تام هیدلستون از ایفای نقشش در فصل دوم سریال لوکی می‌گوید

[ad_1] هیدلستون در این رابطه عنوان می‌کندکه او به خوبی می‌داند که طرفداران زات خوب و نیک لوکی را به خوبی درک کرده‌اند و جنبه‌های مثبت او را می‌بینند. آنها از او می‌خواهند که او رابطه خود را با برادرش ثور ترمیم کند و به قهرمانی که می‌تواند باشد تبدیل شود. لوکی می‌داند، که در

کد خبر : 142913
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
تام هیدلستون از ایفای نقشش در فصل دوم سریال لوکی می‌گوید

[ad_1]

هیدلستون در این رابطه عنوان می‌کندکه او به خوبی می‌داند که طرفداران زات خوب و نیک لوکی را به خوبی درک کرده‌اند و جنبه‌های مثبت او را می‌بینند. آنها از او می‌خواهند که او رابطه خود را با برادرش ثور ترمیم کند و به قهرمانی که می‌تواند باشد تبدیل شود.

لوکی می‌داند، که در واقع او می‌تواند راه خود را انتخاب کند و کار درست را انجام دهد. یا حداقل ترجیح می‌دهد همان ترفندهای قدیمی را که بارها و بارها در چرخه اعتماد و خیانت تکرار کرده است را تکرار نکند. این بازیگر افزود حفظ تمام ویژگی‌هایی که لوکی را لوکی می‌سازد و در عین حال افزودن کمی چاشنی ابرقهرمانی به او شگفت انگیز است. در گفتگوی قبلی با TV Insider، هیدلستون توضیح داد که رشد شخصیت لوکی در اینجا بسیار نسبت به چیزی که از او در Infinity War دیدیم متفاوت است.

هیدلستون توضیح داد، این لوکی همان لوکی است که در پایان اولین فیلم انتقام جویان نبرد نیویورک را باخت همان لوکی است که داستان اولین فیلم انتقام جویان را رقم زد.  او به زمین رسید، او Tesseract را داشت، او توسط SHIELD دستگیر شد،  زندانی شد و توسط نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون و بیوه سیاه اسکارلت جوهانسون بازجویی شد. او یک ارتش بیگانه را دعوت کرد تا به شهر منهتن حمله کند و در نهایت توسط انتقام‌جویان جمع‌آوری شده شکست خورد. 

در حقیقت همین امر این تغییر در شخصیت لوکی را زیبا می‌کند زیرا این لوکی هرگز چیز‌هایی که لوکی دیگر در فیلم انتقام جویان جنگ بینهایت تجربه کرد را تجربه نکرده است. این لوکی همان لوکی غمگین، خشمگین است که اکنون به یک قهرمان تبدیل می‌شود. 

آیا شما هم منتظر دومین فصل سریال لوکی هستید؟ 

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.