تجزیه و تحلیل – امید به چرخش گریزان فدرال رزرو، بازارها را بار دیگر به سمت بالا سوق می دهد

[ad_1] S&P 500 در دو روز گذشته نزدیک به 6 درصد رشد داشته است، پس از سپتامبر وحشیانه که در آن 9.3 درصد در کنار کاهش سایر معیارهای سهام جهانی سقوط کرد. بازده اوراق خزانه ایالات متحده که به طور معکوس نسبت به قیمت ها حرکت می کنند، در ماه اکتبر 33 واحد پایه نسبت

کد خبر : 263300
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۴:۱۹
تجزیه و تحلیل – امید به چرخش گریزان فدرال رزرو، بازارها را بار دیگر به سمت بالا سوق می دهد

[ad_1]

S&P 500 در دو روز گذشته نزدیک به 6 درصد رشد داشته است، پس از سپتامبر وحشیانه که در آن 9.3 درصد در کنار کاهش سایر معیارهای سهام جهانی سقوط کرد. بازده اوراق خزانه ایالات متحده که به طور معکوس نسبت به قیمت ها حرکت می کنند، در ماه اکتبر 33 واحد پایه نسبت به بالاترین رقم چند ساله که در ماه گذشته به ثبت رسیده بود، کاهش یافت.

انتظارات سرمایه گذاران از افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در نبرد با تورم در روزهای اخیر کاهش یافته است، در میان نشانه هایی مبنی بر اینکه رشد در ایالات متحده ممکن است در نهایت کند شود. سرمایه گذاران در بازارهای آتی در حال حاضر انتظار دارند که نرخ صندوق فدرال در سال آینده به اوج خود به 4.5 درصد برسد، در حالی که اوج مورد انتظار حدود 4.7 درصدی که در هفته گذشته قیمت گذاری کرده بودند.

جیم پالسن، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری در گروه Leuthold می گوید: “بازارها یک پلک توسط فدرال رزرو بو می کشند.” “اگر آنها در اینجا مکث کنند، نه تنها فشار نرخ به طور ناگهانی کاهش می یابد، بلکه ممکن است به جای رکود، با یک کاهش در اواسط چرخه روبرو شوید.”

بازارها در سال جاری چندین بار به امید چرخش فدرال رزرو افزایش یافته اند و تنها برای برگشت و سقوط به پایین ترین سطح خود، سرمایه گذاران را نسبت به جهش فعلی محتاط کرده اند. این بار، مجموعه‌ای از داده‌های ضعیف‌تر از حد انتظار در مورد تولید و فرصت‌های شغلی در ایالات متحده، از جمله عواملی هستند که امیدها را تقویت می‌کنند که تضعیف رشد، فدرال رزرو را به آهسته‌کردن افزایش نرخ‌های خود در بازار کاهش می‌دهد.

برخی سرمایه گذاران نیز افزایش کمتر از حد انتظار بانک مرکزی استرالیا در روز سه شنبه و تصمیم دولت جدید بریتانیا برای لغو کاهش برنامه ریزی شده مالیات را نشانه هایی از واکنش دولت ها و مقامات پولی به نشانه های تضعیف رشد و بی ثباتی بازار دانسته اند.

ایان لینگن، رئیس استراتژی نرخ‌های ایالات متحده در BMO Capital Markets، گفت: «این حس رو به رشدی وجود دارد که بازارهای مالی استرس کافی از خود نشان می‌دهند تا یک چرخش جمعی از روند جهانی به سمت سیاست‌های سخت‌تر را تضمین کنند.

بسیاری از فعالان بازار نسبت به دوام بازگشت مجدد سهام و اوراق بهادار تردید دارند. مارک هفل، مدیر ارشد سرمایه گذاری UBS Global Wealth Management، بازگشت سهام را به شرایط «اشباع فروش» در S&P 500 نسبت داد که با تعادل مجدد پایان ماه توسط مدیران پول در پایان سپتامبر تشدید شد که باعث کاهش سهام شد.

جک جاناسیوویچ، مدیر پورتفولیو در Natixis Investment Managers Solutions، این احساس را به اشتراک گذاشت، که معتقد است سرمایه‌گذاران نزولی که موقعیت‌های خود را پس از افت شدید ماه سپتامبر پوشش می‌دهند، به جهش کمک کرده است.

او گفت: “در اواخر ماه گذشته، احساسات بسیار نزولی شد و برای اینکه برخی از این افراد وارد شوند و موقعیت های خود را پوشش دهند، نیازی به ترس و وحشت زیادی نیست.”

تحلیلگران BofA Global Research در روز سه‌شنبه اشاره کردند که معامله‌گران خرده‌فروشی نشانه‌های کمی از تسلیم شدن را نشان داده‌اند، سیگنالی که به گفته آنها نشان‌دهنده پایین بودن بالقوه بازار است. در همین حال، شاخص نوسانات Cboe، که به عنوان شاخص ترس وال استریت شناخته می شود، به سطوحی که نقطه عطف گذشته در فروش های گذشته بوده است، صعود نکرده است.

اشوین آلنکار، رئیس تخصیص دارایی جهانی در Janus Henderson Investors، گفت: “برای من روشن نیست که شما هنوز وحشت را مشاهده کرده اید.” “تا زمانی که وحشت را مشاهده نکنید، بهترین زمان برای شروع به اضافه کردن ریسک به پرتفوی در یک کلیپ سریع نیست.”

تحلیلگران کپیتال اکونومیکس روز سه‌شنبه نوشتند که نشانه‌های نرم شدن بازار کار که توسط داده‌های JOLTS نشان داده می‌شود، ممکن است برای فدرال رزرو برای توقف در سرعت افزایش نرخ بهره کافی نباشد.

آنها نوشتند در حالی که این داده ها “از افزایش تهاجمی بیشتر نرخ بهره در کوتاه مدت جلوگیری نمی کند … از دیدگاه ما حمایت می کند که تورم سریعتر از آنچه مقامات فدرال رزرو انتظار دارند کاهش می یابد.”

(گزارش توسط دیوید راندال؛ گزارش اضافی توسط دیوید باربوسیا؛ ویرایش توسط ایرا ایوسباشویلی و جوزی کائو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.