تجزیه و تحلیل-با تمرکز سرمایه گذاران بر روی عوامل بنیادی، بازارهای پرو درام سیاسی به خود می گیرند

[ad_1] پس از برکناری رئیس جمهور پدرو کاستیو در محاکمه استیضاح پس از تلاش وی برای انحلال کنگره، قیمت اوراق قرضه دلار و واحد پول پرو، ضررهای اولیه را جبران کرد. بازار سهام در اوایل روز به شدت سقوط کرد، اما پس از رای کنگره به برکناری رئیس‌جمهور که در داخل یک ایستگاه پلیس عکس

کد خبر : 291022
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۵:۵۱
تجزیه و تحلیل-با تمرکز سرمایه گذاران بر روی عوامل بنیادی، بازارهای پرو درام سیاسی به خود می گیرند

[ad_1]

پس از برکناری رئیس جمهور پدرو کاستیو در محاکمه استیضاح پس از تلاش وی برای انحلال کنگره، قیمت اوراق قرضه دلار و واحد پول پرو، ضررهای اولیه را جبران کرد.

بازار سهام در اوایل روز به شدت سقوط کرد، اما پس از رای کنگره به برکناری رئیس‌جمهور که در داخل یک ایستگاه پلیس عکس گرفته شده بود، به پایان رسید، اگرچه مشخص نیست که آیا او بازداشت شده است یا خیر.

برندان مک‌کنا، اقتصاددان بین‌الملل، گفت: زمانی که کاستیو تلاش کرد کنگره را منحل کند، شاهد فروش بزرگ بودیم و در مورد معنای واقعی نه تنها کنگره، بلکه برای رای استیضاح، ابهام وجود داشت. استراتژیست FX در Wells Fargo.

بسیاری از استرس هایی که در اوایل شاهد بودیم جذب شده است. دارایی های پرو آنقدر تحت فشار نیستند که اولین بار این خبر منتشر شد.

بازارهای پرو در برابر آنچه که قرار بود سومین رای برای استیضاح رئیس جمهور چپ‌گرا توسط کنگره فعلی باشد، با تمرکز سرمایه‌گذاران بر پایه‌های اساسی اقتصاد آمریکای جنوبی، انعطاف‌پذیر بوده‌اند. سول یکی از معدود ارزهای بازارهای نوظهور با افزایش نسبت به دلار آمریکا تا کنون در سال جاری است.

آلخو چروانکو گفت: «شما رتبه اعتباری نسبتاً بالایی دارید – به دلیل نسبت بدهی پایین به تولید ناخالص داخلی – سطح بالایی از ذخایر بین المللی، سهم زیادی از بدهی به ارز محلی، کسری حساب جاری تقریباً به طور کامل توسط سرمایه گذاری مستقیم خارجی پوشش داده می شود. ، CIO برای بازارهای نوظهور آمریکا در مدیریت ثروت جهانی UBS.

این ابهامات سیاسی هرگز مورد استقبال قرار نمی‌گیرد، اما دلیل اینکه چرا بازارها از لحاظ تاریخی از تحولات سیاسی در پرو دوری می‌کنند، به این واقعیت مربوط می‌شود که پایه‌های بنیادی این کشور بسیار قوی هستند.»

sol بیش از 2% در برابر دلار در کمترین سطح خود یعنی 3.8898 سقوط کرد و سپس اندکی بهبود یافت و در معاملات اوایل بعدازظهر با کاهش 1.4% به 3.8625 در هر دلار معامله شد.

شاخص کل بازار سهام در پایین ترین سطح جلسه 3.6 درصد سقوط کرد اما در نهایت 0.5 درصد افزایش یافت، در حالی که برخی از اوراق قرضه دولتی دلاری قبل از جبران زیان و معاملات بالاتر، تا 1 سنت کاهش قیمت داشتند.

اسپرد به اوراق خزانه داری ایالات متحده از 198 واحد در ثانیه بسته شده در روز سه شنبه به 211 واحد پایه افزایش یافت، قبل از اینکه به 200 واحد در ثانیه کاهش یابد. اسپرد پرو در میان پایین ترین اسپردها در آمریکای لاتین قرار دارد.

آرون گیفورد، تحلیلگر مستقل بازارهای نوظهور در بخش درآمد ثابت در تی رو پرایس، گفت: «تلاش کاستیلو برای سرنگونی کنگره و سایر نهادهای سیاسی آشکارا درود بر مری توسط رئیس جمهور برای جلوگیری از استیضاح بود که آشکارا شکست خورد.

“من فکر می کنم از اینجا شاهد آرام شدن اعصاب خواهیم بود.”

دینا بلوارته معاون رئیس جمهور تا سال 2026 به عنوان رئیس جمهور سوگند یاد کرد و اولین زنی بود که کشور آند را رهبری کرد.

(گزارش توسط رودریگو کامپوس در نیویورک، گزارش اضافی توسط بانساری مایور کامدار در بنگالورو؛ ویرایش توسط ساندرا مالر)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.