تجاوز دیروز مجازاتی ویژه خواهد داشت/درسطح عملکردی آسیبی ندیده‌ایم

به گزارش هوشمند نیوز، «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در مراسم تشییع شهدای انفجار دستگاه‌های ارتباطی سخنرانی کرد. رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: ملت مقاومت هیچگاه ضعیف نشده و نخواهد شد. دشمن و حامیان آن همچنان از درک این حقیقت درمانده‌اند. به گزارش مهر به نقل از المیادین، صفی الدین اعلام

کد خبر : 497875
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
تجاوز دیروز مجازاتی ویژه خواهد داشت/درسطح عملکردی آسیبی ندیده‌ایم



به گزارش هوشمند نیوز، «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در مراسم تشییع شهدای انفجار دستگاه‌های ارتباطی سخنرانی کرد.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: ملت مقاومت هیچگاه ضعیف نشده و نخواهد شد. دشمن و حامیان آن همچنان از درک این حقیقت درمانده‌اند.

به گزارش مهر به نقل از المیادین، صفی الدین اعلام کرد: دشمن تا به امروز نفهمیده است که ملت مقاومت و جامعه مقاومت که بر پایه فرهنگ جانبازی و بخشیدن تربیت شده کیست.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان افزود: تا پایان راه عقب‌نشینی در کار نخواهد بود. تاکید می‌کنم که زخمی‌ها به میدان نبردشان باز خواهند گشت تا راه را کامل کنند.

صفی الدین ادامه داد: دشمن متوهم خیال می‌کند که می‌تواند از این راه پرسروصدا و آزارنده هدف خود را محقق کند. ما به دشمن می‌گوئیم که اگر هدف تو توقف نبرد پشتیبانی است، باید بدانی که این نبرد قدرت، عزم و پیشرفت بیش‌تری پیدا خواهد کرد.

وی افزود: نتانیاهو می‌داند که این راه تنها برای پیشبرد نیرنگ‌ها و دروغ‌های وی است و این اقدام به هیچ‌وجه او را به اهدافش نمی‌رساند. مقاومت نیرومند است و می‌تواند مقاوم بماند و شکست را به دشمن تحمیل کند.

صفی الدین گفت: تنها چند ساعت پس از تجاوز به لبنان مقاومت به نتانیاهو می‌گوید که آماده است و هرگز در سطح عملکردی آسیبی ندیده است.

وی ادامه داد: ما در برابر سبکی نو و رویارویی‌ای جدید با دشمن هستیم تا بفهمد که ما قومی هستیم که پا پس نمی‌کشیم. این تجاوز حتماً مجازات ویژه و قصاص ویژه خود را خواهد داشت و این مجازات حتماً در پیش است.

310310



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.