تجزیه و تحلیل فنی دلار کانادا: فرسودگی صورت CAD Bulls

چشم انداز دلار کانادا: روند قوی دلار کانادا تا ماه اکتبر ادامه یافته است که با افزایش قیمت انرژی و پس زمینه مطلوب داده ها تقویت شده است. رافزایش قیمت در CAD-crosss بیانگر فرسودگی کوتاه مدت Loonie است ، که ممکن است در کوتاه مدت قبل از شروع مجدد رالی ، برخی سودها را از

کد خبر : 119198
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
تجزیه و تحلیل فنی دلار کانادا: فرسودگی صورت CAD Bulls


چشم انداز دلار کانادا:

  • روند قوی دلار کانادا تا ماه اکتبر ادامه یافته است که با افزایش قیمت انرژی و پس زمینه مطلوب داده ها تقویت شده است.
  • رافزایش قیمت در CAD-crosss بیانگر فرسودگی کوتاه مدت Loonie است ، که ممکن است در کوتاه مدت قبل از شروع مجدد رالی ، برخی سودها را از بین ببرد.
  • بر اساس شاخص احساسات مشتری IG، نرخ USD/CAD دارای a صعودی تعصب در کوتاه مدت

لونی از نفس افتاده

روند قوی دلار کانادا تا ماه اکتبر ادامه یافته است که با افزایش قیمت انرژی و زمینه مطلوب داده ها تقویت شده است. انتشار آینده گزارش نرخ تورم در ماه سپتامبر در کانادا حتی ممکن است به پیشبرد این روایت کمک کند که بانک کانادا در صورت ملاقات در اواخر این ماه ، یک عقب نشینی دیگر در تلاش های محرک خود را اعلام خواهد کرد. افسوس ، اقدام اخیر قیمت در CAD-crosss بیانگر فرسودگی کوتاه مدت Loonie است ، که ممکن است در کوتاه مدت قبل از شروع مجدد رالی ، سودهایی را به همراه داشته باشد.

تجزیه و تحلیل فنی نرخ CAD/JPY: نمودار روزانه (اکتبر 2020 تا اکتبر 2021) (نمودار 1)

هفته گذشته اشاره شد که “ممکن است در حال حاضر که گوه نزولی صعودی به پایان رسیده است ، یک توقف کوتاه در حرکت صعودی وجود داشته باشد – اما شاخص های حرکت نشان می دهد که جهت گیری ، سوگیری همچنان بیشتر است.“توقف در افزایش نرخ CAD/JPY کوتاه بود و این جفت ارز قبل از از سرگیری صعود خود به 5-EMA روزانه خود بازگشتند.

به طور کلی ، حرکت صعودی ثابت می ماند و جفت در حالت “خرید شیب” باقی می ماند. نرخ CAD/JPY بالاتر از پاکت روزانه 5 ، 8 ، 13 و 21-EMA آنها است که به ترتیب متوالی صعودی است. MACD روزانه به افزایش خود در بالای خط سیگنال خود ادامه می دهد ، در حالی که Stochastics روزانه در قلمرو خرید بیش از حد ادامه دارد.

راه اندازی مشابهی برای توقف هفته گذشته در حال ظهور است. شمع ستاره شلیک در بازه زمانی روزانه ، معامله گران را می بیند که CAD/JPY را در تجمعات بالای 92.50 می فروشند و فتیله ها در هر سه جلسه معاملاتی گذشته بالاتر از سطح گفته شده تشکیل می شوند. اگر بازگشت به 5-EMA روزانه در کارتها قبل از ادامه بیشتر باشد ، CAD/JPY ممکن است در روزهای آینده به زیر 92.00 برسد.

تحلیل تکنیکی نرخ USD/CAD: نمودار روزانه (اکتبر 2020 تا اکتبر 2021) (نمودار 2)

تجزیه و تحلیل فنی دلار کانادا: تخلیه صورت گاو نر - سطوح CAD/JPY ، USD/CAD

چرخش در کانادا در USD/CAD برجسته تر از CAD/JPY است ، که با توجه به این که شاخص DXY هنوز در حال مبارزه است ، ضعف احتمالی CAD را نشان می دهد. شمع چکش نشان می دهد که ممکن است معکوس بالاتری در راه باشد. یک دور سود برای شورت پس از شکستن از پایین ترین سطح سپتامبر.

در حال حاضر ، بازگشت ممکن است فرصتی دیگر برای فروش نرخ USD/CAD ایجاد کند ، زیرا ساختار حرکت همچنان نزولی است. نرخ های USD/CAD زیر پاکت روزانه EMA آنها است که به ترتیب متوالی نزولی است. MACD روزانه پایین تر از خط سیگنال خود حرکت می کند ، در حالی که روزانه Slow Stochastics در قلمروهای فروخته شده باقی می ماند. این مورد باقی می ماند که “ددر هفته های آینده باید پیش بینی ضررهای شدیدتر شود.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش بینی نرخ USD/CAD (19 اکتبر 2021) (نمودار 3)

تجزیه و تحلیل فنی دلار کانادا: تخلیه صورت گاو نر - سطوح CAD/JPY ، USD/CAD

USD/CAD: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 73.04 of از معامله گران خالص هستند و نسبت معامله گران طولانی به کوتاه 2.71 به 1 است. تعداد معامله گران خالص 2.88 lower کمتر از دیروز و 8.85 lower کمتر از هفته گذشته است ، در حالی که تعداد معامله گران خالص 6.18 درصد بیشتر از دیروز و 6.18 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه متضادی را در مورد احساسات جمعیت در نظر می گیریم و واقعیت این است که معامله گران می گویند قیمت USD/CAD ممکن است همچنان در حال سقوط باشد.

با این حال ، معامله گران نسبت به دیروز خالص کمتری نسبت به هفته گذشته دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که با وجود این واقعیت که معامله گران در خالص باقی می مانند ، روند فعلی قیمت USD/CAD ممکن است به زودی بالاتر برود.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو ، CFA ، استراتژیست ارشد





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.