تجزیه و تحلیل فنی دلار استرالیا: AUD/CAD ، AUD/JPY ، AUD/CHF ، AUD/NZD

دلار استرالیا ، AUD/CAD ، AUD/JPY ، AUD/CHF ، AUD/NZD – نقاط بحث شکست AUD/CAD از کانال نزولی بالاتر ، 0.9360 هدف بعدی AUD/JPY در حدود 81.50 وارد منطقه اصلی عرضه می شود ، مقاومت خط روند پیش رو است معکوس AUD/CHF همچنان ادامه دارد و در محدوده محوری اصلی 0.6800 وارد می شود AUD/NZD

کد خبر : 99719
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۳۰
تجزیه و تحلیل فنی دلار استرالیا: AUD/CAD ، AUD/JPY ، AUD/CHF ، AUD/NZD


دلار استرالیا ، AUD/CAD ، AUD/JPY ، AUD/CHF ، AUD/NZD – نقاط بحث

  • شکست AUD/CAD از کانال نزولی بالاتر ، 0.9360 هدف بعدی
  • AUD/JPY در حدود 81.50 وارد منطقه اصلی عرضه می شود ، مقاومت خط روند پیش رو است
  • معکوس AUD/CHF همچنان ادامه دارد و در محدوده محوری اصلی 0.6800 وارد می شود
  • AUD/NZD در پیگیری الگوی سر و شانه ها همچنان در حال شکستن است

تجزیه و تحلیل فنی AUD/CAD

دلار استرالیا با پشت سر گذاشتن تولید ناخالص داخلی قوی در سه ماهه دوم ، روند معکوس بسیاری داشته است. از اواخر فوریه ، AUD/CAD در یک کانال موازی رو به پایین محدود شده بود و به سادگی بین تیرهای دروازه قرار داشت در حالی که حرکت نزولی برتری داشت. در معکوس شدن اخیر این جفت ارز ، این کانال 6 ماهه با یک شکست کامل مواجه شده است ، در حالی که همچنین از میانگین متحرک 50 روزه معامله شده است. مقاومت بالایی ممکن است در حدود 0.9360 باشد ، که یک سطح محوری کلیدی در دوره ادغام در اوایل ماه های تابستان است. با راه اندازی تا زمانی که صلیب به منطقه خرید بیش از حد در RSI روزانه برسد ، راهپیمایی فعلی ممکن است پاهای بیشتری داشته باشد. پشتیبانی کوتاه مدت در یک اصلاح ممکن است در حدود 0.92484 باشد.

نمودار روزانه AUD/CAD

نمودار ایجاد شده با TradingView

تجزیه و تحلیل فنی AUD/JPY

یکی دیگر از جفت های استرالیایی که شاهد وارونه قوی است AUD/JPY است. در حالی که این جفت ارز در اواسط آگوست به زیر 78.50 رسیده است ، اکنون خود را در شمال 81.30 معامله می کنیم. این افزایش گسترده در پایین ترین سطح سال باعث شده است که صلیب از طریق مقاومت در برابر خط روند و در سطح اصلی محوری ذوب شود. روند نزولی از ماه ژوئن که در ماههای تابستان بالقوه صعود کرد ، با قدرت اخیر Aussie مطابقت نداشت ، زیرا این جفت ارز نیز از 85.75 با هزینه بیشتر عبور کرد. این جفت در حال حاضر در حدود 81.50 وارد ناحیه کلیدی مقاومت می شود ، ناحیه ای که در آزمایش های متعدد در ماه های جولای و آگوست مقاومت غیرقابل نفوذ خود را ثابت کرده است. در صورت مبادله جفت از طریق این منطقه مقاومت کلیدی ، چشم ها ممکن است به سمت میانگین متحرک 200 روزه حرکت کنند. رد اضافی در این سطح یا خنک شدن ذوب اخیر ممکن است مجدداً 80.75 بار دیگر آزمایش شود.

نمودار روزانه AUD/JPY

نمودار AUD/JPY

نمودار ایجاد شده با TradingView

تجزیه و تحلیل فنی AUD/CHF

AUD/CHF همانند AUD/JPY خود را منعکس می کند. به دنبال وقفه ای که در کانال نزولی چند ماهه انجام شد ، AUD/CHF قبل از انجام حرکت قوی به پایین ترین سطح خود رسید. RSI روزانه در 20 آگوست به 25.44 واحد کاهش یافتث، شاید اشاره به این داشته باشد که برای کارت زوج ضرب و شتم معکوس وجود داشته است. با نزدیک شدن 0.6800 این جفت ، این جفت می تواند به دنبال آزمایش مجدد یک منطقه مقاومت کلیدی باشد که قبلاً در آن شکست خورده بود. عدم شکست مداوم در ناحیه مقاومت می تواند منجر به عقب نشینی این جفت ارز در حدود 0.6621 شود. معامله گران ممکن است به دنبال بسته شدن بالای میانگین متحرک 50 روزه برای هرگونه نشانه ای از اعتبار افزایش قیمت فعلی باشند.

نمودار روزانه AUD/CHF

AUD/CHF نمودار

نمودار ایجاد شده با TradingView

تجزیه و تحلیل فنی AUD/NZD

بر خلاف صلیب های فوق الذکر Aussie ، به نظر می رسد که سوگیری AUD/NZD در جهت نزولی باقی بماند. به دنبال شکستگی سر و شانه ها در اوایل ژوئیه ، حرکت این جفت همچنان پایین تر است. این جفت ارز در امتداد خط روند شانه راست پایین تر معامله شده و به نظر می رسد در نهایت در حدود 1.040 تثبیت شده است. ضعف همچنان ادامه دارد ، در حالی که این جفت ارز در 31 اوت در 1.0346 به پایین ترین سطح خود در سال 2021 رسیده است. این جفت ارز از آن زمان کمی به پایین ترین سطح نوسان دسامبر 2020 یعنی 1.0418 رسیده است. این جفت ارز از آن زمان به این نتیجه رسیده است که نوسان پایین مقاومت قوی است و هرگونه آزمایش رد می شود. با ادامه روند صعودی حرکت نزولی ، حرکت مجدد پایین تر می تواند قیمت پایین 1.0206 آوریل 2020 را دوباره آزمایش کند. برای برگشت باید جفت ارز به پایین ترین سطح خود در دسامبر 2020 برسد و MA 50 روزه نشان دهنده مقاومت بالقوه در کوتاه مدت باشد.

نمودار روزانه AUD/NZD

نمودار AUD/NZD

نمودار ایجاد شده با TradingView

منابع معامله گران فارکس

این که آیا شما یک معامله گر جدید هستید یا با تجربه ، ما منابع متعددی برای کمک به شما در اختیار داریم. شاخص برای ردیابی احساس معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی معاملات، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود ، راهنماهای تجاری برای کمک به بهبود عملکرد معاملات ، و یکی به طور خاص برای کسانی که چنین هستند جدید در فارکسبه

— نوشته شده توسط برندن فگان ، کارآموز

برای تماس برندان، از بخش نظرات زیر یا BrendanFaganFX در توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.