تایوان می بیند که جنگ اوکراین به بین المللی شدن یوان چین کمک می کند

© رویترز. عکس فایل: اسکناس های یوان در این عکس گویا که در 26 ژوئیه 2010 در پکن گرفته شده است، دیده می شود. رویترز/ جیسون لی تایپه (رویترز) – یک مقام ارشد امنیتی تایوانی روز دوشنبه گفت که جنگ در اوکراین و محرومیت مؤثر روسیه از سیستم ارزی جهانی می‌تواند فرصتی برای چین باشد

کد خبر : 184523
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۴۷
تایوان می بیند که جنگ اوکراین به بین المللی شدن یوان چین کمک می کند



© رویترز. عکس فایل: اسکناس های یوان در این عکس گویا که در 26 ژوئیه 2010 در پکن گرفته شده است، دیده می شود. رویترز/ جیسون لی

تایپه (رویترز) – یک مقام ارشد امنیتی تایوانی روز دوشنبه گفت که جنگ در اوکراین و محرومیت مؤثر روسیه از سیستم ارزی جهانی می‌تواند فرصتی برای چین باشد تا اعتبار ارز خود را در چالش با دلار آمریکا افزایش دهد.

روسیه گفته است که روی چین برای کمک به مقابله با ضربه تحریم‌های غرب به اقتصادش حساب می‌کند و پس از اینکه تحریم‌ها دسترسی این کشور به ذخایر دلار و یورو را مسدود کرد، از ذخایر ارزی خود استفاده خواهد کرد.

چن مینگ تونگ، مدیر کل دفتر امنیت ملی، در پاسخ به سؤالاتی در پارلمان گفت که چین همیشه به دنبال راهی برای کنار گذاشتن سلطه دلار آمریکا بوده است و جنگ می تواند استفاده از یوان را تقویت کند.

چن با استفاده از نام رسمی یوان گفت: چه در تجارت رنمینبی و چه در سیستم صدور ارز، این فرصتی است که باید توسط چین استفاده شود.

تایوان، که چین آن را سرزمین خود می‌داند، از زمان جنگ، سطح هشدار امنیتی خود را افزایش داده است، و از اینکه پکن اقدامی مشابه علیه آن انجام دهد، محتاط است و مقامات تایوانی در حال مطالعه درس‌هایی هستند که هم آنها و هم چین می‌توانند از این درگیری بیاموزند.

چن گفت، اگر چین تصمیم بگیرد که پس از حملات 11 سپتامبر 2001، در کنار ایالات متحده باشد، جنگ واقعاً می تواند روابط چین و ایالات متحده را بهبود بخشد.

او گفت: “جنگ اوکراین و روسیه شاید فرصت دیگری به سبک 911 باشد.”

پکن بارها مخالفت خود را با تحریم های روسیه اعلام کرده و تاکید کرده است که مبادلات اقتصادی و تجاری عادی خود را حفظ خواهد کرد. این کشور از محکوم کردن اقدام مسکو در اوکراین یا نامیدن آن تهاجم خودداری کرده است.

اما در پشت صحنه، چین نسبت به شرکت‌هایش که با تحریم‌ها مخالفت می‌کنند، محتاط است و شرکت‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد تا سرمایه‌گذاری در روسیه، دومین تامین‌کننده بزرگ نفت و سومین تامین‌کننده بزرگ گاز، را با دقت انجام دهند.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هر کسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.