تجارت با نظم در بازار مالی – سیستم های معاملاتی – 13 ژوئیه 2022

[ad_1] ما معامله می کنیم یا می توانیم معامله کنیم زیرا قوانینی در بازار مالی وجود دارد. این دقیقاً چه معنایی برای تجارت و سرمایه گذاری ما دارد؟ این بدان معنی است که اگر بازار کاملاً تصادفی باشد، هیچ کس معامله نمی کند. ما همیشه به دنبال نظمی هستیم که در طول زمان تکرار می

کد خبر : 228552
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
تجارت با نظم در بازار مالی – سیستم های معاملاتی – 13 ژوئیه 2022

[ad_1]

ما معامله می کنیم یا می توانیم معامله کنیم زیرا قوانینی در بازار مالی وجود دارد. این دقیقاً چه معنایی برای تجارت و سرمایه گذاری ما دارد؟ این بدان معنی است که اگر بازار کاملاً تصادفی باشد، هیچ کس معامله نمی کند. ما همیشه به دنبال نظمی هستیم که در طول زمان تکرار می شود، چه روند، چرخه، فصلی یا موج فراکتال نامیده شود. سود ما صرفا تحقق این قاعده مندی ها در بازار مالی است. ما آنها را با استفاده از استراتژی معاملاتی خود محقق می کنیم. از این رو، درک قانونمندی های مهم می تواند فرصت سودآوری را در بازار مالی ایجاد کند. با این حال، چگونه می توان انواع مختلف نظم موجود در بازار مالی را سازماندهی کرد یا چگونه تجسم کرد؟ در اینجا یک راه کارآمد برای سازماندهی مهم ترین پنج قانون در بازار مالی است که باید برای تجارت و سرمایه گذاری خود بدانید. جزئیات کامل در مورد پنج قانونمندی را می توان در کتاب “راهنمای علمی عمل قیمت و تجارت الگو” یافت. در این کتاب، ایده‌های معاملاتی، استراتژی و تمرین برای ایجاد فرصت سود در بازار مالی را آشکار می‌کنیم.

در میان پنج نظم، موج فراکتال پیچیده ترین نظم است که چهار نظم دیگر را ترکیب می کند. اکنون، ممکن است سؤالی مانند “چگونه می توانیم این موج فراکتال را درک کنیم؟” بپرسید؟ شما واقعاً سؤال درستی دارید. برای درک هر مفهومی، اولین کاری که باید انجام دهیم این است که آنها را تجسم کنیم. از آنجایی که ما می خواهیم از این موج فراکتال برای معاملات خود استفاده کنیم، بهترین کار این است که آنها را در نمودار فارکس و سهام تجسم کنیم. در کتاب، ما این فرآیند را به عنوان تحلیل نقطه اوج توضیح دادیم. تجزیه و تحلیل نقطه اوج می تواند به شما کمک کند تا موج فراکتال را برای داده های فارکس و سهام تجسم کنید. هنگامی که موج فراکتال را با استفاده از تحلیل نقطه اوج تجسم کردید، می‌توانیم استراتژی معاملاتی عملی، تحلیل تکنیکال و شاخص فنی مورد نیاز برای پیش‌بینی بازار مالی ایجاد کنیم. این می تواند شامل پشتیبانی، مقاومت، تجزیه و تحلیل فیبوناچی، الگوی هارمونیک، موج الیوت، الگوی نمودار X3، تجزیه و تحلیل تقاضای عرضه و غیره باشد.

راهنمای علمی عمل قیمت و معاملات الگو (2017):

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/scientific-guide-to-price-action-and-pattern-trading/

همچنین می توانید به نشانگر فنی، اسکنر الگوی نمودار، نشانگر الگوی هارمونیک و ابزار شمارش امواج الیوت، تجزیه و تحلیل امواج فراکتال، نشانگر مقاومت پشتیبانی، تحلیل تقاضای عرضه و غیره نگاهی بیندازید که بر اساس اصل پیش بینی بازار با استفاده از نظریه موج فراکتال ایجاد شده است. . این ابزار ایجاد شده توسط ما به شما کمک می کند تا فرصت سودآوری برای معاملات فارکس و سهام را شناسایی کنید.

https://algotrading-investment.com/

https://www.mql5.com/en/users/financeengineer/seller#products

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.