست گذاران نشان داده اند که در حال بارگذاری اولیه برای انقباض پولی هستند.

حداقل در کوتاه‌مدت، با تداوم رشد بازارهای سهام جهانی و ثبات (نسبی) در بازارهای انرژی، دلار کانادا به اندازه‌ای پایدار است که بتواند به عملکرد قوی خود در روزهای اخیر ادامه دهد. نرخ‌های CAD/JPY در بحبوحه یک شکست صعودی از یک مثلث متقارن قرار دارند، در حالی که نرخ‌های USD/CAD همچنان پایین‌تر از مقاومت قابل توجهی که در ماه‌های اخیر حک شده است، معامله می‌شوند.

تحلیل فنی نرخ CAD/JPY: نمودار روزانه (ژوئیه 2021 تا ژوئیه 2022) (نمودار 1)

تجزیه و تحلیل فنی دلار کانادا: چشم انداز نرخ دلار کانادا / ین، دلار کانادا / کانادا

پیش از شکست مثلث متقارن هفته گذشته، اشاره شد که “وضعیت فنی صعودی باقی می ماند. محدوده فوق الذکر یک حرکت اندازه گیری شده بالاتر از 108.00 را می طلبد، که هنوز به دست نیامده است، بنابراین پتانسیل یک نوسان بالاتر قبل از بروز خستگی وجود دارد. بازگشت به بالای اوج ژوئن در 107.21 یک سیگنال تاییدی قوی است مبنی بر اینکه گام بعدی بالاتر آغاز شده است، با هدف قرار دادن 100% افزایش فیبوناچی از مارس 2022 پایین / آوریل 2022 / آوریل 2022 / می 2022 در 111.09.

این جفت در بالای پاکت روزانه 5-، 8-، 13- و 21-EMA باقی می ماند که همچنان در ترتیب متوالی صعودی است. MACD روزانه همچنان بالاتر از خط سیگنال خود روند صعودی دارد و Slow Stochastics روزانه در قلمروی که بیش از حد خرید شده است حفظ شده است. با شکسته شدن 107.21 به سمت صعودی، نرخ CAD/JPY همچنان در مسیر رسیدن به 111.09 باقی مانده است.

تحلیل فنی نرخ USD/CAD: نمودار روزانه (ژوئن 2021 تا ژوئیه 2022) (نمودار 2)

تجزیه و تحلیل فنی دلار کانادا: چشم انداز نرخ دلار کانادا / ین، دلار کانادا / کانادا

در اوایل تیرماه اشاره شد که “حرکت به زیر 5-EMA روزانه و مقاومت قبلی در اطراف 1.2950 نشان دهنده افت کوتاه مدت به سمت 1.2800 است.” نرخ‌های USD/CAD شاهد افزایش حرکت نزولی هستند، به طوری که این جفت در زیر پوشش EMA روزانه خود قرار دارد، که شروع به تراز شدن به ترتیب متوالی نزولی می‌کند. Daily MACD به کاهش خود ادامه می دهد، اگرچه هنوز بالاتر از خط سیگنال خود است، در حالی که روزانه Slow Stochastics به قلمرو فروش بیش از حد رسیده است. مسیر کوتاه مدت به سمت 1.2800 همچنان در مسیر است.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ USD/CAD (21 ژوئیه 2022) (نمودار 3)

تجزیه و تحلیل فنی دلار کانادا: چشم انداز نرخ دلار کانادا / ین، دلار کانادا / کانادا

USD/CAD: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروش نشان می‌دهد که 62.50 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.67 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت نسبت به دیروز 1.94 درصد و نسبت به هفته گذشته 27.51 درصد کاهش یافته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/CAD ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

موقعیت یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص کمتر است، اما نسبت به هفته گذشته دارای طول خالص تر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری تجاری ترکیبی بیشتر USD/CAD می دهد.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.