تجزیه و تحلیل – اوراق قرضه جهانی در حال حرکت است و ریسک سرمایه گذاران را افزایش می دهد

[ad_1] داده‌های MSCI نشان می‌دهد که همبستگی بین بازده تعدیل‌شده بر اساس ارز در بدهی‌های دولتی کشورهایی مانند ایالات متحده، ژاپن، بریتانیا و آلمان در بالاترین حد خود در حداقل هفت سال گذشته است، زیرا بانک‌های مرکزی در سراسر جهان مبارزه خود را با آن افزایش می‌دهند. تورم. به طور فزاینده ای، این بدان معناست

کد خبر : 265972
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
تجزیه و تحلیل – اوراق قرضه جهانی در حال حرکت است و ریسک سرمایه گذاران را افزایش می دهد

[ad_1]

داده‌های MSCI نشان می‌دهد که همبستگی بین بازده تعدیل‌شده بر اساس ارز در بدهی‌های دولتی کشورهایی مانند ایالات متحده، ژاپن، بریتانیا و آلمان در بالاترین حد خود در حداقل هفت سال گذشته است، زیرا بانک‌های مرکزی در سراسر جهان مبارزه خود را با آن افزایش می‌دهند. تورم.

به طور فزاینده ای، این بدان معناست که سرمایه گذارانی که بدهی یک کشور را در اختیار دارند، می توانند شاهد ضربه خوردن پرتفوی خود توسط فعالیت بازار در انتهای دیگر جهان باشند. یک نمونه اخیر در اواخر ماه گذشته رخ داد، زمانی که بازدهی ایالات متحده همراه با بدهی های دولت بریتانیا پس از طرح کاهش مالیات بریتانیا که بازارها را متشنج کرد افزایش یافت، سپس زمانی که بانک انگلستان اوراق قرضه با تاریخ طولانی بریتانیا را برای بازگرداندن ثبات مالی خرید و دولت معکوس کرد، به شدت کاهش یافت. برنامه های آن

بانک‌های مرکزی در سراسر جهان در حال مبارزه با یک دشمن مشترک هستند و تا حد زیادی از همان ابزار استفاده می‌کنند. اندی اسپارکس، رئیس تحقیقات مدیریت پورتفولیو در ام‌اس‌سی‌آی، می‌گوید در نتیجه، همبستگی‌های قابل‌توجهی بین بازارهای اوراق قرضه را مشاهده می‌کنیم.

او گفت: “این وابستگی متقابل بیشتر بین بازارها خطر ایجاد اثرات سرریز قابل توجهی را به همراه دارد، زیرا درد یک بازار به سرعت به بازارهای دیگر منتقل شده است.”

همبستگی ها

حرکات قفلی ضربه دیگری به بازار بدهی های دولتی است که اغلب به عنوان امن ترین سرمایه گذاری ها تلقی می شود.

اوراق خزانه داری ایالات متحده و سایر بدهی های دولتی در کنار بازارهای سهام امسال به شدت کاهش یافته است زیرا بانک های مرکزی در سراسر جهان نرخ های بهره را برای مهار تورم افزایش می دهند و بازده اوراق قرضه دولتی را بالا می برند که به طور معکوس نسبت به قیمت ها حرکت می کند. دوره‌های کاهش نقدینگی در بازار خزانه‌داری نوسانات شدید قیمت‌ها را تشدید کرده و برخی از سرمایه‌گذاران را در حاشیه نگه داشته است.

معاملات اوراق قرضه دولتی پشت سر هم مانع از سرمایه‌گذارانی می‌شود که به دنبال توزیع ریسک خود در سطح جهانی هستند، در سالی که بسیاری از استراتژی‌های متنوع‌سازی، از جمله پرتفوی سنتی با وزن 60 درصد سهام و 40 درصد اوراق قرضه، با برخورد سهام و اوراق قرضه ضعیف عمل کرده‌اند.

گرگوری پیترز، مدیر ارشد سرمایه گذاری در PGIM Fixed Incom گفت: «سطح بالای همبستگی در بازارهای جهانی اوراق قرضه به این معنی است که تخصیص به اوراق قرضه سابق ایالات متحده بسیار کمتر مؤثر است.

پیترز انتظار ندارد تا زمانی که سیاست‌های پولی بانک‌های مرکزی به طور قابل‌توجهی از هم جدا نشوند، این همبستگی‌ها تعدیل شود و او میزان قرار گرفتن خود در معرض اوراق قرضه دولتی خارج از ایالات متحده را کاهش دهد.

افزایش جزر و مد

از آنجایی که اکثر بانک‌های مرکزی در همین راستا حرکت می‌کنند، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه ممکن است یک کشور در مبارزه با تورم تسلیم شود، می‌تواند این امید را ایجاد کند که سایر سیاست‌گذاران در نهایت از این روند پیروی کنند و جرقه‌ای در چرخش بدهی‌های دولتی در سراسر جهان ایجاد کند.

به عنوان مثال، بازدهی خزانه داری 10 ساله ایالات متحده، هفته گذشته پس از آنکه بانک مرکزی استرالیا افزایش نرخ کمتری نسبت به انتظار داشت، به شدت کاهش یافت و برخی از سرمایه گذاران از این حرکت برای حمایت از این ایده استفاده کردند که فدرال رزرو در نهایت از این روند پیروی خواهد کرد. اوراق قرضه ایالات متحده سقوط کرد و سهام در اواخر هفته سقوط کرد، زیرا رژه سخنرانان فدرال رزرو باعث شد تمرکز بانک مرکزی ایالات متحده بر تورم متمرکز شود، در حالی که داده های قوی اشتغال باعث تقویت بیشتر درگیری ها شد.

بیل کمپبل، مدیر پورتفولیوی DoubleLine Global گفت: «ما همیشه در مورد صادرات سیاست پولی ایالات متحده صحبت کرده‌ایم، و چیزی که ما شروع به دیدن آن کرده‌ایم این است که کشورهای دیگر می‌توانند سیاست‌های خود را به صورت جهانی‌تر صادر کنند. صندوق استراتژی اوراق قرضه “این چیزی است که این مسائل جهانی را در رادارهای سرمایه گذاران ایالات متحده به ارمغان می آورد، زیرا آنها در حال تبدیل شدن به محرک های بازار درجه یک هستند.”

با این وجود، برخی از سرمایه گذاران بر این باورند که واگرایی در سیاست پولی احتمالاً به زودی ظاهر می شود که بخشی از آن ناشی از اقتصادهای کوچکتر است که ممکن است تحمل کمتری نسبت به ایالات متحده برای انقباض پولی داشته باشند.

مارتین هاروی، مدیر پورتفولیوی صندوق اوراق قرضه جهانی هارتفورد، انتظار دارد که رژیم های سیاست پولی سال آینده شروع به واگرایی کنند. او به بازارهایی مانند استرالیا، نیوزلند، نروژ و سوئد برای یافتن فرصت ها نگاه می کند.

او گفت: «ما پتانسیل محدود شدن نرخ بهره را در آن کشورها و پتانسیل بازگشت سریع آنها را در صورتی که تأثیر منفی افزایش نرخ‌ها در سال آینده به شدت احساس شود، می‌بینیم».

(گزارش توسط Davide Barbuscia؛ ویرایش توسط Ira Iosebashvili و Leslie Adler)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.